Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
5461/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen sinuun, hitto. Tahtoisin puhua sinusta jollekin ystävälleni, äidilleni.. Puhun itsekseni sitten ja hymyilen samalla. Pelkään että lopetat katsomasta niinkun viimeksi ja puhuisit kuin muille kun ollaan kahdestaan, piilossa muilta. Ja samaan aikaan kuulen sun sanovan, ettet niin tekisi ja pelkäät samaa. Meidän välillä on jotain. On helppous ja samanlaisuus. Olet hyvä, tunnollinen ja kunnollinen. Etkä voisi mitään rikkoa. Olen samanlainen. Mutta tahdon näitä hetkiä, lisää, syvempiä. Ja ne saa mut hymyileen. Toivottavasti saan saman aikaan sinussa.

Hupsista, voisiko.. en tiedä.. mutta kerron ajatukset, joita kirjoitus nosti pintaan, kenelle sitten onkin osoitettu..

Saat minut hymyilemään, sydämen hakkaamaan. On niin helppoa olla seurassasi, että tekisi mieli kuuluttaa siitä ystävälle. Varmasti ihan kyllästymiseen asti!! :D

Viimeksi, niin.. kun on paljon asioita hallittavana, jää väkisin osa "kuin huomiota vaille" - ja kuinka voisi katsoa kun pasmat menevät sekaisin ja ajatus karkaa?! Näyttäkää se houdini mulle, joka pystyy hallitsemaan kerralla kaiken tuon energian edessä. Huh!

Kuoreen on helppo vetäytyä, kun pelkää ettei kelpaa. Sanoisinko olevan vanha totuttu tapa, toki huono sellainen. Menen piiloon, vaikka tiedän, etten voi olla edessäsi kuin rehellisesti avoin.

Ja kyllä, tahdon näitä tunteita, elämyksiä, hetkiä lisää. En voi saada tarpeekseni siitä mikä meitä yhdistää. Se on jotain niin ikiaikaista, josta olen lumoutunut. Tahdon selvittää mitä se on.

Ja kyllä, hymyilen. Vaikka olen sateesta märkä. Hymyilen, kun muistan sinut. Hymyilen, kun muistan sen mitä välillämme on. Olet ihana!

En aio tässä enempää paljastaa meidän ympyröistä (ja vaikka kirjoittaisin niin ettei siitä olisi mitään epäselvyyttä, niin et silti ota narusta kiinni ja vedä mua lähemmäs, se on mun pelko). Kaikilla on nämä "kelpaanko"- ajatukset kuitenkin, saat kuitenkin mun huomion ja tätä on hankala piilottaa ja ollaan kuin kaksi norsua pienessä lasikaupassa kun koitetaan väistellä toisiamme muiden aikana. Pienin askelin ollaan tultu lähemmäs, ystävyyttä ehkä? 

Tällä miehellä on paljon asioita hallittavana ja niiden pitää luonnollisesti mennä ensin, sun on kuitenkin ollut helppo saada mulle tunne että olet läsnä. Joku minussa kuitenkin toivoo, että vetäisit tästäkin narusta enemmän

Hih, me todellakin ollaan ne norsut!!! :D Luulenpa että huomio on taattu. Hyvä, että tunne läsnäolosta on. Hmmm.. haluat enemmän läsnäoloa? Varo mitä toivot ;) Olen hyvin intensiivinen niin halutessani. Katsotaanpa seuraavan kerran.. saat läsnäoloni, täyden.

Mutta äläpä piilota huomiotasi, en minäkään tee enää niin. Oivalluksia.

Enempää en tarvitse, tietoa meinaan, koppi!

Vetää naruista lähemmäs.. riippuu miten lähelle haluat. Muista että luen olemusta paljon.

Ei sun tarvi tehdä tulkintoja olemuksesta jos on olemassa yhteys. Toisten tulkitseminen saattaa vääristyä kiireessä tms. On mulla rajat, joku pääsee lähemmäs kuin toinen. Hyviä, aitoja ihmisiä on vähän.

Totta. Älä hiilostu. ;)

Ja näin, huomaan kirjoittaneeni väärän ihmisen kanssa.

Saat sen selville sillä kun laitat minulle viestin, tekstarilla tai sähkärillä. Silloin tiedät.

Vierailija
5462/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko mä nyt sit pippuri🌶 vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5463/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen sinuun, hitto. Tahtoisin puhua sinusta jollekin ystävälleni, äidilleni.. Puhun itsekseni sitten ja hymyilen samalla. Pelkään että lopetat katsomasta niinkun viimeksi ja puhuisit kuin muille kun ollaan kahdestaan, piilossa muilta. Ja samaan aikaan kuulen sun sanovan, ettet niin tekisi ja pelkäät samaa. Meidän välillä on jotain. On helppous ja samanlaisuus. Olet hyvä, tunnollinen ja kunnollinen. Etkä voisi mitään rikkoa. Olen samanlainen. Mutta tahdon näitä hetkiä, lisää, syvempiä. Ja ne saa mut hymyileen. Toivottavasti saan saman aikaan sinussa.

Hupsista, voisiko.. en tiedä.. mutta kerron ajatukset, joita kirjoitus nosti pintaan, kenelle sitten onkin osoitettu..

Saat minut hymyilemään, sydämen hakkaamaan. On niin helppoa olla seurassasi, että tekisi mieli kuuluttaa siitä ystävälle. Varmasti ihan kyllästymiseen asti!! :D

Viimeksi, niin.. kun on paljon asioita hallittavana, jää väkisin osa "kuin huomiota vaille" - ja kuinka voisi katsoa kun pasmat menevät sekaisin ja ajatus karkaa?! Näyttäkää se houdini mulle, joka pystyy hallitsemaan kerralla kaiken tuon energian edessä. Huh!

