Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Kivaa viikonloppua!
Tänään on taas kipinää&säpinää ♥♥♥
💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa viikonloppua!
Tänään on taas kipinää&säpinää ♥♥♥
💩💩💩💩Peppuilu on KIVAA! <3
Välillä tulee kakkaa!
Hamsu: Hauska nähdä sinut hyvällä tuulella! <3
Minun täytyy touhuta täysillä loppupäivä ja huominen päivä. Käyn silloin tällöin palstalla. Jutellaan! <3
t. pyyperö
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisin sanoa kaipauksen kohteelle. Minulla on aikaa, minulle voit puhua mistä tahansa. Minä kuuntelen. Minä olen kallio. Olen siellä missä sinäkin suojaamassa myrskyssä. Kuljen perässä. Ollaan rohkeita. Sinä olet rohkea, viisas, hauska, olet minulle tärkeä. Alleviivaan kohdan hauska. Kaikesta huolimatta olet tavallinen. Yhtäaikaa olet kaikkeni ja et mitään minulle. Saisinpa puhua kanssasi ja olla ystävä.
Ihanin viesti täällä aikoihin ☺Oispa tää häneltä, sillä voisin sanoa hänelle tismalleen samoin...
Vierailija kirjoitti:
Hamsu: Hauska nähdä sinut hyvällä tuulella! <3
Minun täytyy touhuta täysillä loppupäivä ja huominen päivä. Käyn silloin tällöin palstalla. Jutellaan! <3
t. pyyperö
Ajatella, jos toi tyyppi on minuun (eli sinuun joka tätä luet) ihastunut..
Tänään ruokakaupassa näin miehen, joka oli takaapäin ihan sinun näköisesi. Kävelikin sillä tavalla verkkaisesti kuin sinä. Meinasi tulla itku. Eli vahvasti menee.
En tiedä rakastanko, en varmaan.
Mutta olisin halunnut rakastaa.
Sielunveljesi kirjoitti:
Hymyilevä nainen, kaipaan sua niin paljon edelleen.
Minkä vuoksi juuri me kohtasimme?
Miksi pääni on niin pyörällä?
Tässä täytyy olla jokin järki.
Mutta onko ihastumisessa järkeä...
Sinun silmäsi mielessäni edelleen...
Odotan Whatsapp-viestiä, jossa haluaisit kysyä minulta jotain, tietää jotain elämästäni... mutta ehkä se on vain unelmaa
Miksi et laita itse hänelle viestiä? Joku syy, mikä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisin sanoa kaipauksen kohteelle. Minulla on aikaa, minulle voit puhua mistä tahansa. Minä kuuntelen. Minä olen kallio. Olen siellä missä sinäkin suojaamassa myrskyssä. Kuljen perässä. Ollaan rohkeita. Sinä olet rohkea, viisas, hauska, olet minulle tärkeä. Alleviivaan kohdan hauska. Kaikesta huolimatta olet tavallinen. Yhtäaikaa olet kaikkeni ja et mitään minulle. Saisinpa puhua kanssasi ja olla ystävä.
Niin, miten se onnistuis että saatais puhua? Vaikka nähtäiskin joskus, niin kumpikaan ei kuitenkaan sano enempää kuin moi.
Vierailija kirjoitti:
Sielunveljesi kirjoitti:
Odotan Whatsapp-viestiä, jossa haluaisit kysyä minulta jotain, tietää jotain elämästäni... mutta ehkä se on vain unelmaa
95 % varmuudella nainen odottaa viestiä/soittoa mieheltä alotuksena. Vaikka olisi kaverina liikkeellä mutta silti se menee niinpäin.
Osa naisista tahtoo kunnolla liehittelyä miehiltä. Kannattaa olla oma itsensä ja mennä itse rikkomaan jäätä jos nainen kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Sielunveljesi kirjoitti:
Voisihan sitä viestiä ensin laittaa ihan neutraalisti mistä vain asiasta, kysyä kuulumisia, mitä vain, jos vastailee ja hymyilee viesteissä, siitä on älyttömän hyvä jatkaa. Mitäpä sitä ihminen katuisi enempää kuin tekemättä jättämisiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielunveljesi kirjoitti:
Voisihan sitä viestiä ensin laittaa ihan neutraalisti mistä vain asiasta, kysyä kuulumisia, mitä vain, jos vastailee ja hymyilee viesteissä, siitä on älyttömän hyvä jatkaa. Mitäpä sitä ihminen katuisi enempää kuin tekemättä jättämisiä..
Näin. Ei se aihe mistä keskustelu vaan se että keskustelee. Jos toisen kanssa viihtyy ja homma toimii niin etenemistä ei tarvitse miettiä, se vaan tapahtuu 😉 Mutta naiset odottaa miehen aloittavan.
Ulkona on kylmää ja pimeää! :O
Nähdään ehkä myöhemmin syksyllä?
:)