Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluaisin sanoa kaipauksen kohteelle. Minulla on aikaa, minulle voit puhua mistä tahansa. Minä kuuntelen. Minä olen kallio. Olen siellä missä sinäkin suojaamassa myrskyssä. Kuljen perässä. Ollaan rohkeita. Sinä olet rohkea, viisas, hauska, olet minulle tärkeä. Alleviivaan kohdan hauska. Kaikesta huolimatta olet tavallinen. Yhtäaikaa olet kaikkeni ja et mitään minulle. Saisinpa puhua kanssasi ja olla ystävä.
" Dayymn"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadun, että olen antanut sinulle erityistä huomiota. Et ole sitä ansainnut.
Just joo. Kuka luulet olevasi. Vai ansainnut 👍
Luulen? Mä olen... https://www.youtube.com/watch?v=SbcNYSfTFro
Vierailija kirjoitti:
Älkää katuko, ottakaa opiksenne 👍
Kadun JA yritän ottaa opikseni, tulla paremmaksi ihmiseksi
Meinasin laittaa sulle viestin. Sitten huomasin, että olen ollut aloitteellinen liian usein. Ajattelin, että oltaisiin samalla taajuudella, mutta niin taitaa olla vain minun päässäni. Et ehkä tarvitse minua mihinkään etkä minkään varjolla. Eilisen jälkeen tajusin,
että minulle olit oikea ihminen oikeaan aikaan ja vain minussa heräsi hellyyttä ja huolenpitoa sinua kohtaan, mutta minä en ehkä ole sinulle mitään. Tyhmä minä.
Saako tänään lähteä baariin jos eräs mies kyselee?
Hymyilevä nainen, kaipaan sua niin paljon edelleen.
Minkä vuoksi juuri me kohtasimme?
Miksi pääni on niin pyörällä?
Tässä täytyy olla jokin järki.
Mutta onko ihastumisessa järkeä...
Sinun silmäsi mielessäni edelleen...
Odotan Whatsapp-viestiä, jossa haluaisit kysyä minulta jotain, tietää jotain elämästäni... mutta ehkä se on vain unelmaa
Sielunveljesi kirjoitti:
Odotan Whatsapp-viestiä, jossa haluaisit kysyä minulta jotain, tietää jotain elämästäni... mutta ehkä se on vain unelmaa
Milloin olemme tavanneet viimeksi?
Sielunveljesi kirjoitti:
Koska kohtalo. Pystyisitkö uskomaan et se on tarkoitettu? Jos kaksi näin voimakkaasti ja selvästi tuntee - ja täähän on selvää kuin pläkki - ne ei voi toisistaan ohi mennä. Kaikki tähän asti eletty elämä on valmistanut ja vienyt tähän. Et on valmis kun kohtaa sen toisen.
Tää on ihan hullua miten voi tuntea näin.. oot pyörinyt mun päässä siitä asti kun ekan kerran nähtiin.
Mä odotan sulta viestiä ja sä odotat (toivottavasti) multa viestiä. Kumpi on rohkeampi? Mul ei ole sun numeroa mut tiedän kyllä mistä sen saa. Laita viesti tai tuu käymään. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadun, että olen antanut sinulle erityistä huomiota. Et ole sitä ansainnut.
Just joo. Kuka luulet olevasi. Vai ansainnut 👍
Luulen? Mä olen... https://www.youtube.com/watch?v=SbcNYSfTFro
Ai kauheeta :D :D :D <3
Vierailija kirjoitti:
Sielunveljesi kirjoitti:
Koska kohtalo. Pystyisitkö uskomaan et se on tarkoitettu? Jos kaksi näin voimakkaasti ja selvästi tuntee - ja täähän on selvää kuin pläkki - ne ei voi toisistaan ohi mennä. Kaikki tähän asti eletty elämä on valmistanut ja vienyt tähän. Et on valmis kun kohtaa sen toisen.
Tää on ihan hullua miten voi tuntea näin.. oot pyörinyt mun päässä siitä asti kun ekan kerran nähtiin.
Mä odotan sulta viestiä ja sä odotat (toivottavasti) multa viestiä. Kumpi on rohkeampi? Mul ei ole sun numeroa mut tiedän kyllä mistä sen saa. Laita viesti tai tuu käymään. 😊
Tosi hyvin on elämä valmistanut ja valmis näyt olevan, kun täytyy vauvapalstalla haikailla (vauvapalstan kaipausketju on viimeinen ja lopullinen vaihe, täältä ei enää eteenpäin päästä).
Mun sydäntä särkee silloin kun nuo ilkeät ja kyyniset vastaajat kivittävät muiden haaveita alas.
Vierailija kirjoitti:
Mun sydäntä särkee silloin kun nuo ilkeät ja kyyniset vastaajat kivittävät muiden haaveita alas.
Ilkeä ja kyyninen = ei-naiivi realisti
Myönnä nyt vaan itsekin, että tänne ketjuun päätyminen on rakkauden terminaalivaihe.:D
Realismia on ymmärtää että kukaan ei täällä kaipaa, mikään kirjoitus ei ole oikeasti itselle ellei ole kunnon tunnisteita👍Elämää eletään muualla kun palstalla. Jos ihastus ei ole myöskään tehnyt mitään irl sen eteen että toinen siitä voisi päätellä niin se ei ole tosissaan. Eli ihan yhtä tyhjän kanssa. Halua ei ole tarpeeksi.
Onneksi Suomi on vapaa maa ja saa tykätä kenestä haluaa. Säätyyn ja sukupuoleen katsomatta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä ja kyyninen = ei-naiivi realisti
Myönnä nyt vaan itsekin, että tänne ketjuun päätyminen on rakkauden terminaalivaihe.:D
Sama suomeksi: Näin minä yritän epätoivoisesti oikeuttaa itselleni muiden kiusaamisen. Ja nauran päälle.
Sielunveljesi kirjoitti:
Laita sinä viesti ensin sille naiselle. Hymynaama ja siitä se lähtee.
Hei J, kävelitkö ohitseni käytävällä?