Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
3721/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä välttelet?

Miksi et halua nähdä mua?

Miksi en saisi kertoa sulle, että rakastan?

Tuosta tulee vääjäämättä mieleen, että olet ahdistelija tyyppi. Vielä täällä ihmettelet ettei se henkilö halua kohdata sua!!!!

Vierailija
3722/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies saisi mua lähennellä ja kosketellakin 😊 en laittaisi ollenkaan pahakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3723/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies saisi mua lähennellä ja kosketellakin 😊 en laittaisi ollenkaan pahakseen.

hopeakettu, ex-aviomies, kahden lapsen isi ???

Vierailija
3724/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla miesten vaihdevuosioireet koko ajan päällä? :D

Vierailija
3725/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä välttelet?

Tuosta tulee vääjäämättä mieleen, että olet ahdistelija tyyppi. Vielä täällä ihmettelet ettei se henkilö halua kohdata sua!!!!

Miten voikin pikku runonpätkä kaipausketjussa mennä jollain noin pahasti tunteisiin? Siis anonyymissä kaipausketjussa! Tuntuupa tosi ikävältä. Olisko sitten parempi, että lähettäisin tän sille henkilölle itselleen?

Vierailija
3726/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä välttelet?

Miten voikin pikku runonpätkä kaipausketjussa mennä jollain noin pahasti tunteisiin? Siis anonyymissä kaipausketjussa! Tuntuupa tosi ikävältä. Olisko sitten parempi, että lähettäisin tän sille henkilölle itselleen?

Älä välitä. Tässäkin ketjussa tuntuu nykyään olevan joku sivukohtainen v*ttuilukiintiö, joka pitää aina saada täyteen.

Vierailija
3727/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä romanttista naimisiinmenossa on? 

Vierailija
3728/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun kannattaisi mennä naimisiin sellaisen naisen kanssa joka haluaa nussia ja tehdä sulle kakaroita?

Sitä varten avioliitto on, perheen perustamista varten! 

Mitä vattua me mentäisiin naimisiin, kun en halua seksiä sun kanssa, en kakaroita (onhan sulla jo 2 etkä välitä paskan vertaa niistä), en pystyisi edes asumaan yhdessä ja katselemaan naamaasi päivästä toiseen.

Olisiko hienoa kertoa juoru-j:lle että "olen naimisissa toista kertaa", että sekin pääsee juoruamaan? :)

Vierailija
3729/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä välttelet?

Mietipä hetki tuota viestiäsi. Miksi kirjoitit sen? Tiedätkö itsekään? Tuntemattoman runoon kommentoit noin rumasti. Sä olet kiusaaja. Kuvittele, sinä! Jos joskus mietit missä niitä on niin katso peiliin. Eikö oo jännä homma? :D

Vierailija
3730/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sun kannattaisi mennä naimisiin sellaisen naisen kanssa joka haluaa nussia ja tehdä sulle kakaroita?

Sitä varten avioliitto on, perheen perustamista varten! 

Mitä vattua me mentäisiin naimisiin, kun en halua seksiä sun kanssa, en kakaroita (onhan sulla jo 2 etkä välitä paskan vertaa niistä), en pystyisi edes asumaan yhdessä ja katselemaan naamaasi päivästä toiseen.

Olisiko hienoa kertoa juoru-j:lle että "olen naimisissa toista kertaa", että sekin pääsee juoruamaan? :)

Jos mentäisiin naimisiin, ero tulisi eteen väistämättä joskus. Viimeistään sitten kun sinulta loppuu rakkaus, seksi muuttuu tylsäksi tai löydät uuden akan lastentekoa varten. 

Mitä järkeä siis? Joutuisit taas selittämään tälle uudelle, että kaksi paskaa liittoa takana... Eikö olisi parempi että niitä olisi vain tuo yksi?

Vierailija
3731/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14 vuotta sitten tähän aikaan <3

Isoista tisseistä pitävä koki pettymyksen kun paidan alta paljastuikin minikokoiset tissit. Onneksi pimppi oli kuitenkin limainen ja tuoksuva. ;)

Onpa roisia tekstiä. Kärsitkö tissikateudesta? Keskustelu samasta aiheestahan käynnisti kerran yhden toisenkin tapahtumaketjun.

Vierailija
3732/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaa

Vierailija
3733/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentaa

Niin muakin. Jonkin on muututtava. Jos en saa sunnuntai-iltaan mennessä selvää merkkiä kiinnostuksesta häneltä, mun on pakko pelastaa itseni. Enkä välitä olla edes kaveri.

