Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
No ei olis tietenkään. Sehän olis ihan ykkösprioriteetin palaveri se :)
Vierailija kirjoitti:
Oltaispa väleissä.
Miksi ette ole? Tai voisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sattumaa vai oletko tosiaan noin ovela? Olen ehtoni asettanut, eli yhteydenotto viikon sisällä tai etsin "seurani" muualta. Olen tosissani. En jaksa enää vastaamattomia viestejä ja ristiriitaista käytöstä yhtään enempää.
Mitäpä jos ihan kysyisit asiasta henkilöltä itseltään, onko hän kiinnostunut, etkä kirjoittelisi tälle palstalle ja pelaisi jotakin ihme peliä. Minkä ikäinen oikein olet?
Kukaan ei kysynyt sulta, sun mielipide ei kiinnosta, tää viesti ei ollut sulle, Jon Snow.
Tässä on yli vuosi tapahtumia jotka eivät kuulu sulle, mun ikä ei kuulu sulle ja kirjoitan minne haluan, mitä haluan. Mee roskiin.
Teini, ilmiselvä teini. Ja tiedätkö, mäkin vastaan ja kirjoitan just sinne minne mua huvittaa. Dåå
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä sattumaa vai oletko tosiaan noin ovela? Olen ehtoni asettanut, eli yhteydenotto viikon sisällä tai etsin "seurani" muualta. Olen tosissani. En jaksa enää vastaamattomia viestejä ja ristiriitaista käytöstä yhtään enempää.
Mitäpä jos ihan kysyisit asiasta henkilöltä itseltään, onko hän kiinnostunut, etkä kirjoittelisi tälle palstalle ja pelaisi jotakin ihme peliä. Minkä ikäinen oikein olet?
Kukaan ei kysynyt sulta, sun mielipide ei kiinnosta, tää viesti ei ollut sulle, Jon Snow.
Tässä on yli vuosi tapahtumia jotka eivät kuulu sulle, mun ikä ei kuulu sulle ja kirjoitan minne haluan, mitä haluan. Mee roskiin.
Teini, ilmiselvä teini. Ja tiedätkö, mäkin vastaan ja kirjoitan just sinne minne mua huvittaa. Dåå
Hyi mitä vainoamista ja kiusaamista. Anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin teet. En enää vastaa sulle. Mene tuhlaamaan jonkun toisen aikaa, hus.
Poistanut yösekoilut Kaffepulla alias Pyy Pyy
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä naiselle
K.L,katselit minua haluttavasti ja kehonkielestäsi huomasi muutenkin että olet ihastunut muhun.Tunteet ovat molemminpuolisia. Olet todella kaunis ja upea,saatamme nähdä vielä syksyllä☺
T.M
Sain vasta eilen tietää että sinulla on uusi sukunimi,eli olet ilmeisesti mennyt naimisiin/ottanut tyttönimesi takaisin kesän aikana.Mikset tehnyt keväällä aloitetta K.T,kun olit ihastunut minuun?.Tunteet olivat molemminpuolisia.Merkitsenkö sinulle enää mitään?
Niin paljon kuin susta pidänkin, se on ihan kamalaa mitä kaikkea ikävää oot sanonut musta. :(
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon kuin susta pidänkin, se on ihan kamalaa mitä kaikkea ikävää oot sanonut musta. :(
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä naiselle
K.L,katselit minua haluttavasti ja kehonkielestäsi huomasi muutenkin että olet ihastunut muhun.Tunteet ovat molemminpuolisia. Olet todella kaunis ja upea,saatamme nähdä vielä syksyllä☺
T.MSain vasta eilen tietää että sinulla on uusi sukunimi,eli olet ilmeisesti mennyt naimisiin/ottanut tyttönimesi takaisin kesän aikana.Mikset tehnyt keväällä aloitetta K.T,kun olit ihastunut minuun?.Tunteet olivat molemminpuolisia.Merkitsenkö sinulle enää mitään?
Jos olet vielä kiinnostunut minusta,tee aloite!!.Saatamme todennäköisesti nähdä syksyn aikana
T.M
Vierailija kirjoitti:
Ikävä.
Niin on. Iso ikävä.
Näin viime yönä unen missä sovittiin :)))<3
Minkä minä sille voin
Jos en osaa olla kun ollaan
Tämä tunne mun sisällä polttaa ja
On niin paljon kerrottavaa
En tahdo itseäni satuttaa
Mut mä tiedän
Sä oot juuri se oikea
Oot söpö, kun punastut. Ja punastumattakin.
Onko sulla Heidi kivaa siellä uudessa työpaikassa? :)
Mitä H & PP? pp oli tutimassa.
Ei tietenkään, tuu taukohuoneeseen vaikka heti.. 😬