Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Kato sun wa!
Ööö, mitäs sieltä pitäis kattoa? Ei oo tullu yhtään viestiä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajatukset sinusta ja siitä naisesta eivät jätä rauhaan?!?!?!?!?
Inhoan nykyistä, katkeraa itseäni.
Nää tunteet syö mut elävältä.Löysikö mies heti uuden sun jälkeen?
Ei, vaan minä olin ilmeisesti joku välipala siinä jossain välissä.
Ja ei, en tiennyt hänellä olevan jo joku (tai monta).
Siis mua oksettaa aivan helvetisti kun mietinkin, että minä ja aidot tunteeni joutuivat ehkä johonkin paskaisten hippien polyamoriakuvioiden sekaan ja "free loven" uhriksi, hyi hitto.
Voisivatko edes olla vastuullisia ja avoimia likaiset porsaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin vissiin alkaa todellisuudentaju heittää, kun viime aikoina on alkanut tuntua siltä että sinä sittenkin luet tätä ketjua ja että oot myös viime aikoina kirjoittanut pari kertaa tänne. Vai onkohan tää joku ikävän piilevä ilmenemismuoto, varmaankin niin. Kivahan se ois jos kirjoittaisit.
Laita tunniste niin katsotaan. Musta tuntuu samalta. Olen nainen, Hki
Nainen oon minäkin ja hyvin hyvin kaukana Helsingistä.
Mä oon jo niin kauan sua nainen ikävöinyt, että mun todellisuudentaju katosi jo aikaa sitten. Enkä edes enää välittäisi jos mut täältä tunnistaisit, vaikka olisihan se ihme sinänsä jos näin tapahtuisi.
Terveisin mies hyvin hyvin kaukana Helsingistä
Rovaniemeltä?
Rovaniemi on kaukana tai hyvin kaukana Helsingistä muttei hyvin hyvin kaukana. Eli ei valitettavasti sieltä..
Hei mies. Nähtiin viimeksi yli vuosi sitten. Käyt edelleen melkein joka päivä mun mielessä. Jos mä enää koskaan näen sua, kysyn sua ulos.
Näköjään sattui vielä sitten äsken yksi toinen hassu sattuma. Outoa.
Mitä vattua taas? *Free Love* 😂
Eikös ole näin että jos toisesta ei viestiä tai muuta yhteyttä kuulu, voipi turvallisin mielin jollain aikajänteellä todeta että sitä toista ei tainnutkaan pahemmin kiinnostaa. ☺️ Että jos sitä toista kiinnostelisi ja jos se kaipailisi niin se sen kyllä oikeastikin jollain tapaa pyrkisi tiedoksi tuomaan.. olkoonkin että laittaisi vaikka viestin (tai soittaisi) että mitä kuuluu ja miten on pärjäillyt tai mitä nyt ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Hei mies. Nähtiin viimeksi yli vuosi sitten. Käyt edelleen melkein joka päivä mun mielessä. Jos mä enää koskaan näen sua, kysyn sua ulos.
Kovinkohan korkea on todennäköisyys että näet hänet koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vattua taas? *Free Love* 😂
Hehheh hauskaa. Ei kun mikähän se hauska kohta piti olla, kun on kyseessä kuppaset sinnetänne-säätäjät jotka eivät tajua olla sekoittamatta ulkopuolisia saastaisiin kuvioihinsa?
Voisiko meillä olla muutakin kun vain seksiä? Haaveilen siitä joka hetki kun oon sun sylissä. Pidättelen tunteitani, koska tiedän että sun tunteet tuskin on muuttuneet. Toivon vaan..
Oliko se niin että rakkaus on jokin mielenhäiriö? Jätit muhun lähtemättömän vaikutuksen.
Tommonen... en edes löydä mitään sanaa sulle <3
Sitähän se on. Yks mies myös teki muhun aika lähtemättömän vaikutuksen..
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin että rakkaus on jokin mielenhäiriö? Jätit muhun lähtemättömän vaikutuksen.
Joo sori menen pois täältä mesoamasta, vihastuttaa vaan liikaa
Vierailija kirjoitti:
Tommonen... en edes löydä mitään sanaa sulle <3
Mimmonen? Kai hyvällä tavalla tykkäät?
Nyt kyllä liioittelet! Aina sä jauhat panemisista. Herkkä aihe, vai? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olis sydäntä niin ei enää kiusais ihmistä. Kukaan ei jaksa jos erotetaan lähimmästä ja irrotetaan elämän perusasioista.
mitä tää tarkoittaa että erotetaan lähimmästä ja elämän perusasiat irrotetaan?
Ilmeisesti elinsiirtoja tuoreesta vainajasta ja hylkimisreaktioita.
Lähestyvä Halloween?
Laura. Vaikka en pystynyt enää jatkamaan sun kanssa sen jälkeen mitä teit, olet silti ajatuksissani, ja ikävöin sinua, vaikka ehkä luulet etten, mutta ei ne tunteet noin vain katoa.