Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Mikset vaan lopeta roikkumista ja etsi uuden ja nuoremman tytön joka haluaa naimisiin ja suurperheen äidiksi? Monilla tytöillä on nykyään kaunis naama ja G-kupin tissit. Et ole päässyt vielä kokemaan sellaista. ;)
Semmoista pulverinsyöntiä tänä päivänä!
Mene töihin tai deittipalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Semmoista pulverinsyöntiä tänä päivänä!
No eikö tekisi mieli G-kupin tissejä ja villiä seksiä nuoren tytön kanssa? ;)
Vierailija kirjoitti:
M, onko sulla uusi auto?
Vanha rupu
Sie oot sekkkkkaaaaasiiin. Miks roikut täällä vuosikaupalla selittämässä samoja juttuja g tisseistä ja siitä kuin et voi olla vaimo tai äiti ja et halua ikinä lapsia.
Olet niin lääkkeen tarpeessa. Mee tekkee sitä graduas tai mitä lie mitä oot väsänny koko ikäs.
Ja hoida itelles apua.
Vierailija kirjoitti:
mee sie ettimään nuorta pillua itelles, josta pullahtaisi Mariel maailmaan. :D SItten räpläisit Marielin pillua päivät pitkät.
Minnuu ei tytöt kiinnostele. Ja lapsiakin on kiitos vaan ihan riittävästi. Enkä taatusti ristis niitä marieliks.
Ei varmaan tämä sinun mielikuvitusystäväsikään.
Vierailija kirjoitti:
M, onko sulla uusi auto?
Kerro millainen niin sanon onko se mun
Sori babe, ei ole tarkoitus olla töykeä. En vaan pysty edes enää katsoa sua, oot vaan niin ihana😍😍 menee ajatukset sekaisin moneksi päivää...
En ole niinkuin muut mutta niin et ole sinäkään kuin muut sukupuolensa edustajat
Vierailija kirjoitti:
En ole niinkuin muut mutta niin et ole sinäkään kuin muut sukupuolensa edustajat
Miten esimerkiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vamppi ja veteraani.
Ei olla vamppeja veteraneja eikä edes ottajia. Joten miksi kiduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sie oot sekkkkkaaaaasiiin. Miks roikut täällä vuosikaupalla selittämässä samoja juttuja g tisseistä ja siitä kuin et voi olla vaimo tai äiti ja et halua ikinä lapsia.
Olet niin lääkkeen tarpeessa. Mee tekkee sitä graduas tai mitä lie mitä oot väsänny koko ikäs.
Ja hoida itelles apua.
Oon niin samaa mieltä. Miten joku oikeasti voi olla noin sekaisin kuin tuo yksi, eikä oo missään hoidossa. Onko se vaan kotona kaiket päivä, kun ei kukaan irl näe miten hoidon tarpeessa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M, onko sulla uusi auto?
Kerro millainen niin sanon onko se mun
Kallis.
Voi suru ja murhe tätä minun elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Voi suru ja murhe tätä minun elämääni.
Välit kuntoon ex-vaimon ja lasten kanssa. Syyslomalla jonnekin reissuun. Kokeile edes! :)
Kiitos ajelusta maaseudulla. Ehti tulla nälkä sopivaa
paikkaa* etsiessä. 😚
Palaa takaisin R:n luo ja elä normaalia perhe-elämää kuin muutkin ikäisesi. <3