Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Hirveän negatiivisia juttuja täällä taas. Kaipaus on kumminkin positiivinen tunne koska on joku jota kaivata. Jos siitä herää vihaa tai muuta se johtuu omista epävarmuuksista tai sit ei kannata edes kaivata jos kaipauksen kohde kohtelee väärin. Kannattaa kaivata, ei jahdata. Kyllä se rakas sieltä tulee jos on tullakseen. Peace & love. 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. ;)))
Helvetissä on erityinen paikka niille, jotka "tunnustavat" rakkauttaan anonyyminä netissä, ei kenellekään, ei keneltäkään.
Mikä ihme noissa nyt raapii? Eiköhän täältä löydy paljon enemmänkin helvettiin joutavia viestejä kuin tuo.
Vapaus. Ilo. Tyytyväisyys. Oma aika liikunnalle, luonnossa ololle. Lapset tärkeimpänä asiana elämässä.. Hyvät asiat elämässä.
Pala palalta luovun sydäntä polttavasta intohimosta, se on niin merkityksetöntä yksin. Olen onnellinen, kun tunnen vapauden!
En osaa rakastaa miestä joka rakastaa tukehduttaen, ja nyt luovun rakkaudesta ja intohimosta, joka on tukehduttanut minut. En edes tunne luopuvani mistään, vaan saan itseni takaisin. Kuumat tunteet, vilkutan niille ilolla!
Ihana syksy! Ulkona tuoksuu metsä ja meri.
Kunhan lapset kasvavat otan sen tärkeimmän askeleen. En halua rikkoa perhettä, lapset ovat tärkeämmät kuin minä, kun kodin ilmapiiri on kuitenkin hyvä, minä vain itse hiljaa kidun kytien sisimmissäni. Keskityn hyvään, en ikävään.
Vapaus, joku päivä se koittaa, ja olen sen ansainnut.
Pienistä hetkistä raavin onnen kasaan, ja onhan lapset, sydämeni valo.
Vierailija kirjoitti:
Tule huomenna vähän liian lähelle, ja sipaise puolivahingossa käsiäni.
Mistäpäin?
Mä tajusin tänään että mun on turha toivoa törmäämistä. Näin vähän samannäköisen tyypin tänään ja ennen kuin ehdin edes hahmottaa kasvoja kunnolla alkoi jo hävettää ja mun jalat kaarsi automaattisesti karkuun. Niin kävisi varmaan silloinkin jos oikeasti törmäisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin tänään että mun on turha toivoa törmäämistä. Näin vähän samannäköisen tyypin tänään ja ennen kuin ehdin edes hahmottaa kasvoja kunnolla alkoi jo hävettää ja mun jalat kaarsi automaattisesti karkuun. Niin kävisi varmaan silloinkin jos oikeasti törmäisin.
Minä näin hänet viime vuonna sateisella kadulla, mutta hän ei huomannut minua. Tuijotti puhelintansa ja käveli vauhdilla eteenpäin. Hetken meinasin juosta perään, mutta en sitten viitsinyt häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, näin on parempi lopulta. :) Koitan touhuta syksyn täysillä, sitten muutan pois. <3
Haluaisin muuttaa N:aan sitten kun saan kaikki valmiiksi.
TÄN KIRJOTTAJA ON TODELLA UPEA IHMINEN! ♥️♥️♥️♥️
Ajattele: Jos touhuan kjutut valmiiksi, olen vapaa lähtemään!!! Mikä saisi minut jäämään tähän rupukylään? :D
Jäisit vaan nuolemaan riiipputissisten hoitsujen pilluja. :D
Luuletko että haukkumalla ja nöyryyttämällä saat toisen jäämään ikään kuin muuta vaihtoehtoa ei sinun kanssa elämisen lisäksi enää olisi? Siinä käy juuri päin vastoin!!!
Kohtele seuraavaa naista kuin normaalia ihmistä. Silloin se saattaa jopa jäädä sun luo.
Vierailija kirjoitti:
Kohtele seuraavaa naista kuin normaalia ihmistä. Silloin se saattaa jopa jäädä sun luo.
Miehen ei kannata omaa olematonta itsetuntoaan pönkittää niittamalla naista joka rinnalla on, varsinkaan uutta tuttavuutta josta toivoisi elämänkumppania. Eikä miehen kannata etsiä naisesta koko ajan vikoja. Eikä ylimakea lässytyskään kerro miehestä mitään positiivista, päinvastoin saa epäilemään motiiveja ja antaa paskahousun kuvan miehestä. Miehen kannattaa muistaa, että naisella on norsun muisti mitä tulee sanoihin joilla mies loukkaa naista. Jos miehen puheissa vilisee koko ajan nuoret naiset, kannattaa naisen jättää tuollainen idiootti omaan arvoonsa, eli antaa fudut. Ei se siitä fiksummaksi muutu ikinä.
Huudan ääneen mut se pois ei mee. Tää on hyvä ;)
Ikävä, en ossaa unohtaa. Olis ihana taas nähdä sua.
Ps. egészségedre :*
On! 😘 olispa ihana nähdä! Tuu kattoon mua, tiedät mistä mut löytää. 😉
Vierailija kirjoitti:
Huudan ääneen mut se pois ei mee. Tää on hyvä ;)
Ikävä, en ossaa unohtaa. Olis ihana taas nähdä sua.Ps. egészségedre :*
Ok. Ens kerran kun nähdään kun koskaan ei tiedä onkse tänään vai huomenna. Siitä voi tulla myös joku kömpelö törmäys mikäli panikoin. Saatpahan nauraa. 😉
Voi olla että myös omin tämän omin lupineni.