Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
401/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikävä sinua. Olen pahoillani, että tämä päättyi näin.

Vierailija
402/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin.

Jos olet se ketä tarkoitin, niin voisitko poistaa estoni wapista? En ole ruinaamassa sinua takaisin, älä huoli, haluaisin vain puhua asiat läpi.

Vierailija
404/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tiedät sen ja minä tiedän sen: olen hurjan ihastunut sinuun, mutta ulkokuoresi tuntuu vastenmieliseltä enkä voi sille mitään. Luulin aina, että en piittaa ulkonäöstä, mutta nyt olen huomannut että on minulla sentään jokin raja näissä asioissa. Joka toinen päivä taistelen ihastumista vastaan, joka toinen päivä yritän oppia näkemään sinut miellyttävämpänä. Soimaan itseäni kun huomaan toivovani, että olisit edes hieman miellyttävämmän näköinen. Tunnen itseni niin pinnalliseksi ja alhaiseksi, kun edes mietin tällaista. 

Voisinpa tietää, opinko joskus rakastamaan myös kehoasi niin kuin rakastan sieluasi. Voisinpa antaa sinulle vastauksen jatkuviin kysymyksiisi siitä, miksi en anna sinun suudella minua, vaikka on selvää että pidän sinusta todella paljon.

Miten voi olla ihastunut vain pelkkään "sieluun"? Mä ainakin alan nähdä ihmisen viehättävänä kun olen ihastunut vaikka se olisi sitten minkä näköinen. Melkein jokaisessa on ulkoisesti kuitenkin jotain kivan näköistä, esim. silmät tai huulet. Ne vähemmän kauniit piirteet sitten jotenkin jää taka-alalle niin että niitä ei edes huomaa. Ihan uteliaisuudesta kysyn oletko mies vai nainen? Kirjoitustyylistä veikkaisin että nainen mutta sisällön takia sanoisin että mies? itse olen nainen.

Nainen olen. Ja itsekin ajattelin ennen aivan samoin kuin sinä. Nyt olen kuitenkin todella kovasti ihastunut, mutta ainoastaan miehen "sieluun", joka on huikaisevan upea. Ehkä tässä on muutakin epäröintiä kuin ulkonäkö, mietin paljon myös sitä sopisimmeko esim. asumaan yhdessä, tai olisiko meillä arjessa juuri mitään yhteistä. Ehkä jos noita kysymyksiä ei olisi, en piittaisi ulkonäöstä. Tosi vaikea sanoa.

Sanon vielä, että kyseinen mies olisi kyllä monen muunkin mielestä poikkeuksellisen hurjan näköinen, ja että aiemmissa kumppaneissani on (hyvännäköisten lisäksi) keskitasoa vaatimattomampia miehiä eikä heidän ulkonäkönsä ole minua haitannut.

Lähetän uudet terveiset samalle henkilölle:

Ikävöin sinua kovasti. En onnistu keskittymään töihini, kun olet koko ajan mielessäni. Erityisesti silloin kun emme ole tavanneet hetkeen. Puhut minulle niin kauniisti, kohtelet niin arvostavasti, kerrot rakkaudestasi suoraan ja rohkeasti mutta et painosta vähääkään. Olen huomannut, että odotan jatkuvasti uusia viestejä sinulta. Laitoin kuvasi puhelimeen näytönsäästäjäksi. En uskalla puhua tunteistani sinulle suoraan, kun pelkään etteivät ne kestä, tai että ne muuttuvat kun tapaan sinut kasvotusten. Kuitenkin haaveilen sinusta ja toivon, että tapaisimme taas pian.

Vierailija
405/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko mieluummin ettei enää ikinä nähtäisi, vai että nähtäisiin vielä joskus?

Vierailija
406/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko mieluummin ettei enää ikinä nähtäisi, vai että nähtäisiin vielä joskus?

En tiedä. Toisaalta haluaisin kyllä nähdä, mutta sitten kuitenkin tiedän, ettei siinä olisi mitään järkeä.

