Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Yhtä naista ajattelen kirjoitti:
Milloin pitäisi itse ymmärtää ettei se toinen ole todellakaan kiinnostunut. Kauanko aikaa pitää kulua kun yhteydenottoon ei vastata, jotta tietää haudata kaiken toivon. Miksi kokea toinen ihminen ainutlaatuisena ja aistia vastavuoroisuus ja näin silti käy.
Jos ei päivän parin sisällä ole viestiin vastattu, niin kannattaa unohtaa. Ihastunut ei koskaan lopettaisi viestittelyä tai jättäisi vastaamatta.
Vastavuooroisuuden tunne taas on mielen temppuja. Ihastuneen aivot kieltävät kaikki negatiiviset viestit ja toisaalta näkevät kiinnostusta siellä missä sitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Milloin pitäisi itse ymmärtää ettei se toinen ole todellakaan kiinnostunut. Kauanko aikaa pitää kulua kun yhteydenottoon ei vastata, jotta tietää haudata kaiken toivon. Miksi kokea toinen ihminen ainutlaatuisena ja aistia vastavuoroisuus ja näin silti käy.
Jos ei päivän parin sisällä ole viestiin vastattu, niin kannattaa unohtaa. Ihastunut ei koskaan lopettaisi viestittelyä tai jättäisi vastaamatta.
Vastavuooroisuuden tunne taas on mielen temppuja. Ihastuneen aivot kieltävät kaikki negatiiviset viestit ja toisaalta näkevät kiinnostusta siellä missä sitä ei ole.
Niiiinpä.
Mun pitäisi tajuta jo luovuttaa ja päästää lopullisesti irti.
Tajuankin kyllä, mutta täytyy keräillä voimia toteutukseen.
T: Eri
Miksi jotkut edes syntyy, jos ne ei saa kokea edes elämän perusasioita koskaan?
Tuosta ahdistelusta; itselläni on myös ahdistelija kannoillani. Tyyppi jonka jätin jo heti alkuunsa seurailee ja pyörii kotini nurkilla joka pävä ja iltaisin etenkin. Luulee olevansa näkymätön, mutta minullakin on lähteeni joka kertoo asioita hänestä. Kaverini on todistettavasti omin silmin nähnyt että tuo tyyppi todella seuraa minua. Katkaisin jo alun alkaen tuolta hyypiöltä yhteydenottokeinot, sekö sitä riivaakin kun ei voi tuoda itseään muutoin enää tykö kuin seuraamalla kotini liepeillä olenko himassa vai jossain muualla?
Niin kauan, kun tilanne on tämä en tee asian eteen mitään, mutta jos alkaa tunkeutua väkisin juttusille, tai lähestyä läheisiäni,otan poliisin yhteyden.
Soul-musiikki, mä kaipaan sua nytkin vaikka olet vierelläni. I'm yours
Silloin kun toinen sen suoraan sanoo nyt ainakin..
...mutta jos ei ole sanonut suoraan niin;
-Oliko viestin kysymys selkeä vai sellainen johon helppo jättää vastaamatta?
-Onko aikaisemmin viestitellyt aktiivisesti?
-Kauan olet odottanut vastausta?
Let's swim to the moon, uh huh
Let's climb through the tide
Penetrate the evenin' that the
City sleeps to hide
Let's swim out tonight, love
It's our turn to try
Parked beside the ocean
On our moonlight drive
Let's swim to the moon, uh huh
Let's climb through the tide
Surrender to the waiting worlds
That lap against our side
Nothin' left open
And no time to decide
We've stepped into a river
On our moonlight drive
Let's swim to the moon
Let's climb through the tide...
The Doors: Moonlight drive.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu? 💗
Olis kyllä niin kiva tietää, että mitä sulle kuuluu. En tiedä miksi. Oikeasti en tiedä susta yhtään mitään. Paitsi ammatin.
Mulle kuuluu ihan hyvää ja pienistä asioista ei kannata narista. . Mitä sulle kuuluu? 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu? 💗
Olis kyllä niin kiva tietää, että mitä sulle kuuluu. En tiedä miksi. Oikeasti en tiedä susta yhtään mitään. Paitsi ammatin.
Mikä mun ammatti on?
Vierailija kirjoitti:
Soul-musiikki, mä kaipaan sua nytkin vaikka olet vierelläni. I'm yours
Kerto vielä ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu? 💗
Mikä mun ammatti on?
Rautakaupan myyjä.
Sun prutkussa on ruohonleikkurin äänet. Nysämunalle tämä meni.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nysä äijälle ongelma ja riesa, jospa prutku sitä nysää jatkaisi ;D
Kerro tarkemmin niin voidaan auttaa.
Kauan olet nyt odotellut?