Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Hitsi vie kun unohdan aina tarkistaa ketkä mun instatarinan on katsoneet. Muistan vasta sitten, kun 12 tuntia on kulunut ja se tarina katsojatietoineen on jo kadonnut enkä pysty enää tarkistamaan. Oisin halunnut selvittää katsotko sinä niitä ikinä vai olenko sulle täysin yhdentekevä, mutta enhän mä tällaisella muistilla saa ikinä selvitettyä kuka niitä katsoo...
Vierailija kirjoitti:
Jos törmäisin sinuun jossain, niin miten haluaisit että toimisin. Lähdenkö karkuun, moikkaanko viileästi ja poistun näkösältä vai tulenko kysymään kuulumisia? Tajusin juuri etten yhtään tiedä. Ei ole tarvinut pelätä että törmäisin, mutta yhtäkkiä vain tuli tunne että jossain tulen vähintään vilaukselta sinut näkemään nyt syksyllä.
Tule kysymään kuulumisia
Vierailija kirjoitti:
Vai sellaisen naisen sitten... No eipä siinä auta kuin onnitella sinua ja toivottaa hyvää loppuelämää. Kaikesta huolimatta olet sydämessäni ainiaan. Hyvästi rakas ukkeli. 💔
Ai kuka niistä? Sul on niin monta.
Oikea pyy pyy kirjoitti:
Nähdään syksyllä? :)
Ehkä?
Ajatellut sinua taas ihan liikaa. Lähetän lentosuukkoja, jotka saattelevat sinut pehmoisiin uniin.
Jos ei oo ketään voi olla monta ja jos on joku ei jaksa montaa :)
Aina sinä olet vain mielessä <3
Vierailija kirjoitti:
Pari ny jaksaa aina 😂
Ehkä, mutta on olemassa ihmisiä, joiden kanssa et _missään_tapauksessa_ikinä_ halua ottaa mitään riskejä ihan vaan, koska no, et halua riskerata mitään.
Sitäpaitsi ei kahtakaan täysin samalla intensiteetillä jaksa, vaikka olisi millainen tilanne.
Toisen kanssa on pakostikin vähemmän tekemisissä, joutuu feidaamaan välillä jne.
Joku on aina, kaikissa tilanteissa ns. ykkönen ja jotkut jää kauas taakse.
(Ja jos tuo ajatusmalli on jonkun mielestä kylmää, voi katsoa peiliin ja muistuttaa itselleen, miksi 95% miehistä on vaikea nähdä millään tapaa inhimillisinä olentoina ja heidän "ihmisyys" typistyy seksikoneena toimimiseen.........eikä mulla edes ole mitään kovin traagisia omakohtaisia kokemuksia, tajusin tämän jo lapsena kasvatuksen kautta ja myöhemmin sivusta seuraamalla ja itsekin elämällä elämä alleviivannut aika hyvin)
Miehet voi siis syyttää itseään ja armaita lajitovereitaan siitä, miksi heitä on vaikea kunnioittaa millään tasolla ja heidät on helppo nähdä lähinnä seksiautomaatteina ja kävelevinä sukupuolieliminä.
Taidat olla sellainen aiheutettujen sydänpysäysten erikoismies :)
Ihan pieniä rytmihäiriöitä tulee ei suuria.. ; )
Olen aivan ihanassa paikassa ja aurinko paistaa. Ajatuksissani olet minussa ihan kiinni. Milloin voisit olla tässä ihan oikeesti? Haluaisin tietää mitä ajattelet tästä kaikesta?
Ihanalle naiselle kirjoitti:
Olen aivan ihanassa paikassa ja aurinko paistaa. Ajatuksissani olet minussa ihan kiinni. Milloin voisit olla tässä ihan oikeesti? Haluaisin tietää mitä ajattelet tästä kaikesta?
Heti kun pyydät niin tulen ja kerron.
