Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
441/8206 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

C.B

C.B

C.B

C.B

Vierailija
442/8206 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle ja sille yhdelle. Onneksi olen vaistonnut tämän jo aikoja sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/8206 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitkohan että en älyäisi....

Vierailija
444/8206 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kyllä tosiaan poisteltu taas paljon viestejä. Eilisen ja tämän aamun väliltäkin peräti 7 viestiä putkeen. Tietää kyllä kuka niitä poistelee. Voisit vaan jo lakata ajattelemasta että kaikki viestit on sulle.

Vierailija
445/8206 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami olipa ihana nähä sut tänään.

Vierailija
446/8206 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman onnekkaimpia ovat ne ihmiset, jotka saavat elää sen ihmisen kanssa jota eniten rakastavat.

Itse en valitettavasti kuulu niihin.

Vierailija
447/8206 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman onnekkaimpia ovat ne ihmiset, jotka saavat elää sen ihmisen kanssa jota eniten rakastavat.

Miksi TUHLATA aikaa jonkun kanssa jos ei ole onnellinen? pelottaako yksinäisyys? vai puolison reagointi eroon? ulkopuolisten paineet? lapsetko pitävät yhdessä? 

EHKÄ näinkin "Maailman onnekkaimpia ovat ne ihmiset, jotka saavat elää sen ihmisen kanssa jota eniten rakastavat." MUTTA en valita sinkkunakaan. Itse teemme elämästämme kokolailla sitä mitä se on. Voimme vaikuttaa paljon valinnoillamme ja asenteellamme. Positiivislla mielellä!  

Vähän olis nyt fiilis ku vasikoilla keväällä kun pääsevät ekaa kertaa ulos.. KESÄ :D YSTÄVÄT :D HARRASTUKSET :D TAPAHTUMAT :D MATKA :D Ei sitoumuksia, ei turhia odotteluita, ei lupia, ei tyhjiä lupauksia. Nauttia kesä ihan omista jutuista! 

Niin ja ikävöinti on hiipunut, jotenkin jo sammunut. Vastakaikua ei ole ollut, eikä tule. Asia paiskastu jo ajat sitten vasten kasvoja. Hyvä niin, näin jälkeenpäin näkee asiat selvemmin. En olisi ollut hänelle oikea. Olisin tuhlannut vai aikaani odottaessa josko...en halua että tunteillani leikitään. 

Nyt vaan "katsellaan" tulevaa ;D Nyt bai bai aurinko paistaa !!! 

Vierailija
448/8206 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taideta paljoa nähdä kesällä :(

No sehän sitten harvinaisen selvä. Itse ajattelin että katselen touhujasi vielä tämän kesän ja sitten unohdan.

Vierailija
449/8206 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lapsi. Uhkailu kiristys ja lahjonta eivät auta.

Vierailija
450/8206 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi TUHLATA aikaa jonkun kanssa jos ei ole onnellinen? pelottaako yksinäisyys? vai puolison reagointi eroon? ulkopuolisten paineet? lapsetko pitävät yhdessä? 

EHKÄ näinkin "Maailman onnekkaimpia ovat ne ihmiset, jotka saavat elää sen ihmisen kanssa jota eniten rakastavat." MUTTA en valita sinkkunakaan. Itse teemme elämästämme kokolailla sitä mitä se on. Voimme vaikuttaa paljon valinnoillamme ja asenteellamme. Positiivislla mielellä!  

Vähän olis nyt fiilis ku vasikoilla keväällä kun pääsevät ekaa kertaa ulos.. KESÄ :D YSTÄVÄT :D HARRASTUKSET :D TAPAHTUMAT :D MATKA :D Ei sitoumuksia, ei turhia odotteluita, ei lupia, ei tyhjiä lupauksia. Nauttia kesä ihan omista jutuista! 

Niin ja ikävöinti on hiipunut, jotenkin jo sammunut. Vastakaikua ei ole ollut, eikä tule. Asia paiskastu jo ajat sitten vasten kasvoja. Hyvä niin, näin jälkeenpäin näkee asiat selvemmin. En olisi ollut hänelle oikea. Olisin tuhlannut vai aikaani odottaessa josko...en halua että tunteillani leikitään. 

