Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
6801/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampsuillaan! 

Vierailija
6802/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat sittenkin käydä täällä kun melkein jokainen mun viesti saa aina yhden alanuolen. Sori että kirjoitan, mutta tiedät ettei sun tarvi oikeasti näitä lukea. Se ei oo mikään velvollisuus. En tuu koskaan kertomaan täällä sun nimeä saati mitään muita tarkempia tunnisteita, joiden pelossakaan sun tarvis tätä ketjua päivystää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6803/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vaan sanoa, että tykkään susta oikeesti vaikka sanoin muuta. Tiiät, että mun elämä on sekasin ja arvasin, että näin käy uudestaan. Ajattelen sua enemmän kun arvaatkaan. Kiitos toissayöstä, nähään aamulla töissä. Pliisss, laita mulle ees viesti.

Vierailija
6804/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Antti, tule ja puserra!

Vierailija
6805/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tulisit nurkan takaa, kaappaisit syliin ja veisit takkatulen lämpimään. Istuttais siinä sylikkäin niin kuin viimeksikin, ihan hiljaa. Lopulta nukahdettais kietoutuneina toisiimme. Haluan sun lähelle.

Vierailija
6806/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsteri! 😍

Vierailija
6807/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesta kirjoitti:

Tänään havahduin todellisuuteen ja huomasin että mulla on vielä surutyö edessä sun suhteen. Olen siis ollut totaalisen väärässä ensimmäisen kerran elämässäni ja sen tunnustaminen itselle on tosi kivuliasta. Kaiken täytyy alkaa tosiasioiden tunnustamisella ja niiden prosessoinnilla: sinä et koskaan ollut etkä tule olemaan minun. Kaikki johtui vain minun turhista kuvitelmista, väärinymmärtämisestä ja uskomuksesta että kaikilla asioilla elämässä olisi joku tarkoitus, myös sillä kun silloin yllättäen tulit mun eläämääni ja täytit sen kokonaiseksi. Liikaa olen päätäni vaivannut takiasi ja olisi aika saada oma elämäni takaisin raiteilleen.

Et varmaankaan ole kirjoittanut tätä minulle, mutta vastaan kun itsellä samoja tunteita erästä miestä kohtaan. Jos sattumalta olisit tämä mies, niin haluan sanoa että ehkä ei ollut väärinymmärtämistä tai turhia kuvitelmia. Myös minä ihastuin sinuun ja haaveilin salaisista hetkistä, sillä mikään muu ei olisi ollut mahdollista. Ja todella tuntui että se oli molemminpuolista. Olit minulle myös se joka täytti elämäni ja tuntui että olit se henkilö jonka kanssa minut oli tarkoitettu olemaan. Mutta kun tilanne on se mikä on, se ei vaan ollut mahdollista, vaikka ehkä joku tarkoitus tällä koko jutulla oli ja on.

Mutta mitään selvyyttä asiaan ei tule ellemme keskustele asiasta kasvokkain, mutta itse olen niin aloitekyvytön että sinun on oltava sellainen.

Jos mä laitan meiliä, niin sä et vastaa siihen! Aika vaikeata tehdä aloitetta.

Vierailija
6808/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei mun tunteet ole vieläkään kuolleet....

Sama vaiva. Tunteet on voimakkaat erästä miestä kohtaan!

Vierailija
6809/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana ja haluaisin halata mutta en voi. Saat tämän sen sijaan.

Vierailija
6810/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit kertoa tunteistasi hänelle. 

Vierailija
6811/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesta kirjoitti:

Tänään havahduin todellisuuteen ja huomasin että mulla on vielä surutyö edessä sun suhteen. Olen siis ollut totaalisen väärässä ensimmäisen kerran elämässäni ja sen tunnustaminen itselle on tosi kivuliasta. Kaiken täytyy alkaa tosiasioiden tunnustamisella ja niiden prosessoinnilla: sinä et koskaan ollut etkä tule olemaan minun. Kaikki johtui vain minun turhista kuvitelmista, väärinymmärtämisestä ja uskomuksesta että kaikilla asioilla elämässä olisi joku tarkoitus, myös sillä kun silloin yllättäen tulit mun eläämääni ja täytit sen kokonaiseksi. Liikaa olen päätäni vaivannut takiasi ja olisi aika saada oma elämäni takaisin raiteilleen.

Et varmaankaan ole kirjoittanut tätä minulle, mutta vastaan kun itsellä samoja tunteita erästä miestä kohtaan. Jos sattumalta olisit tämä mies, niin haluan sanoa että ehkä ei ollut väärinymmärtämistä tai turhia kuvitelmia. Myös minä ihastuin sinuun ja haaveilin salaisista hetkistä, sillä mikään muu ei olisi ollut mahdollista. Ja todella tuntui että se oli molemminpuolista. Olit minulle myös se joka täytti elämäni ja tuntui että olit se henkilö jonka kanssa minut oli tarkoitettu olemaan. Mutta kun tilanne on se mikä on, se ei vaan ollut mahdollista, vaikka ehkä joku tarkoitus tällä koko jutulla oli ja on.

Mutta mitään selvyyttä asiaan ei tule ellemme keskustele asiasta kasvokkain, mutta itse olen niin aloitekyvytön että sinun on oltava sellainen.

Niin saatoit kuka ties kirjoittaa oikealle henkilölle. Olen kyllä samaa mieltä ettei asiaan tule selvyyttä ilman kasvokkain keskustelua, jos vain olet itse siihen valmis. Tavataan vaikka seuraavan kerran kun tulet siihen kaupunkiin jossa tavattiin, joudut kyllä olemaan aktiivinen asiassa.

Vierailija
6812/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisesta kirjoitti:

Niin saatoit kuka ties kirjoittaa oikealle henkilölle. Olen kyllä samaa mieltä ettei asiaan tule selvyyttä ilman kasvokkain keskustelua, jos vain olet itse siihen valmis. Tavataan vaikka seuraavan kerran kun tulet siihen kaupunkiin jossa tavattiin, joudut kyllä olemaan aktiivinen asiassa.

Toivon että te kaksi saisitte sen yhteisen hetken, jossa voisitte yhdessä edetä.. Koska ihan näin sivuhuomautuksena: ei mitään teillä voi koskaan alkaa jos molemmat odottaa että toinen hakee kotoa.

Vierailija
6813/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu, ikävä edelleen...

Vierailija
6814/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisinpa tietää sinun todelliset ajatukset. Olet varmaan myös kertonut asiasta miehellesi. Voisinpa tietää hänenkin ajatukset. Olenkohan teille vihollinen. Kellehän kaikille olet asiasta kertonut. Mitä ne ajattelee. Ymmärsitköhän yhtään miten asian oikeasti koin vai tuntuukohan sinusta että haaveilin suhteesta ja yritin sotkea sun elämän.

Olet oksettava. Olen. Hän nauraa sulle. No ei kyllä kovin lämpimästi susta ajatella. Ei kuulu sulle. Ei kuulu sulle. Ei kiinnosta.

Vierailija
6815/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaisiin puhemiestä ; )

Vierailija
6816/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisesta kirjoitti:

Olisi kyllä kiva kuulla että millainen suhde teillä kahdella oikein on ollut? 

Vierailija
6817/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuuksä Kata et sä blokkasit mut instasa? Se olin mä

Vierailija
6818/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvittaisiin puhemiestä ; )

Kuinka osuvasti sanottu:)

Vierailija
6819/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se haave joku päivä vielä toteutuu!

Vierailija
6820/8206 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on? 🙂

Ketju on lukittu.