Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi muistatkos E...?
Siis tervehys kaipaamalleni
T: yks mies
Muistanko mitä? :)
Yhteydenottoyritelmiäni. Kello on kohta 23 ja
Jos sinä et ota yhteyttä, eli joko laita viestiä esim. fb:ssä tai tule juttelemaan silloin kun näemme, niin tämä saa olla tässä. Olen kertakaikkisen kyllästynyt tunteisiini sinua kohtaan ja tähän meidän väliseen selittämättömään kemiaan, josta ei tule loppua, mutta joka ei toisaalta etenekään näköjään yhtään mihinkään. Rehellisesti sanottuna puoli vuotta sitten ajattelin, että varmaan jotain tapahtuu nyt tulevan kevään aikana kun nähdään enemmän, mutta p*skat! Minä en viitsi sinuun ottaa yhteyttä tilanteestani johtuen (tiedät kyllä ehkä), mutta sinulla pitäisi olla täysin hyvät mahikset ottaa minuun yhteyttä. Mulla on tässä paljon menetettävää, sulla ei mitään.
Katselen vielä hetken aikaa ja odottelen, ja sitten aion lopullisesti unohtaa sinut, ja teen kaikkeni ettemme näe enää ikinä. En voi katsoa sua hetkeäkään silmiin, koska tykkään susta paljon ja vihaan tätä tilannetta!
Terveisiä vaan nuorelta KYLLÄSTYNEELTÄ naiselta nuorelle miehelle!
Tsadaa täällä taas! Presidentin hautajaiset sai minut muistamaan entistä kultaani. Tykkään edelleen todella paljon mies, vaikka maailman "tuulet" yrittävät erottaa meidät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi muistatkos E...?
Siis tervehys kaipaamalleni
T: yks mies
Muistanko mitä? :)
Yhteydenottoyritelmiäni. Kello on kohta 23 ja
Yritelmiä? Joka päivähän me ollaan yhteydessä! :)
Vierailija kirjoitti:
Oon pahoillani siitä, etten huomioi sua yhtään. Oikeasti ajattelen sua kyllä, mutta en halua katsella sua enkä antaa minkäänlaista huomiota. En pysty katsomaan sua silmiin :(
Mun elämäntilanne vaan on semmonen, että eihän meiän jutusta nyt tulis yhtään mitään.. Näkisin meidät kyllä yhdessä, ja oon alusta asti ollut susta kiinnostunut ja säkin ehkä musta (?), mutta ei tästä mitään kuitenkaan tulisi. Meidän olisi pitänyt kohdata paremmalla ajalla.. :/
Mikä elämäntilanteessasi on sellaista ettei siitä mitään tulisi? Minäkin mietin samaa ja punitsen hyviä ja huonoja puolia. Pitäisi rohkaistua avaamaan sydän sinulle, koska oikeasti pelkään läheisyyttä ja hylätyksi tulemista. En haluaisi satuttaa enää itseäni, niin monta kertaa siipeni olen poltanut. Kaipaan silti seuraasi. Sinun hyviä näkemyksiä ja ajatusmaailmaasi. Haluaisin vielä kerran nähdä sinut ja puhua tämä asia halki, ettei jäisi vaivaamaan. Uskon siihen, että kanssasi voi keskustella aikuisten asioista rakentavasti. Tiedät kyllä, että vastaan sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua vieläkin. En tosin nähnyt sun silmissäsi rakkautta. Ne ei olleet enää edes siniset vaan jotenkin sameat ja harmaat. Oli silti ihana nähdä. Tiedän, että olet oikeasti vielä olemassa. Jäin miettimään sanojasi. Et paljastanut, mitä haluat tai tunnet.
Kerro jotain mistä tiedän, että olet hän. Mietin edelleen tapaamisen järjestämistä. Silloin voin kertoa mitä haluan. Tunteista en tiedä enää.
Tavattiin eilen pitkästä aikaa.
Olen pohtinut tapaamista paljon...niin kauan, kun et itsellesi myönnä tehneesi väärin meitä kohtaan, se ei onnistu. Myös se nauhoittaminen estää sen. Jollain tasolla tulen sinua aina rakastamaan. Toivon, että haet apua ja jonain päivänä voimme yhdessä vielä viettää aikaa perheenä.💖 Nyt en ota sinuun enää mitään yhteyttä. Elämä jatkuu ja keskityn korjaamaan ne jotka sinä rikoit.
Kiitti taas fiksistä, sniif :)
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko joku paikka missä nähdään "sattumalta"?
Sovitaan vaan. Missä nähtäis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku rauhallinen puisto, kalliot tai ranta olisi paras.
Ilta-aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilta-aikaan.
Sopii, tuun sinne illalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin kaipaamaan sua, vaikkei pitänyt ja jos sä tunnet mua kohtaan samoin, niin laittaisitko vaikka facebookin kautta mulle viestiä?
Mehän tuskin muuten nähdään enää, eikä mulla ole sun yhteystietojas...
Miehelle vai naiselle? Jotain tuntomerkkejä?
Nuorelle miehelle :)
Olet Mies joka ikinen päivä mielessäni. Olet hyvä Mies. Ajattelet perhettäsi, lapsiasi, vaimoasi. Kunnioitan sitä. Olet vain miehekkäämpi edessäni.
Elämä meni näin. Yritän ymmärtää, vaikka tunteet ja halut sanovat mitä. Kunnioitan sinua miehenä enemmän kuin koskaan. Olet hyvä mies! Onnellinen vaimosi ja lapsesi🙏🏻 Haluan sinulle kaikkea hyvää , vaikka se tarkoittaa että jään osattomaksi. Haluan ennenkaikkea että olet onnellinen ja pystyt kohtaamaan itsesi periaatteidesi kanssa. Se ajatus kantaa tuskani kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilta-aikaan.Sopii, tuun sinne illalla!
Puistoon, kallioille ja rannalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun ole pakko saada sua kokonaan. Seksikin riittää. Naiselle :)
Mitäs mitäs, viimeksi passitit mut leuka rinnassa keväiseen yöhön kun kainosti yritin ehdotella jotain tuon suuntaista viereisessä hotellissa ;)
Selvennyksenä vielä, että tämä oli kirjoitettu kieli poskessa ;)
Toki ymmärsin tilanteen. M
Kävin puistossa, kalliolla ja rannalla, mutta en nähnyt sinua. Miksi et tullutkaan? T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Kävin puistossa, kalliolla ja rannalla, mutta en nähnyt sinua. Miksi et tullutkaan? T. Mies
Ei ollut aikaa eikä paikkaa sovittu, puisto ja kalliot ja ranta on aika laaja käsite.
On monia puistoja, kallioita ja rantoja missä käydä.:)
Luultavasti kaupunki ja henkilö väärä.
Se ihminen ei voi tietää mistä kalliolta tai rannalta mut todennäköisimmin löytää, puiston ehkä.
Miksi täältä poistetaan kivoja viestejä? Ei kai pelkistä nimikirjaimista voi ketään tunnistaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi täältä poistetaan kivoja viestejä? Ei kai pelkistä nimikirjaimista voi ketään tunnistaa?
Niinpä... Meni niin hukkaan terveiseni kaipaamalleni henkilölle :(
Kaipaat jotain raiskaajasieppaajakiduttajaa?