Nyt vaan "katsellaan" tulevaa ;D Nyt bai bai aurinko paistaa !!! 

Mä oon kyllä ainakin just tällä hetkellä aivan totaalisen kyllästynyt näihin loputtomiin "sitoumuksettomiin" kesiin.

Tai onhan mulla jotain "sitoumuksia" kesälle; pitää käydä porukoilla ja parin kaverin porukoilla/mökillä oon kans luvannut käydä, ja mummolassa. Rofl.

En kyllä oikeastaan tajua, miksi juuri kesällä olisi jotenkin erityisen siistiä olla "sitoumukseton" ja VAPAA?

Ellei sitten pointti kesässä ole joku "kierrän festareita ja nussin päissäni ympäri maakuntia"-meininki tai vastaava, mutta ei kai suurinosa ihmisistä tuollaisen perään haikaile tai siitä nauti?

Kesäilloissa (ja päivissäkin) on kyllä tiettyä vapaudenhuumaa, mutta tarviiko sen tunteen saavuttamiseen sen kummempaa kuin joku öinen kävely varpasilteen pitkin hiljaisen kaupungin katuja ja kuuntelee jotain hyvää musaa päälle?

Tai löllyy rauhassa koko päivän mökillä/biitsillä/puistossa aurinkokylvyssä, ui, kuuntelee musiikkia, lukee kirjaa ym.

Tai lähtee yksin pariksi päiväksi metsään, käy kavereiden kanssa pikku roadtripin jne.

En keksi, miksi sitoutuminen estäisi em. aktiviteetteja?

Ei kai parisuhteessakaan tarvi toisissa kokoajan kiinni kyhnyttää ja ihan jokaista liikettä (vaikkapa sitä öistä kävelyä) raportoida?

Mun lähipiirissä ainakin on pareja, jotka on ns. suhteessa vapaita ja näyttää pyyhkivän kaikista parhaiten juuri niillä.

Ellei pointti sitten ole sulle se ympäriinsä nussiminen, mutta ehkä sä löydät jonkun jonka kanssa synkkaa ja voitte olla avoimessa suhteessa?

Vierailija
451/8206 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joskus kannattaa olla valehtelematta itselleen"

-Tuntematon-

Vierailija
452/8206 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joskus kannattaa olla valehtelematta itselleen"

-Tuntematon-

Itsepetos paras petos

Vierailija
453/8206 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te poistitte mun hymiöni? Miksi ei saa olla iloinen? Se oli vastaus erääseen viestiin täällä, höh.

Vierailija
454/8206 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä hymiössä ei ollut mitään pahantahtoista 😐

Vierailija
455/8206 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ymmärtää missä vaiheessa jouduin mustalle listalle, ketä loukkasin että joudun nyt maksamaan siitä seuraamuksia?

Vierailija
456/8206 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää 😒

Vierailija
457/8206 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei tästä enää miksikään muutu. Sulla on se toinen ja minä en näihin leikkeihin rupea enää.

Vierailija
458/8206 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vi*** sen luo.

Vierailija
459/8206 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te poistitte mun hymiöni? Miksi ei saa olla iloinen? Se oli vastaus erääseen viestiin täällä, höh.

Mä luulen, et palstalla on joku bugi jonka vuoksi viestejä poistuu paljon ja sattumanvaraisesti.

Mun viestejä poistuu tästä ketjusta, mutta myös muista ja juuri äskettäin poistui viesti missä vaan kerroin, millä kaikilla eläimillä olen ratsastanut.

En jaksa uskoa kenenkään niin sekasin olevan, että ympäri vuorokauden hulluna vaan poistelisi random-viestejä eri ketjuista.:D

Sanomalle reklamaatiota, notta palsta pitää saada kuntoon!

Vierailija
460/8206 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lapsi. Uhkailu kiristys ja lahjonta eivät auta.

Aikuisiin ihmisiin kyllä toimii pitkälti samat metodit kuin lapsiinkin (ja hevosiin ja koiriin).

Uhkailu, kiristys ja lahjonta ei vaan ole niitä toimivimpia etenkään jos yhtään nokkaansa pidemmälle katselee.

Kunnioituksesta kaikki lähtee, kaiken elollisen kanssa.:)

Ketju on lukittu.