Maisemissa siintää jo hyviä ehdokkaita.

Vierailija
3734/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sattumaa vai oletko tosiaan noin ovela? Olen ehtoni asettanut, eli yhteydenotto viikon sisällä tai etsin "seurani" muualta. Olen tosissani. En jaksa enää vastaamattomia viestejä ja ristiriitaista käytöstä yhtään enempää.

Mitäpä jos ihan kysyisit asiasta henkilöltä itseltään, onko hän kiinnostunut, etkä kirjoittelisi tälle palstalle ja pelaisi jotakin ihme peliä. Minkä ikäinen oikein olet?

Vierailija
3735/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masentaa

Niin muakin. Jonkin on muututtava. Jos en saa sunnuntai-iltaan mennessä selvää merkkiä kiinnostuksesta häneltä, mun on pakko pelastaa itseni. Enkä välitä olla edes kaveri.

Ok. Mä en halua elää.

Mutta pelastaudu rakas ihminen, et muuta kuin riko itseäsi jäämällä odottelemaan ja tulkitsemaan merkkejä.

Rakastavan miehen kohdalla ei ole tarvetta tulkintaan ja odotteluun.

Vierailija
3736/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sattumaa vai oletko tosiaan noin ovela? Olen ehtoni asettanut, eli yhteydenotto viikon sisällä tai etsin "seurani" muualta. Olen tosissani. En jaksa enää vastaamattomia viestejä ja ristiriitaista käytöstä yhtään enempää.

Mitäpä jos ihan kysyisit asiasta henkilöltä itseltään, onko hän kiinnostunut, etkä kirjoittelisi tälle palstalle ja pelaisi jotakin ihme peliä. Minkä ikäinen oikein olet?

Kukaan ei kysynyt sulta, sun mielipide ei kiinnosta, tää viesti ei ollut sulle, Jon Snow.

Tässä on yli vuosi tapahtumia jotka eivät kuulu sulle, mun ikä ei kuulu sulle ja kirjoitan minne haluan, mitä haluan. Mee roskiin.

Vierailija
3737/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masentaa

Ok. Mä en halua elää.

Mutta pelastaudu rakas ihminen, et muuta kuin riko itseäsi jäämällä odottelemaan ja tulkitsemaan merkkejä.

Ikävä kuulla että sulla on noin paha olla :( Toivottavasti asiat paranevat. Ja olet oikeassa, mun on pakko irrottautua. Olen jo kerran käynyt terapiassa masennuksen vuoksi (syy on tämä) ja alan aavistella uutta masennusta ellen pian tee jotain.

Vierailija
3738/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masentaa

Ok. Mä en halua elää.

Ikävä kuulla että sulla on noin paha olla :( Toivottavasti asiat paranevat. Ja olet oikeassa, mun on pakko irrottautua. Olen jo kerran käynyt terapiassa masennuksen vuoksi (syy on tämä) ja alan aavistella uutta masennusta ellen pian tee jotain.

Tuskin, kun eivät ole kymmeneen vuoteen parantuneet ja kaikki on yritetty.

Enää ei jaksa edes yrittää.

Oho, siis oletko mennyt sen ihmisen vuoksi terapiaan?

Onko siellä terapiassa käsitelty ja tunnistettu niitä asioita, jotka vievät sinua uudelleen ja uudelleen tuhoisaan ihmissuhteeseen?

Toistatko jotain menneisyyden traumaa, jonka myötä tulet hylätyksi aina uudelleen ja uudelleen, tiedostamattasi haet sitä tmv.?

Vierailija
3739/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tietysti joskus voi vaan törmätä yksinkertaisesti paskaan tyyppiin ja jumia siinä järjettömiä aikoja ilman, että asiaan liittyy mitään sen syvällisempää.:D

Vierailija
3740/8206 |
16.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14 vuotta sitten tähän aikaan <3

Isoista tisseistä pitävä koki pettymyksen kun paidan alta paljastuikin minikokoiset tissit. Onneksi pimppi oli kuitenkin limainen ja tuoksuva. ;)

Onpa roisia tekstiä. Kärsitkö tissikateudesta? Keskustelu samasta aiheestahan käynnisti kerran yhden toisenkin tapahtumaketjun.

Mutta kun Aki tykkää isoista tisseistä!

Ketju on lukittu.