Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
3181/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä töihin ihanalle miehelle ♡♡

Vierailija
3182/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Still I love you

Mietin onko tunteeni vain pintapuolista ihastusta sekä pakkomiellettä vai välitänkö oikeasti, ja on pari juttua joista tiedän, että luikerrellut on sydämeeni.

Ja jos sinne joutuu, niin siellä sitten on ja pysyy. Äärimmäisen hankala siis päästä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3183/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut mukava viettää kesää kanssasi. Vaikutit leppoisalta mieheltä, joka osaa nauttia ihan vain olemisesta ja kokemisesta. Välillä voi tietenkin tehdä jotain aktiivisempaakin. Mutta sinulla on sinun elämä ja minulla haaveet elämästä. Voihan olla, että et enää edes muistaisi minua, jos törmättäisiin ulkosalla. Sinussa oli jotain.

Vierailija
3184/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, tämäkin jää nyt pois. Tuolla "ulkona" puhaltaa sellaiset tuulet, että loppuvuosi menee aivan toisissa merkeissä. @ tavoittaa, jos jotain jäi kirjoittamatta. _Ainoastaan J:lle. 

Vierailija
3185/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt tässä ketjussa varmasti kuukauteen. Ennen luin jokaisen viestin ja kuvittelin, että ne ehkä saattaisi olla sulta mulle. Kyllä olin tyhmä. Olet kuitenkin edelleen mielessäni joka päivä, et enää aamulla ensimmäisenä ja illalla viimeisenä, mutta päivittäin kuitenkin. Eilen näin autosi. Se nökötti paikallaan surullisen näköisenä. Olen edelleen sitä mieltä, että sä olisit ollut se oikea mulle, harmi kun minä en ollut sulle sitä. Kukaan toinen ei tunnu enää miltään. Lämmin halaus sinulle kuitenkin toinen A. Kaivaten hymyäsi 💔

Vierailija
3186/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sittenkin se aviokkisi ansaitsee sut paremmin koska saikin sut niin mutkattoman helposti. Itse en näköjään samaan pysty.

Vierailija
3187/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, tämäkin jää nyt pois. Tuolla "ulkona" puhaltaa sellaiset tuulet, että loppuvuosi menee aivan toisissa merkeissä. @ tavoittaa, jos jotain jäi kirjoittamatta. _Ainoastaan J:lle. 

Sano nyt vielä kelle J:lle menee niistä 300t:sta muusta?

Vierailija
3188/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinka annat olla?

Vierailija
3189/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano nyt vielä kelle J:lle menee niistä 300t:sta muusta?

Helsinki City.

Vierailija
3190/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti A:lla kuumoittava olo! Treenattu kovastikin upeita reisiäsi? Nyt menoksi...

Vierailija
3191/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinka annat olla?

Minkä antaa olla?

Vierailija
3192/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihastunut sinuun pp, usko jo!

Vierailija
3193/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken ulkona kävelemässä ja miettimässä asioita. En ole rakastunut tai ihastunut sinuun enää. Aikaisemmin (vielä tänä vuonna) ajattelin, että voitaisiin ehkä olla kavereita, jos se sitten onnistuisi paremmin. On vaikea luopua sellaisesta ihmisestä, jonka kanssa on kuitenkin jutellut ja pitänyt kauan yhteyttä. Mutta toisaalta väkisin kaverina oleminen ei sekään ole oikein ja hyvä, jos toiseen ei luota ja koe vilpittömäksi ystäväksi. Varmaan me kumpikin ollaan tähän asti ajateltu, että on kuitenkin parempi että on joku kuin että olisi aivan yksin. Mutta onko kaverina oleminen viisasta enää, kun tässä on tullut niin paljon riitoja, pahaa mieltä, pettymyksiä, inhoa ja ehkä vihaakin? En halua nähdä sinua, koska sen ajatteleminen ahdistaa eikä tunnu hyvältä. Olet pelottava ja sinua saa varoa. Pitää harkita joka ikinen sana, jonka sanoo ja varautua siihen, että teet siitä tyhmää pilaa. Olen vältellyt tapaamista myös sen takia, että olen ulkonäöltä muuttunut huonompaan suuntaan enkä halua tuijoittamista, kommentteja tai että minua arvostellaan juoru-ukkojen kesken. Kuten olen sanonut aikaisemmin, minulla on huono iho, olen saanut uurteita silmien alle ja suun ympärille, näytän väsyneeltä ja naamasta pöhöltä. En todellakaan kaipaa yhtään arvostelevaa kommenttia. 

Ei haittaa. Minäkin olen lihonut. Tasoissa ollaan!

Vierailija
3195/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P anna anteeksi ihastumiseni. Tiedän sen olevan yksipuolista, mutta en voi itselleni mitään.

Pysy pois silmistäni, niin pysyt pois mielestäni. 

t:P

Nyt minä tajusin, tästä viestistä sinä suutuit! Se ei ole minun kirjoittamani.

Toivottavasti rauhoitut ja lähetät minulle sähköpostia. Yritin vastata mutta olit poistanut osoitteesi taas. :(

Vierailija
3196/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, ehkäpä kuvittelin :)

Vierailija
3197/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, ehkäpä kuvittelin :)

Mitä kuvittelit?

Vierailija
3198/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N pidän seurastasi, mutta en osaa lähestyä sinua. Ehkä kerään rohkeutta vielä hetken. t: T

Vierailija
3199/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Still I love you

Mietin onko tunteeni vain pintapuolista ihastusta sekä pakkomiellettä vai välitänkö oikeasti, ja on pari juttua joista tiedän, että luikerrellut on sydämeeni.

Ja jos sinne joutuu, niin siellä sitten on ja pysyy. Äärimmäisen hankala siis päästä pois.

Mitä ne pari juttua on?

Vierailija
3200/8206 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään anna olla jo

Ketju on lukittu.