Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
3801/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! ;(

Vierailija
3802/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murunen. Sovitaanko yhdessä, että ei enää laiteta tänne viestejä toisillemme. Jos ei kyetä puhumaan toisillemme livenä, niin se on sitten vähän voi voi. (Ja kato miten hienosti aloitin laittamalla tämän viestin tänne.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3803/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä hetkittäin kaipaanko, koska kohtelet huonosti.

Do elaborate.

Vierailija
3804/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko keskustella ja miettiä lisää aiheesta mikä ajaa ihmisen toisen syliin. Mikä siihen johtaa ja minkälainen käytös. Vielähän tuo aihe on käymättä läpi täällä.

Vierailija
3805/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murunen. Sovitaanko yhdessä, että ei enää laiteta tänne viestejä toisillemme. Jos ei kyetä puhumaan toisillemme livenä, niin se on sitten vähän voi voi. (Ja kato miten hienosti aloitin laittamalla tämän viestin tänne.)

Niinpä. Kun ei viestittelystä ole yhtään mitään hyötyä.

Vierailija
3806/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ehdotus, mutta en mä tiedä pystynkö sopimaan sellaista. Mulle tää on ainoa keino purkaa ajatuksia ja "keskustella".

Vierailija
3807/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin sen. ;)

Vierailija
3808/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen erittäin hyvin "toimeen" ihmisten kanssa jotka käyttäytyvät kuin olisit vanha tuttu jo heti ensi hetkestä. Se yleensä riisuu muurit ja saa käyttäytymään avoimen tuttavallisesti. Ajattelin että tykkäisit samasta kohtelusta.

Vierailija
3809/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko keskustella ja miettiä lisää aiheesta mikä ajaa ihmisen toisen syliin. Mikä siihen johtaa ja minkälainen käytös. Vielähän tuo aihe on käymättä läpi täällä.

Voimakas ihastuminen ja rakastuminen ajaa ihmisen toisen syliin.

Vierailija
3810/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensirakkaudelle:

Sä olit mun tukena vaikeina aikoina. Mä kaipaan sua, lyhyt suhde mutta oot kultaakin kalliimpi mulle <3 Kaipaan sua, mut koen että oot mulle vihanen mun omasta epävarmuudesta, ymmärrän.

Vierailija
3811/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ei maistu ruoka, ei jaksa keskittyä mihinkään, ajatukset pyörivät sinussa. . <3

Vierailija
3812/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vois vaikka leipoo 🎂 viikonloppuna.

Vierailija
3813/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, eiks mua kaipaa kukaan? 😦

Pave

Höh, kuka anto mun viestille alapeukun? 😦

Pave

Vierailija
3814/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vois vaikka leipoo 🎂 viikonloppuna.

Harmi kun ei pääse mukaan!

Vierailija
3815/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tulen erittäin hyvin "toimeen" ihmisten kanssa jotka käyttäytyvät kuin olisit vanha tuttu jo heti ensi hetkestä. Se yleensä riisuu muurit ja saa käyttäytymään avoimen tuttavallisesti. Ajattelin että tykkäisit samasta kohtelusta.

Minusta sellainen taas on neutraalia tai ärsyttävää, eli ei parhaimmillaankaan ainakaan auta kanssakäymistä.

"Kuka toi luulee olevansa?" tulee mieleen ja "mitä se luulee tietävänsä".

Ehkä eniten sellasissa ärsyttää se, että ne OLETTAA.

Ne olettaa susta läjän asioita ja toimii niiden mukaan, ne sanoo ääneenkin niitä oletuksia ja kyselee LIIAN TUTTAVALLISESTI typeriä.

No Ok ei oo tyhmiä kysymyksiä, mut vääriä tapoja kysyä on.

Ja olettamista mä vihaan. Tollaset ihmiset vielä yleensä onnistuu olettamaan aivan päin persettä ja keskustelu lähtee fakkiutuun jo siitä.

Vierailija
3816/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin nähdään taas?

Vierailija
3817/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin nähdään taas?

Toivottavasti pian!

Vierailija
3818/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitään. :)

Vierailija
3819/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu sinun pitää käydä oman seurustelukumppanisi kanssa. 

Vierailija
3820/8206 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimakas ihastuminen ja rakastuminen ajaa ihmisen toisen syliin.

Puhutaanko tässä vapaista vai varatuista ihmisistä?

Jos varatuista, niin varmaan olennaiset tekijät on itsekurittomuus ja kunnioituksen puute omaa kumppania kohtaan.

Tapauksesta riippuen se oma kumppani on toki voinut käytöksellään (tai käytöksettömyydellään) luoda hedelmällistä maaperää noille asioille, mutta valinnan tekee tietysti se toisen syliin menijä itse.

Jotkut (yleensä miehet) taas vaan on sellasia ettei niille riitä ikinä yksi, vaan täytyy pomppia välillä muualla vaikka miten hyvin olisi kotona asiat, rakastaisi kumppaniaan jne.

Sellasille olisi optimaalinen kumppani, joka ei välitä muista naisista/miehistä ja jos sellaista ei löydy, pitäisi olla yksin.

Yksinkertainen seksin puute voi myös ajaa toisen syliin, ja naisilla useammin se, ettei oma kumppani halua ymmärtää, on etäinen, ei huomioi jne.

Ei kai noihin mitään yhtä tai edes kahta selitystä ole kun jokainen on kuitenkin yksilö, vaikka tietyt lainalaisuudet ja keskimääräisyydet ovatkin olemassa.

Itsekurin puute on varmaan kuitenkin se olennaisin.

Harva pitkässä suhteessa oleva ei ikinä himoitse ketään muuta, ihastu toiseen tmv., mutta kaikki eivät kuitenkaan valitse "ajautua" toisen syliin.

Paras tietysti olisi, jos jokainen löytäisi itselleen sopivat kuviot, mutta ihmiset ei aina ole kovin loogisia näissä.

Ketju on lukittu.