Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet minusta? :)
Tykkään sinusta ♡♡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet minusta? :)
Tykkään sinusta ♡♡
Wow! Kiitos <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi onneksi et huomannut mitään, kun juteltiin viimeks Helsingissä.
En tiedä mitä olisi pitänyt huomata. Kerro tarkemmin.
Ne kaks vieterisydäntä jotka sojotti mun silmien paikalla.
Tuskin olen se Heidi jolle tässä viestitellään, mutta ainahan sitä saa haaveilla...
Minulla oli henkilö joka katsoi suhteen alussa minua juuri noin mutta sitten pitkä välimatka ja jatkuva erossa olo sai lopulta aikaan sen ettei hän enää katsonut minuun rakastavasti. Poissa silmistä, poissa mielestä. Kaipaan häntä edelleen. Liikaa.
Mä en kaipaa enää ketään. Lapsiani rakastan, mutta muita en.
Eikös jollain ollut jo uusi ihastus ja kellä mitäkin, jos hommat ei natsaa toisen kanssa niin kyllä ne varmasti natsaa jonkun toisen kanssa :)
Viestini katosi taas.... Hassua..
Plaah piinaavaa kun tykkää toisesta niin paljon muttei siitä ikinä mitään tule...
Herra se vaan salamatkustelee päivästä toiseen :)
Vierailija kirjoitti:
Herra se vaan salamatkustelee päivästä toiseen :)
Niin kai sitten, ihan muina miehinä :)
Pienestä vehkeestäs kärsit. Mielenterveytesi on mennyttä. Ei tuota sun sairasta käytöstä voi muulla selittää.
Ps. Todellakaan en sua kaipaa vaan inhoan. tiedän sun täällä luuhaavan joten omi ittelles vaan.
Voitteko hullut kirjoitella Suomi24:lla, siellä teillä on omanlaistanne seuraa. :)
Toivottavasti osaat lukea rivien välistä ja tuntisit samoin
Vierailija kirjoitti:
Suudelmia sulle
T. Aki
Hups!!
Pomo, olet mielessäni koko ajan. Olet yksi mahtavimmista tyypeistä joita tiedän. Luulen että tiedät tunteeni jota en uskalla koskaan paljastaa sillä olen varattu enkä halua rikkoa mitään.
Tampiolle tunnisteilla kirjoitti:
Pienestä vehkeestäs kärsit. Mielenterveytesi on mennyttä. Ei tuota sun sairasta käytöstä voi muulla selittää.
Ps. Todellakaan en sua kaipaa vaan inhoan. tiedän sun täällä luuhaavan joten omi ittelles vaan.
Mitäs jos et viitsisi leikkiä, että joku nainen kirjoittaa sinulle.
Eräästä työkaverista näin kerran unta, jossa hän päätti suudella minua (nainen siis) enkä halunnut väistää vaikka tiedostinkin olevani varattu. Hauskasti sen jälkeen hän tuntuu vähän välttelevän minua... :D