Kuoreen on helppo vetäytyä, kun pelkää ettei kelpaa. Sanoisinko olevan vanha totuttu tapa, toki huono sellainen. Menen piiloon, vaikka tiedän, etten voi olla edessäsi kuin rehellisesti avoin.

Ja kyllä, tahdon näitä tunteita, elämyksiä, hetkiä lisää. En voi saada tarpeekseni siitä mikä meitä yhdistää. Se on jotain niin ikiaikaista, josta olen lumoutunut. Tahdon selvittää mitä se on.

Ja kyllä, hymyilen. Vaikka olen sateesta märkä. Hymyilen, kun muistan sinut. Hymyilen, kun muistan sen mitä välillämme on. Olet ihana!

En aio tässä enempää paljastaa meidän ympyröistä (ja vaikka kirjoittaisin niin ettei siitä olisi mitään epäselvyyttä, niin et silti ota narusta kiinni ja vedä mua lähemmäs, se on mun pelko). Kaikilla on nämä "kelpaanko"- ajatukset kuitenkin, saat kuitenkin mun huomion ja tätä on hankala piilottaa ja ollaan kuin kaksi norsua pienessä lasikaupassa kun koitetaan väistellä toisiamme muiden aikana. Pienin askelin ollaan tultu lähemmäs, ystävyyttä ehkä? 

Tällä miehellä on paljon asioita hallittavana ja niiden pitää luonnollisesti mennä ensin, sun on kuitenkin ollut helppo saada mulle tunne että olet läsnä. Joku minussa kuitenkin toivoo, että vetäisit tästäkin narusta enemmän

Hih, me todellakin ollaan ne norsut!!! :D Luulenpa että huomio on taattu. Hyvä, että tunne läsnäolosta on. Hmmm.. haluat enemmän läsnäoloa? Varo mitä toivot ;) Olen hyvin intensiivinen niin halutessani. Katsotaanpa seuraavan kerran.. saat läsnäoloni, täyden.

Vetää naruista lähemmäs.. riippuu miten lähelle haluat. Muista että luen olemusta paljon.

Ei sun tarvi tehdä tulkintoja olemuksesta jos on olemassa yhteys. Toisten tulkitseminen saattaa vääristyä kiireessä tms. On mulla rajat, joku pääsee lähemmäs kuin toinen. Hyviä, aitoja ihmisiä on vähän.

Totta. Älä hiilostu. ;)

Saat sen selville sillä kun laitat minulle viestin, tekstarilla tai sähkärillä. Silloin tiedät.

Ei hän vastaa kuten sinä. Jos laitan hänelle viestin, se ei tule sinulle.

Vierailija
5464/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Älä hiilostu. ;)

Ei hän vastaa kuten sinä. Jos laitan hänelle viestin, se ei tule sinulle.

Miten hän vastaisi?

Vierailija
5465/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot ihan paras pippuri. 

Vierailija
5466/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän olet menossa nyt? Onkohan sulla ollut kivaa seuraa tänään......

Vierailija
5467/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama tunne yhdestä miehestä.

Antaisitko vinkkinä etunimen alkukirjaimen? Olen kai sitten kuitenkin optimisti...

Vierailija
5468/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awww.. Jos mä oon 🌶, niin sä oot 🍰

Vierailija
5469/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

bye bye beibe..

Vierailija
5470/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama tunne yhdestä miehestä.

Antaisitko vinkkinä etunimen alkukirjaimen? Olen kai sitten kuitenkin optimisti...

H

Vierailija
5471/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kuukausi jo aikaa siitä, kun maanantaiaamuna viimeksi nähtiin, enkä ole vieläkään unohtanut Sinua.

En voinut tajuta, että olet niin Unforgettable for me. Kaikkea hyvää Sinulle.

Vierailija
5472/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitäänkö sellaista, että Moneltako sun suuri ihastuksesi on ollut viimeksi paikalla whatsapissa, ja minkä väriset silmät ja hiukset hänellä on?

Vierailija
5473/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin työelämässä ja perheellinen, niin olisitko siinä tapauksessa halunnut ystävystyä mun kanssa? Kysymys menee naiselle.

Vierailija
5474/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuitpa nainen hyvältä tänään, kun kävelit ohitseni...

Vierailija
5475/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin työelämässä ja perheellinen, niin olisitko siinä tapauksessa halunnut ystävystyä mun kanssa? Kysymys menee naiselle.

Kyllä. Jos tätä tarvitsee perustella jotenkin niin että tahtosin tutustua sinuun. En osaa sulkea pois ympäriltä ihmisiä vaan siksi että hän saa perheen. 

Vierailija
5476/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiselle tuoksui? Monelta tämä tapahtui?

Vierailija
5477/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Jos tätä tarvitsee perustella jotenkin niin että tahtosin tutustua sinuun. En osaa sulkea pois ympäriltä ihmisiä vaan siksi että hän saa perheen. 

Ei kun minulla siis ei ole perhettä enkä ole työelämässä. Hänellä on perhe ja hän on työelämässä. Olen varma että se johtuu tuosta ettei hän lopulta halunnut ystävystyä, vaikka meidän kemiat toimi niin hyvin.

Vierailija
5478/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle saa laittaa kiitokset kehuista?

Vierailija
5479/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikitäänkö sellaista, että Moneltako sun suuri ihastuksesi on ollut viimeksi paikalla whatsapissa, ja minkä väriset silmät ja hiukset hänellä on?

Puoli kuuden aikaan. Ruskeat silmät ja ruskea tukka.

Vierailija
5480/8206 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun leikitään mieluummin sellasta, että se suuri ihastus oliskin ihastunut takasin!

Ketju on lukittu.