Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H on lempinimi.
Näinkin voi olla. Alkaako nimi oikeasti S:llä?
Ei. A:lla. :)
Vierailija kirjoitti:
H on lempinimi.
uuuu, iso H? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H on lempinimi.
uuuu, iso H? ;)
Ei sentään. :D
H - en osaa nyt muuta piristyskeinoa antaa kuin ulkoilu. Ehkä myös raikas teekupillinen lenkin jälkeen ja jotain kivaa tekemistä, uusi harrastus? <3
Nähdään syksyllä! :) Ajattelin, että ehkä synttäreideni jälkeen?... :D
Ennen ulkoilua pesee vain naaman ja laittaa kosteusvoidetta. Jotain takkia ja housua päälle. Ei sen ihmeempää. :)
Pitäiskö lähteä lenkille. Ilma on ainakin hyvä!
Anna mun ymmärtää, etten ole mitään. Etten ansaitse sulta mitään. Etten luulisi mitään.
Kyynelten läpi sua rakastan.
Tänne kirjoittaminen on välillä haastavaa, sillä jos on joskus aiemmin kertonut jotain hyvinkin tarkkaan, niin myöhemmissä viesteissä on välillä muunneltava asioita yleismaailmallisemmin useammille sopivaksi. Esim. silloin kun viesti sisältää muita tunnisteita, kuten vaikka paikkakuntatietoja tms. Ettei joku ulkopuolinen laske 1+1. Sitten ei tiedä miten asiat sanoisi ja myöhemmin jää häiritsemään kun ei voinut asioita ihan oikein sanoa. Siksi ei pitäisi ehkä kirjoittaa ollenkaan. Ja en ole tuo joka ketjuun on eniten kirjoittanut, mutta silti näin.
Vierailija kirjoitti:
Tänne kirjoittaminen on välillä haastavaa, sillä jos on joskus aiemmin kertonut jotain hyvinkin tarkkaan, niin myöhemmissä viesteissä on välillä muunneltava asioita yleismaailmallisemmin useammille sopivaksi. Esim. silloin kun viesti sisältää muita tunnisteita, kuten vaikka paikkakuntatietoja tms. Ettei joku ulkopuolinen laske 1+1. Sitten ei tiedä miten asiat sanoisi ja myöhemmin jää häiritsemään kun ei voinut asioita ihan oikein sanoa. Siksi ei pitäisi ehkä kirjoittaa ollenkaan. Ja en ole tuo joka ketjuun on eniten kirjoittanut, mutta silti näin.
Jep. Mulla on vahva tunne, että eräs on tunnistanut itsensä täältä, eikä tästä ketjusta, vaan muista. Luultavasti (toivottavasti) ei tiedä kuka mä olen. Mutta kamala syyllisyys, koska en halua kenenkään mieltä pahoittaa, eikä ole normaalisti tapana juoruta ja siksi tänne puran anonyymisti. Voi toki olla että kuvittelen, ei tee psyykkeelle hyvää tämä palsta.
Vierailija kirjoitti:
Anna mun ymmärtää, etten ole mitään. Etten ansaitse sulta mitään. Etten luulisi mitään.
Kyynelten läpi sua rakastan.
En anna, kyllä ansaitset, älä luule vaan usko. <3
Mut on tunnistettu ja oon itse tunnistanut henkilön tästä ketjusta ja muistakin. Siitä kaikesta viestittelystä syntyi lopulta ihan älytön sotku oikeassa elämässä. Harmittaa tietysti, mutta eihän sille enää mitään voi. Asiat vaan on joskus tosi monimutkaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mut on tunnistettu ja oon itse tunnistanut henkilön tästä ketjusta ja muistakin. Siitä kaikesta viestittelystä syntyi lopulta ihan älytön sotku oikeassa elämässä. Harmittaa tietysti, mutta eihän sille enää mitään voi. Asiat vaan on joskus tosi monimutkaisia.
Siis täällä viestittelystä syntyi sotku oikeassa elämässä? 😮 Kuule, ihmisiä ja tilanteita on hyvin samanlaisia, meitä on kuitenkin yli viisi miljoonaa täällä Suomessa. Todennäköisesti se joku täällä tutulta kuulostava on joku ihan muu, eikä sen takia kannata oikeaa elämää sotkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täällä viestittelystä syntyi sotku oikeassa elämässä? 😮 Kuule, ihmisiä ja tilanteita on hyvin samanlaisia, meitä on kuitenkin yli viisi miljoonaa täällä Suomessa. Todennäköisesti se joku täällä tutulta kuulostava on joku ihan muu, eikä sen takia kannata oikeaa elämää sotkea.
Ei, kyllä se tosielämän sotku joka lähti täältä oli ja on ihan 100% totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistit siis jonkun tutun täältä ja jatkoit keskustelua tosielämässä ja molemmat tunnusti kirjoittaneensa tietyt jutut tänne? Ok. Harvinaista varmaan. Minä ajattelin että oot ajautunut johonkin parisuhderiitaan sen takia että oot varma että joku kirjoittelee sulle täällä. Niin kuin täällä oli joskus se mies, joka luuli että sen tyttöystävä kirjoittelee jollekin jatkuvasti täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistit siis jonkun tutun täältä ja jatkoit keskustelua tosielämässä ja molemmat tunnusti kirjoittaneensa tietyt jutut tänne? Ok. Harvinaista varmaan. Minä ajattelin että oot ajautunut johonkin parisuhderiitaan sen takia että oot varma että joku kirjoittelee sulle täällä. Niin kuin täällä oli joskus se mies, joka luuli että sen tyttöystävä kirjoittelee jollekin jatkuvasti täällä.
En mä viitsisi tässä enempää avata. Seuraukset on olleet ihan tarpeeksi ikävät muutenkin, ja peruuttamattomasti.
Kiitos paljo taas vaan tuosta kirjaimesta....
Meinasin laittaa sinulle viestiä, mutta eipä taida kannattaa. Taidat ajatella toista. Sittenkin.
Teen yhtä kirjoitustyötä.... En ole täällä ihan koko ajan. Luen kyllä välillä aloituksia ja nuoletan, mutta en välttämättä kommentoi.
Käy ulkona tuulettumassa ja keitä sen jälkeen raikas teekupillinen. <3
Nähdään vaikka kuun lopussa? :)
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö lähteä lenkille. Ilma on ainakin hyvä!
Hyvä ajatus. :) Kävin päivällä pyörällä yhdessä kaupassa ostamassa teetä ja hammaslankaa. Oli pakko saada, kun entiset loppu. :D
Näinkin voi olla. Alkaako nimi oikeasti S:llä?