Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14 vuotta sitten tähän aikaan <3
Isoista tisseistä pitävä koki pettymyksen kun paidan alta paljastuikin minikokoiset tissit. Onneksi pimppi oli kuitenkin limainen ja tuoksuva. ;)
Onpa roisia tekstiä. Kärsitkö tissikateudesta? Keskustelu samasta aiheestahan käynnisti kerran yhden toisenkin tapahtumaketjun.
Mutta kun Aki tykkää isoista tisseistä!
Eikö Aki olisi kiva päästä kokemaan isot tissit vaikka edes kerran elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14 vuotta sitten tähän aikaan <3
Isoista tisseistä pitävä koki pettymyksen kun paidan alta paljastuikin minikokoiset tissit. Onneksi pimppi oli kuitenkin limainen ja tuoksuva. ;)
Onpa roisia tekstiä. Kärsitkö tissikateudesta? Keskustelu samasta aiheestahan käynnisti kerran yhden toisenkin tapahtumaketjun.
Mutta kun Aki tykkää isoista tisseistä!
Eikö Aki olisi kiva päästä kokemaan isot tissit vaikka edes kerran elämässä?
Voihan sitä kerran polkaista myös jotain A-kupin omaavaa naista mutta sellainen ei kuitenkaan kiihota yhtä paljon ja tuo samanlaista tyydytystä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä välttelet?
Miksi et halua nähdä mua?
Miksi en saisi kertoa sulle, että rakastan?
Tuosta tulee vääjäämättä mieleen, että olet ahdistelija tyyppi. Vielä täällä ihmettelet ettei se henkilö halua kohdata sua!!!!
Miten voikin pikku runonpätkä kaipausketjussa mennä jollain noin pahasti tunteisiin? Siis anonyymissä kaipausketjussa! Tuntuupa tosi ikävältä. Olisko sitten parempi, että lähettäisin tän sille henkilölle itselleen?
Lähetäs, niin saat syytteen ahdistelusta/ vainoamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä välttelet?
Tuosta tulee vääjäämättä mieleen, että olet ahdistelija tyyppi. Vielä täällä ihmettelet ettei se henkilö halua kohdata sua!!!!
Mietipä hetki tuota viestiäsi. Miksi kirjoitit sen? Tiedätkö itsekään? Tuntemattoman runoon kommentoit noin rumasti. Sä olet kiusaaja. Kuvittele, sinä! Jos joskus mietit missä niitä on niin katso peiliin. Eikö oo jännä homma? :D
Ja sä taidatkin olla sellanen Jännä Janna.
Väsy iski! Hyvää yötä mies; )
Hyvä, saadaan flaidis tällekin sivulle. Jei.
Huomenna touhuan omia juttujani enkä anna sinun pilata päivääni. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä välttelet?
Miten voikin pikku runonpätkä kaipausketjussa mennä jollain noin pahasti tunteisiin? Siis anonyymissä kaipausketjussa! Tuntuupa tosi ikävältä. Olisko sitten parempi, että lähettäisin tän sille henkilölle itselleen?
Lähetäs, niin saat syytteen ahdistelusta/ vainoamisesta.
Voi sua, vieläkö sä uhoat siellä? Keep calm nyt vaan... ;D
Hyvän yön toivotukseni ei jostain syystä kelvannut. ;(
Miksi odotan sunnuntaihin, kun tiedän ettet kuitenkaan mitään tee..
Niin hirveä tarve koskea sua, että joutunen istumaan käsieni päälle kun seuraavan kerran näen sut :(
Vierailija kirjoitti:
Niin hirveä tarve koskea sua, että joutunen istumaan käsieni päälle kun seuraavan kerran näen sut :(
Koske, hyvä ihminen! Ohimennen käsivarteen? Ei pitäisi ahdistaa ketään (ellet ole muuten creepy tyyppi).
Nonni, se olikin vaan Kihis joka uhosi. Mä jo luulin!
Hyvää yötä hänelle, jota rakastan <3
Ihan typerää kirjoittaa tänne susta.
Mä en oikein tiedä mitä sä tunnet mua kohtaan. Olenhan mä sitä kysynyt ja vastasitkin mutta musta tuntuu, että se ei ollut totta. Sun käytös kertoo niin muuta.
Mutta mä en enää ota suhun yhteyttä, annan sun olla jos sitä tahdot. Koska mä kunnioitan sua ja haluan sulle kaikkea hyvää. Voi itku kun silti haluisin vaan olla sun kanssa ja suudella vaan sua.
Toivon, että joku päivä me taas tavataan, niin kuin nyt tapahtui. Monen vuoden jälkeen. Ehkä me ollaan silloin erilaisia. Ajattelen sua M, usein.
Tulisitpa nukkumaan minun viereen.
Oisko sekin vainoamista, jos pyytäisin sua joskus salatreffeille työpäivän aikana? :)
sunnuntain välisen' yönä Täs on ollu vähän kaikenlaista jyystöö, viis päivää ihan luokatont' ryystöö, mä lupaan et ei ikinä, ei ikinä enää, ei ikinä, ei ikinä Mä vihaan tätä madafakin' darraa, tasottavil koitan huijata… 😀😊☺