Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
4181/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä Hamsu?

Vierailija
4182/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ei sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4183/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette juttele sen hamsun kanssa vaikka whatsapissa tai snapchatissa tai mitä näitä nyt on? Kun kerta tunnette toisenne, niin mitä järkeä keskustella toisillenne julkisella keskustelupalstalla ja täyttää se omilla jutuilla.

Vierailija
4184/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette juttele sen hamsun kanssa vaikka whatsapissa tai snapchatissa tai mitä näitä nyt on? Kun kerta tunnette toisenne, niin mitä järkeä keskustella toisillenne julkisella keskustelupalstalla ja täyttää se omilla jutuilla.

Minulla ei ole Whatsupia. ;( Mutta ehkä myöhemmin! :)

Vierailija
4185/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdattiin tänään yllättäen ja juteltiinkin. Menneisyyden miehelle jolla on erityinen paikka mun sydämessä.

Vierailija
4186/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsih :D

Vierailija
4187/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea pyy pyy kirjoitti:

Tiedätkö mitä Hamsu?

No varmaan kerrot sitten kun kerrottaa.

Vierailija
4188/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea pyy pyy kirjoitti:

Tiedätkö mitä Hamsu?

Lännen vastapäätä on itä?

Vierailija
4189/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea pyy pyy kirjoitti:

Tiedätkö mitä Hamsu?

No varmaan kerrot sitten kun kerrottaa.

Toivottavasti ehdit lukea. :)

Vierailija
4190/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happivajaus. Annatko happee?!

Vierailija
4191/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sellaisen naisen sitten... No eipä siinä auta kuin onnitella sinua ja toivottaa hyvää loppuelämää. Kaikesta huolimatta olet sydämessäni ainiaan. Hyvästi rakas ukkeli. 💔

Vierailija
4192/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle h2o:ta.

Vierailija
4193/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle h2o:ta.

Tuliko se kommentistani? :D

Vierailija
4194/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea pyy pyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se ongelma on helposti ratkaisu. Sen kun klikkaat puhelimesta "sovellukset", sitten "play kauppa" tai "app store" ja sieltä kirjoitat hakuun "whatsapp" ja lataat apin. Eka vuosi ei edes maksa mitään eikä tarvi luottokorttitietojakaan antaa.

Vierailija
4195/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea pyy pyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se ongelma on helposti ratkaisu. Sen kun klikkaat puhelimesta "sovellukset", sitten "play kauppa" tai "app store" ja sieltä kirjoitat hakuun "whatsapp" ja lataat apin. Eka vuosi ei edes maksa mitään eikä tarvi luottokorttitietojakaan antaa.

Ei ole älypuhelinta! 

Minulla oli pitkään vanha puhelin. Sitten se hajosi yhtäkkiä viime syksynä ja tilasin äkkiä uuden tavallisen. En tiedä yhtään mitään älypuhelimista, niiden merkeistä ja malleista. Olen kyllä käyttänyt Whatsupia vähän toisen hlön puhelimella.

Vierailija
4196/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kuoleman jälkeen olisi joku tapa/paikka, jossa voitaisiin tavata. On niin ikävä <3

Vierailija
4197/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään syksyllä? :)

Vierailija
4198/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea pyy pyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea pyy pyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole älypuhelinta! 

Minulla oli pitkään vanha puhelin. Sitten se hajosi yhtäkkiä viime syksynä ja tilasin äkkiä uuden tavallisen. En tiedä yhtään mitään älypuhelimista, niiden merkeistä ja malleista. Olen kyllä käyttänyt Whatsupia vähän toisen hlön puhelimella.

Kannattaa ehdottomasti hommata älypuhelin. Saisit pidettyä helposti yhteyttä tosielämän ihmisiin eikä tarvi tällä palstalla aina roikkua.

Vierailija
4199/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea pyy pyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea pyy pyy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole älypuhelinta! 

Kannattaa ehdottomasti hommata älypuhelin. Saisit pidettyä helposti yhteyttä tosielämän ihmisiin eikä tarvi tällä palstalla aina roikkua.

Joo, olen ajatellut. Hommaan sellaisen ensi vuonna. :)

Pitää kysyä onko ystävälläni sellainen. 

Vierailija
4200/8206 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä meni noin niin kuin omasta mielestä tämä kesä mies? :》

Ketju on lukittu.