Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Sadeko mieliä noin masentaa? Kaipaus on riipivää, mut rakkaushan on hieno asia! Vaikka rakkaus satuttaa, antaa se myös niin paljon lämmintä hyvää oloa, että minä ainakin otan sen nöyränä vastaan kaikissa ominaisuuksissaan. Puhdas rakkaus on tunne, joka antaa voiman elämänliekkiin.
Mä olen kyllä hyvin eri mieltä tuosta, että rakkaus toisi mitään hyvää ja lämmintä saati siitä saisi jotain voimaa.
Joo, saa rakkaudesta ystäviin, perheeseen, lapsiin, eläimiin, aurinkoon, luontoon ym. toki energiaa ja se on sellasta positiivista, mutta "rakkaus" vastakkaiseen sukupuoleen on vain ja ainoastaan rikkovaa p*skaa - siis minun kohdallani.
Toisaalta olen kyllä aina sitä miettinyt, etten varmaan vaan osaa rakastaa ketään silleen romanttisesti ja seksuaalisesti enkä myöskään itse saa sellaista osakseni, koska en "ansaitse" sellaista juurikin siksi, kun en itse osaa.
Eli sinänsä ei kumma, kun en sanomaasi kykene allekirjoittamaan.
Ehkä en tosiaan vaan osaa rakastaa eikä romanttis-seksuaalinen rakkaus kuulu minulle.
PS. Täällä ei ainakaan ole tänään satanut ja muutenkin ihan hyvä päivä, ei nää asiat ole riippuvaisia mistään olosuhteista tai jotain hetkellisiä fiiliksiä.
Miehen A. Voitko antaa vastaavaa tietoa? En paljoa muuta niin toivo kun et rohkenisin laittaa miehelle viestiä tai jotain mut olen niin nössö. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen sinuun, hitto. Tahtoisin puhua sinusta jollekin ystävälleni, äidilleni.. Puhun itsekseni sitten ja hymyilen samalla. Pelkään että lopetat katsomasta niinkun viimeksi ja puhuisit kuin muille kun ollaan kahdestaan, piilossa muilta. Ja samaan aikaan kuulen sun sanovan, ettet niin tekisi ja pelkäät samaa. Meidän välillä on jotain. On helppous ja samanlaisuus. Olet hyvä, tunnollinen ja kunnollinen. Etkä voisi mitään rikkoa. Olen samanlainen. Mutta tahdon näitä hetkiä, lisää, syvempiä. Ja ne saa mut hymyileen. Toivottavasti saan saman aikaan sinussa.
Tämä sama tunne yhdestä miehestä.
Antaisitko vinkkinä etunimen alkukirjaimen? Olen kai sitten kuitenkin optimisti...
Mä olin siellä missä joka päivä. Ihan jees seuraa muttei tietenkään läheskään niin kivaa kuin jos sä mies olisit ollut siellä 😘
Vierailija kirjoitti:
Missähän olet menossa nyt? Onkohan sulla ollut kivaa seuraa tänään......
Vierailija kirjoitti:
Miehen A. Voitko antaa vastaavaa tietoa? En paljoa muuta niin toivo kun et rohkenisin laittaa miehelle viestiä tai jotain mut olen niin nössö. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen sinuun, hitto. Tahtoisin puhua sinusta jollekin ystävälleni, äidilleni.. Puhun itsekseni sitten ja hymyilen samalla. Pelkään että lopetat katsomasta niinkun viimeksi ja puhuisit kuin muille kun ollaan kahdestaan, piilossa muilta. Ja samaan aikaan kuulen sun sanovan, ettet niin tekisi ja pelkäät samaa. Meidän välillä on jotain. On helppous ja samanlaisuus. Olet hyvä, tunnollinen ja kunnollinen. Etkä voisi mitään rikkoa. Olen samanlainen. Mutta tahdon näitä hetkiä, lisää, syvempiä. Ja ne saa mut hymyileen. Toivottavasti saan saman aikaan sinussa.
Tämä sama tunne yhdestä miehestä.
Antaisitko vinkkinä etunimen alkukirjaimen? Olen kai sitten kuitenkin optimisti...
Sama tunne on mullakin yhteen mieheen
Vierailija kirjoitti:
Leikitäänkö sellaista, että Moneltako sun suuri ihastuksesi on ollut viimeksi paikalla whatsapissa, ja minkä väriset silmät ja hiukset hänellä on?
Vastaus on 19.08 ja hänellä on ruskeat silmät ja hyvin tummat hiukset (ruskeat).
Mä en kyllä haluais kutsua sua rusinaksi. Eihän sille löydy emojiakaan.
Vierailija kirjoitti:
bye bye beibe..
Bye bye. Veit mun kaiken uskoni. :( :(
Minä viikonpäivänä tapasit hänet ekaa kertaa ja mihin aikaan päivästä?
Vierailija kirjoitti:
bye bye beibe..
CatCat-duo 💕
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikkona lounaalla muistaakseni jotain klo 11 jälkeen.
Yks perjantai-ilta!
Vierailija kirjoitti:
Minun on vaikea pystyä hyväksymään se etten voi sinua nähdä, koskettaa sinua ja antaa sun valaista mun maailmani. Tunnen rakkauteni sinua kohtaan jokaisessa solussani.
Vierailija kirjoitti:
🌵
Taivassatamalla oli hyvii biisejä. Ainakin "kaktuspiikki" ja "se tavallinen tarina".
Vierailija kirjoitti:
Tuoksuitpa nainen hyvältä tänään, kun kävelit ohitseni...
Ja sinä olit komea kuten aina. Saat minussa aikaan voimakkaita tunteita. Haluaisin olla sun lähellä, koskettaa. Mutta se on niin mahdotonta ja pelkään että emme koskaan saa tilaisuutta.
Naiselle joka kyllä tietää tämän kaiken kirjoitti:
Minun on vaikea pystyä hyväksymään se etten voi sinua nähdä, koskettaa sinua ja antaa sun valaista mun maailmani. Tunnen rakkauteni sinua kohtaan jokaisessa solussani.
Miksi et voi? Aina voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikkona lounaalla muistaakseni jotain klo 11 jälkeen.
Silloin lounaalla ei kyllä vielä juteltu, mutta näin sinut ekaa kertaa silloin. Oltiin samassa pöydässä syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä on. Tiedät miksi ❤
Sama täällä S 😍
Silloin olisin aika lailla myyty!