Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
4321/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadun, että olen antanut sinulle erityistä huomiota. Et ole sitä ansainnut.

Onpa ikävästi sanottu. Toivottavasti ei ole mulle.

Vierailija
4322/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa ikävästi sanottu. Toivottavasti ei ole mulle.

Toivottavasti ei myöskään mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4323/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

Vierailija
4324/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! <3 <3 <3

Vierailija
4325/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa ja peppuisaa!! 

Jutellaan yöllä Hamsukka! <3

t. pp

Vierailija
4326/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä Luoja on ajatellut, kun minut loi.

Ei hän antanut vihaamisen taitoa, ei todellakaan. Osaan suuttua, raivostuakin, ja vihata hetkellisesti. Mutta vaikka kuinka päätän vihata ikuisesti ja syvästi, niin en pysty siihen. Hetken päästä vihan tunne raukeaa ja olen vihainen ITSELLENI etten taaskaan kykene, pysty vihaamaan vaikka toinen olisi sen niin ansainnut.

Luoja on näemmä luonut minut vain rakastamaan, vaikka se vain satuttaa itseäni. Rakastan luontoa, eläimiä ja lapsiani. Ja kaikkea kaunista. Ja muitakin. Mutta sen tiedon pidän ihan itselläni.

Toisaalta, jos nyt mietin, vihaan lähinnä itseäni.

Voi kun pystyisin siihen mihin en pysty.

Vierailija
4327/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää katuko, ottakaa opiksenne 👍

Vierailija
4328/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa ettei bebbunne vaurioidu!

Vierailija
4329/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varotaan. <3

Vierailija
4330/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä Luoja on ajatellut, kun minut loi.

Ei hän antanut vihaamisen taitoa, ei todellakaan. Osaan suuttua, raivostuakin, ja vihata hetkellisesti. Mutta vaikka kuinka päätän vihata ikuisesti ja syvästi, niin en pysty siihen. Hetken päästä vihan tunne raukeaa ja olen vihainen ITSELLENI etten taaskaan kykene, pysty vihaamaan vaikka toinen olisi sen niin ansainnut.

Luoja on näemmä luonut minut vain rakastamaan, vaikka se vain satuttaa itseäni. Rakastan luontoa, eläimiä ja lapsiani. Ja kaikkea kaunista. Ja muitakin. Mutta sen tiedon pidän ihan itselläni.

Toisaalta, jos nyt mietin, vihaan lähinnä itseäni.

Voi kun pystyisin siihen mihin en pysty.

Miksi sun pitäisi vihata? Mitä se toinen on tehnyt?

Vierailija
4331/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalle naiselle kirjoitti:

Jonkin aikaa sitten kuvittelin ajan kulumisen auttavan pääsemään irti sinusta, mutta ei se kuitenkaan ihan niin mennyt. Sä silloin jollain ihmeellisellä tavalla tulit ja täytit mun maailman, varmaan pysyvästi. Usein oon miettinyt sun olevan se ketä oon aina odottanut mun elämään, vaikkei se tyhjä olekaan. Silti sun olemassaolo lohduttaa mua todella paljon kun tiedän kauniin ja täydellisen olevan elämässä mahdollista.

Edelleen ajattelen susta samoin.

Miksi haluat päästä eroon tän naisen ajattelemisesta?

Vierailija
4332/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin aikaa sitten kuvittelin ajan kulumisen auttavan pääsemään irti sinusta, mutta ei se kuitenkaan ihan niin mennyt. Sä silloin jollain ihmeellisellä tavalla tulit ja täytit mun maailman, varmaan pysyvästi. Usein oon miettinyt sun olevan se ketä oon aina odottanut mun elämään, vaikkei se tyhjä olekaan. Silti sun olemassaolo lohduttaa mua todella paljon kun tiedän kauniin ja täydellisen olevan elämässä mahdollista.

Tunnen juuri näin erästä miestä kohtaan. Toivon että saamme tilaisuuden. Jos ei, en silti unohda sua koskaan. Enkä haluakaan. Sä inspiroit mua olemaan niin paljon parempi ihminen. Silti osa musta uskoo et meille on vielä aika. Sillä tää tuntuu niin tähtiin kirjoitetulta.

Vierailija
4333/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että joku päivä vielä, joku päivä <3

Vierailija
4334/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että joku päivä vielä, joku päivä <3

Mä en enää usko mihinkään. Ajattelen, että yritän olla onnellinen niistä asioista mitkä on jo hyvin.

Vierailija
4335/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Kuka luulet olevasi. Vai ansainnut 👍

Vierailija
4336/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaisin sanoa kaipauksen kohteelle. Minulla on aikaa, minulle voit puhua mistä tahansa. Minä kuuntelen. Minä olen kallio. Olen siellä missä sinäkin suojaamassa myrskyssä. Kuljen perässä. Ollaan rohkeita. Sinä olet rohkea, viisas, hauska, olet minulle tärkeä. Alleviivaan kohdan hauska. Kaikesta huolimatta olet tavallinen. Yhtäaikaa olet kaikkeni ja et mitään minulle. Saisinpa puhua kanssasi ja olla ystävä.

Vierailija
4337/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen juuri näin erästä miestä kohtaan. Toivon että saamme tilaisuuden. Jos ei, en silti unohda sua koskaan. Enkä haluakaan. Sä inspiroit mua olemaan niin paljon parempi ihminen. Silti osa musta uskoo et meille on vielä aika. Sillä tää tuntuu niin tähtiin kirjoitetulta.

Niin sinäkin minua inspiroit ja totta, minäkään en halua unohtaa sinua koskaan. Uskotaan yhdessä meidän aikaamme ja sen tuloon.

Vierailija
4338/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

H, vaihdoit minut M-alkuiseen naiseen. Olisi ollut kilttiä kertoa totuus.

Vierailija
4339/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluaisin sanoa kaipauksen kohteelle. Minulla on aikaa, minulle voit puhua mistä tahansa. Minä kuuntelen. Minä olen kallio. Olen siellä missä sinäkin suojaamassa myrskyssä. Kuljen perässä. Ollaan rohkeita. Sinä olet rohkea, viisas, hauska, olet minulle tärkeä. Alleviivaan kohdan hauska. Kaikesta huolimatta olet tavallinen. Yhtäaikaa olet kaikkeni ja et mitään minulle. Saisinpa puhua kanssasi ja olla ystävä.

Milloin olette jutelleet viimeksi?

Vierailija
4340/8206 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällaisia saa sanoa, kun sinua ei pääse heti halaamaan. <3

Ketju on lukittu.