Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Eiooo Ullaa vieläkään näkyny... Jokaisella on oma kohtalonsa, meidän ei ilmeisesti ollut tarkoitettu edes tavata...?
Onhan se ihminen aina mielessä, ei siitä vaan yli pääse! Jos se onkin tarkoitettu niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se haave joku päivä vielä toteutuu!
Kohtaloa pitää joskus auttaa. Se päivä voisi olla joku tietty torstai, joka on toivoa täynnä:)
Miksi kohtalaa pitää auttaa?
Minä ainakin vaihtaisin heti kyselemättä jos vastapuoli sanoisi "Mäkin sua". Kohtalo saisi korjata erheensä..
PP: Sanon tämän nyt ennen kuin vaavi-intoilusi pääsee kunnolla käyntiin. Minulla ei ole tällä hetkellä eikä tule olemaan vielä pitkään aikaan vaavikuumetta. En tiedä tuleeko sitä välttämättä koskaan. Nyt minulla on muuta tärkeämpää tehtävää, kuten k-jutut ja erityisesti iso k-työ, josta olen kertonut sinulle monta kertaa. 😊 Sitten kun saan nuo valmiiksi, aion tehdä töitä. Ei aloiteta riitelyä vaaveista. Ajattelin tänään k:lla käydessäni, että lähetän sinulle sähkärin, jossa sanoisin/ehdottaisin, että rauhotuttaisiin eikä enää riideltäisi. Tietyt aiheet saavat usein ison riidan aikaiseksi. Olen niiden aikana ja jälkeen ihan rättiväsynyt. En tiedä sinusta, mutta tuskin ne sinustakaan tuntuvat mukavilta.
Onko maailmassa yhtään hyvää ihmistä vai ovatko kaikki pohjimmiltaan pahoja?
Ei mennyt sulle kihis, en oo mies edes. Kunhan pohdin muuten vain. Kenenkään ei pitäisi luottaa ja kellekään ei pitäisi avautua mistään jos ei halua kaikkien tietävän ja nauravan.
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt sulle kihis, en oo mies edes. Kunhan pohdin muuten vain. Kenenkään ei pitäisi luottaa ja kellekään ei pitäisi avautua mistään jos ei halua kaikkien tietävän ja nauravan.
Näin se vaan valitettavasti on. Mä luotan elämässäni yhteen, ehkä kahteen ihmiseen, kehenkään muuhun lähtökohtaisesti en.
Vierailija kirjoitti:
PP: Sanon tämän nyt ennen kuin vaavi-intoilusi pääsee kunnolla käyntiin. Minulla ei ole tällä hetkellä eikä tule olemaan vielä pitkään aikaan vaavikuumetta. En tiedä tuleeko sitä välttämättä koskaan. Nyt minulla on muuta tärkeämpää tehtävää, kuten k-jutut ja erityisesti iso k-työ, josta olen kertonut sinulle monta kertaa. 😊 Sitten kun saan nuo valmiiksi, aion tehdä töitä. Ei aloiteta riitelyä vaaveista. Ajattelin tänään k:lla käydessäni, että lähetän sinulle sähkärin, jossa sanoisin/ehdottaisin, että rauhotuttaisiin eikä enää riideltäisi. Tietyt aiheet saavat usein ison riidan aikaiseksi. Olen niiden aikana ja jälkeen ihan rättiväsynyt. En tiedä sinusta, mutta tuskin ne sinustakaan tuntuvat mukavilta.
Näin on PP. Sitä paitsi me ei olla edes seurusteltu, ei koettu yhdessä asumisen ihanuuksia, ei meillä ole monen vuoden parisuhdetta takana... En nyt ole järkevää edes ajatella penskaa lähitulevaisuudessa. Mitä jos suhde ei välttämättä edes kestä? Ajattele sitä.
Rakastan, mutta rakastan väärin.
Kaipaan, mutta kaipaan väärin.
Ikävöin, mutta ikävöinkin väärin.
Miksi Sinä mies et ole tässä,
sulkemassa syliisi.
Olen sylissä, johon en koskaan ole ollut se täydellinen pala.
Siitä on puuttunut se pieni kulma, jonka olen löytänyt, mutta väärästä palapelistä.