Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Voittaako oikeus joku päivä?
Oikeus ja kohtuus asiassa kuulumme yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Jospa se haave joku päivä vielä toteutuu!
Kohtaloa pitää joskus auttaa. Se päivä voisi olla joku tietty torstai, joka on toivoa täynnä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtuutta kaikille ja oikeutta uhrille. Monesti se on kuitenkin niin että uhri laitetaan/pakotetaan käräjöimään ja kun todisteet ovatkin kovemmat kuin mitä uskottiin, niin uhria jopa henkisesti lyödään koska totuus sattuu. Ennen häntä vähäteltiin ja jopa yliherkäksi leimattiin. Että mitä sitten pitäis tehdä. Todisteita vaaditaan pöytään ja niitähän riittää. Uhri on kuitenkin yksin ja jopa alistetumpi kuin ennen.
Ja pidetään vain riitapukarina ja sitä seikkaa käytetään hyväksi. Uhri ei saa olla yhteydessä syytettyyn mutta kuitenkin häntä syytetään siitä ettei ole yhteistyössä syytetyn kanssa.
Aika jakomielitautistahan tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa se haave joku päivä vielä toteutuu!
Kohtaloa pitää joskus auttaa. Se päivä voisi olla joku tietty torstai, joka on toivoa täynnä:)
Torstai
Sun aina vaan, vaik pakit sulta saan <3
Se on vähän tsäkästä kiinni mihin ympäristöön joutuu. Jos nainen laitetaan kanalauman keskelle, niin tottakai nokitaan.
Voisitko toimia mun puhemiehenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtuutta kaikille ja oikeutta uhrille. Monesti se on kuitenkin niin että uhri laitetaan/pakotetaan käräjöimään ja kun todisteet ovatkin kovemmat kuin mitä uskottiin, niin uhria jopa henkisesti lyödään koska totuus sattuu. Ennen häntä vähäteltiin ja jopa yliherkäksi leimattiin. Että mitä sitten pitäis tehdä. Todisteita vaaditaan pöytään ja niitähän riittää. Uhri on kuitenkin yksin ja jopa alistetumpi kuin ennen.
Ja pidetään vain riitapukarina ja sitä seikkaa käytetään hyväksi. Uhri ei saa olla yhteydessä syytettyyn mutta kuitenkin häntä syytetään siitä ettei ole yhteistyössä syytetyn kanssa.
Miten tää liittyy kaipausketjuun?
Niin ja potki takas sitä tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tää liittyy kaipausketjuun?
Niin ja potki takas sitä tyyppiä.
Mä en ketään potki ja haluaisin asialle jo pisteen.
Vierailija kirjoitti:
Siis että minä otan sinuun yhteyttä vai mitä tarkoitat?
Mikä ihmeen puhemies? Jakamaan puheenvuoroja meidän kesken vai?
Sinä päivänä kun synnyin, itki taivas pieniä kyyneliä harmauden keskellä. Pian kääntyy ajanlehti, itkee taivas edelleen. Kenties se itkee sitä kivistä polkua, jonka sieluni oli päättänyt ottaa kulkeakseen, oppiakseen, että aurinko on tuolla jossain..
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsetko sä puheenvuoron vai onko lauseenmuodostus se ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Naisesta kirjoitti:
Tänään havahduin todellisuuteen ja huomasin että mulla on vielä surutyö edessä sun suhteen. Olen siis ollut totaalisen väärässä ensimmäisen kerran elämässäni ja sen tunnustaminen itselle on tosi kivuliasta. Kaiken täytyy alkaa tosiasioiden tunnustamisella ja niiden prosessoinnilla: sinä et koskaan ollut etkä tule olemaan minun. Kaikki johtui vain minun turhista kuvitelmista, väärinymmärtämisestä ja uskomuksesta että kaikilla asioilla elämässä olisi joku tarkoitus, myös sillä kun silloin yllättäen tulit mun eläämääni ja täytit sen kokonaiseksi. Liikaa olen päätäni vaivannut takiasi ja olisi aika saada oma elämäni takaisin raiteilleen.
Et varmaankaan ole kirjoittanut tätä minulle, mutta vastaan kun itsellä samoja tunteita erästä miestä kohtaan. Jos sattumalta olisit tämä mies, niin haluan sanoa että ehkä ei ollut väärinymmärtämistä tai turhia kuvitelmia. Myös minä ihastuin sinuun ja haaveilin salaisista hetkistä, sillä mikään muu ei olisi ollut mahdollista. Ja todella tuntui että se oli molemminpuolista. Olit minulle myös se joka täytti elämäni ja tuntui että olit se henkilö jonka kanssa minut oli tarkoitettu olemaan. Mutta kun tilanne on se mikä on, se ei vaan ollut mahdollista, vaikka ehkä joku tarkoitus tällä koko jutulla oli ja on.
Mutta mitään selvyyttä asiaan ei tule ellemme keskustele asiasta kasvokkain, mutta itse olen niin aloitekyvytön että sinun on oltava sellainen.
Anna minun etunimeni eka kirjain vihjeeksi.
Sun nimes on hennatatuoitu iäksi mun syrämmeen 3>
Vähän veemäinen aamu. Mutta eiköhän se tästä lähde käyntiin.
Kyllä se siitä hiljalleen käyntiin lähtee. Otapa vaikka kuppi kahvia nyt ensialkuun ja istahda hetkeksi ihmettelemään maailmaa. :)
Täällä on ollu ihan kiva aamu. Joskin tämä tihkuisuus tekee olon haikeaksi ja jostain syystä itkuiseksi. Ihan kuin ikävöisi..
Syksy tulee päälle. Sitä rakastaa ja kuitenkin mennään kohti pientä "kuolemaa".. Taidan itsekin keitellä kupin kahvia. Sinä siellä, nostetaanko peukut pystyyn, tästä päivästä tulee vielä hyvä, eikö niin ?! :)
Erkki rakas. Tai no, et ole varmaan huomannut mutta en ole 1,5 vuoteen enää nimittänyt sinua siten. Suuri rakkaus loppui jo silloin, nyt alkaa ystävyyskin olemaan koetuksella. Jos ei olisi tätä intohimoa meidän välillä lähtisin tästä lopullisesti! Olen vain riippuvainen läheisyydestäsi ja kosketuksestasi.