Milloin vaan, satoi tai paistoi. Samat ajatukset kun sulla. Ja meni miltei koko viime yö valvoessa ja miettiessä sinua, karkasi vain unet kun eilen nähtiin. Jotenki neuvoton olo mut kun näen sut niin rauhotun. Laita mulle viestiä?
Tarkennuksena edelliseen. Sulla ei kai ole mun numeroa mut se on helppo saada tai saat mut kyllä muutakin kautta kiinni. Haluisin kyllä kuulla sunkin ajatukset tästä. Et oo poistunut mun mielestä sitten ensikohtaamisen..
En ole tänne kirjoittanut moneen kuukauteen.
Jostakin syystä ajattelin sinua tänään. En oikein tiedä miksi.
Tiedätkö miten kipeää se tekee, kun haavan päältä repäistään äkkiä laastari pois, eikä verenvuoto tyrehdy?
Siksi en ole kirjoittanut. Enkä kirjoita. Ruma arpi jää.
Joskus mietin, miksi. Silti en olisi itse voinut tehdä mitään toisin.
"Olihan meillä hyviäkin hetkiä."
Niin varmaan juu. Ibizalla? Lentoliput postissa?
Tietty omin beibe.
Mulla ei ees enää oo ketään ketä kaipaisin, jäin vaan tänne tottumuksesta jumimaan ja kirjoittelemaan jotain yleisluontoista.
Kaikkeni olen yrittänyt eikä millään ole mitään vaikutusta ja aikakin on näköjään tehnyt tehtävänsä, kun en saa enää mitään säväreitä henkilön ajattelemisesta, en kykene fantasioimaan hänestä (tämä tuli kyllä jo varmaan nelisen kuukautta sitten? Tai ylikin) eikä tunnu oikein missään jos yritän "ärsyttää" mieltäni hänellä.
Ei jotenkin vaan kiinnosta, tunnen ettei häntäkään ja tuonne jonnekin "pohjavesiin" on tullut sellanen tyyni toteamus siitä, ettei me vain tulla enää ikinä olemaan tekemisissä ja se on ihan fine.
Jotenkin on lopultakin konkretisoitunut, ettei ole mitään. Ei koskaan ollutkaan. Eikä koskaan tule.
Ajattelen, että tämä 1,5-vuotinen oli jonkinlainen koettelemus, jonka tarkoituksena oli ehkä kaivaa pimeitä puoliani esiin ja laittaa minut työskentelemään niiden kanssa ja päästä siinä kohdin eteenpäin sen lisäksi, että tällaisen ajanjakson jälkeen osaa arvostaa jotain hyvää ja ylipäätään TIETÄÄ mitä haluaa ja tietää haluavansa.
Mietin, että elämässäni on ollut/käynyt kolme paholaista, yksi enkeli ja yksi jeesus, ja tämä viimeisin paholainen jää todellakin ja onneksi viimeiseksi (kolmen pahan lisäksi tulee kolme hyvää, joista yksi vielä uupuu).
Kuudes on sitten Kuningas - viimeinen ja merkityksellisin osa, joka ratkaisee ja lukitsee kaiken.
Tästä lähin voisin täyttää tänne tuhlaaman aikani johonkin kehittävämpään, kirjoittaa vaikka päiväkirjaan mielummin kaiken kuin tänne.
Nettipalstat on muutenkin vähän sellasia, että niistä tulee vaan paha mieli.
Tähän loppuun sopisi varmaan joku klassinen "kaikkea hyvää kuitenkin sinulle"-tyyppinen liirumlaarum, mutta en laita, koska ei oikeasti tunnu siltä.
Kun ei vaan enää kiinnosta, mitä sille henkilölle kuuluu tai tapahtuu.
Ihan sama kuoleeko se huomenna vai meneekö naimisiin, elääkö elämänsä onnellisena loppuun saakka vai kärsiikö - ei vaan enää tunnu missään, ei kiinnosta.
Rakkauden kesä oli. Olen lopettanut niiden laskemisen, koska loppua ei vain näy....