Unohtaminen ja eteenpäin meneminen on helpompaa ja miellyttävämpää kun ei nähdä eikä olla missään tekemisissä.

Vierailija
407/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kevät tuonut tähän ketjuun paljon uusia ihmisiä ☺

Vierailija
408/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taideta paljoa nähdä kesällä :(

Vierailija
409/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että nähtäis tottakai. Et sä mun mielestä kuitenkaan koskaan pysyvästi katoa, koska asut mun sydämessä aina.

Vierailija
410/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pahoillani siitä, etten huomioi sua yhtään. Oikeasti ajattelen sua kyllä, mutta en halua katsella sua enkä antaa minkäänlaista huomiota. En pysty katsomaan sua silmiin :(

Mun elämäntilanne vaan on semmonen, että eihän meiän jutusta nyt tulis yhtään mitään.. Näkisin meidät kyllä yhdessä, ja oon alusta asti ollut susta kiinnostunut ja säkin ehkä musta (?), mutta ei tästä mitään kuitenkaan tulisi. Meidän olisi pitänyt kohdata paremmalla ajalla.. :/

Vierailija
411/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin kaipaamaan sua, vaikkei pitänyt ja jos sä tunnet mua kohtaan samoin, niin laittaisitko vaikka facebookin kautta mulle viestiä?

Mehän tuskin muuten nähdään enää, eikä mulla ole sun yhteystietojas...

Vierailija
412/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko helpottunut kun sait pilattua kaiken?

Vierailija
413/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin.

Jos olet se ketä tarkoitin, niin voisitko poistaa estoni wapista? En ole ruinaamassa sinua takaisin, älä huoli, haluaisin vain puhua asiat läpi.

Ei ole estoa. Entä jos soittaisit hänelle?

Vierailija
414/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi muistatkos E...?

Siis tervehys kaipaamalleni

T: yks mies

Vierailija
415/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin.

Ei ole estoa. Entä jos soittaisit hänelle?

Ei kannata. Menee vainoamisen puolelle ottaa väkisillä yhteyttä ihmiseen joka on estänyt, eli ei halua yhteydenottoja estetyltä.

Ohis

Vierailija
416/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä elämäni pilaaja

Eikö ole missään vaiheessa kaduttanut se idioottimainen käytöksesi minua kohtaan ! Sinä narsistisen luonteen omaava. Ja vielä olet vääristellyt tapahtumia. Toivottavasti saat palkkasi toden totta. Ja saat katkerasti tuta loppuelämässäsi kaiken tuon edestä, mitä minulle teit. Luulisi omantuntosi soimaavan, jos ylipäätään sinulla sellaista enää onkaan. Toivottavasti kun viimeistä veräjää lähestyt, saisit tuskat tapahtuneesta. Mutta silloin se voi olla jo myöhäistä katua. Joten kannattaisi toimia ajoissa.

Vierailija
417/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me ei kerta työpaikalla saada yhtään mitään puhuttua läpi, niin laittaisitkos viestiä vaikka vapaa-ajalla? Odotan sulta yhteydenottoa.

Vierailija
418/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos me ei kerta työpaikalla saada yhtään mitään puhuttua läpi, niin laittaisitkos viestiä vaikka vapaa-ajalla? Odotan sulta yhteydenottoa.

Niin minäkin sinulta. Pattitilanne.

Vierailija
419/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jäin kaipaamaan sua, vaikkei pitänyt ja jos sä tunnet mua kohtaan samoin, niin laittaisitko vaikka facebookin kautta mulle viestiä?

Mehän tuskin muuten nähdään enää, eikä mulla ole sun yhteystietojas...

Miehelle vai naiselle? Jotain tuntomerkkejä?

Vierailija
420/8206 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi muistatkos E...?

Siis tervehys kaipaamalleni

T: yks mies

Muistanko mitä? :)

Ketju on lukittu.