Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä syynä siirtojen tekemättömyyteen ole mikään "minähän en varmasti"-muutenvaanpäätös.
Tekisitkö itse mitään, jos olisit hän?
Kokisitko tilanteen olevan sellainen, jossa voisit tehdä jotain siirtoja?Olisi aika vaikea heittäytyä häneksi kun en tarkkaan tiedä mitä hän tarkalleen tuntee minua kohtaan, tunteeko enää mitään ja onko koskaan edes tuntenutkaan. Jos kuitenkin olettaisi että hän tuntisi minua kohtaan vahvasti (kuten minä häntä kohtaan), olisi tilanne hänen kannaltaan aika haastava. Tekemällä siirron, esim. ottamalla yhteyttä, hän vahvistaisi tunteet molemminpuolisiksi, joka johtaisi tilanteeseen jossa ei olisi oikoteitä. Jotain pitäisi ensin rikkoa, jotta jotain voisi muodostua. Ehkä hänenä antaisin ajan kulua. Myöhemmin törmäisin "kaverina" ja katsoisin mihin tilanne johtaisi.
Joo no tilanne kannaltani ei ole "aika haastava" tai millään tavalla hankala.
Jos tietäisin ettei yhteydenottoni olisi kiusalliseksi, ahdistavaksi, ärsyttäväksi tmv. koettu eikä sille naurettaisi JA henkilöä kiinnostaisi viettää aikaa kanssani, niin voisin tehdä vaikka miljoona siirtoa eikä tuntuis missään, mutta koska epäilen menevän juuri noin kuin kuvailin, niin en tee mitään.Oikeasti järjellä tiedän, ettei sitä henkilöä edes ikinä oikeasti kiinnostanut ja halusi ehkä jotain täytettä tylsyyteensä eli tappaa aikaa, pönkittää egoaan tmv.
Intuitioksi sanottu kertoo muuta, mutta koska olen RAKASTUNUT, niin en kykene erottamaan mikä on ns. intuitiota ja mikä ihastuneen ihmisen toiveajattelua, eli en luota mihinkään vainuihini ollenkaan.
Suosittelen, että peloistasi huolimatta otat riskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin unen jossa olit palannut takaisin töihin. Sun pukeutumistyyli oli vain jotenkin muuttunut osittain aika yllättävästi. Sulla oli päällä sellainen hyvin kirkkaan persikanvärinen pitkähkö ribbineuletakki ja sen alla turkoosi ribbineuletoppi, josta näkyi vain vähän. Tosi alaosan tyyli oli pysynyt entisellään, yhtä mustana ja naisellisena. Hiukset oli myöskin melkein kuten ennen, hieman lyhyemmät vain kuin silloin kun viimeksi näin. Muuten olit jotenkin entistäkin tehokkaampi ja puhuit tosi nopeaa, tuntui että sulla oli kiire ja tulkitsin sen niin että sulla on kiire kotiin. Mutta tuntuu että kyseisessä unessa noilla väreillä oli suurin merkitys ja minun unentulkintataitoni eivät kyllä nyt oikein riitä niiden tulkitsemiseen. Pitänee varmaan alkaa googlaamaan värien merkityksestä unissa…persikka ja turkoosi...hmm…
Kuule, sun tarttee hommata jotain järkevää tekemistä eikä googletella jotain unia. Selvästi siinä unessa tapahtui jotain: se ihminen lähti kotiin, pois luotasi. Väreistä jos sua kiinnostaa joku niin muutos on tullut.
Yleisesti: Jos joku asia elämässä ei tapahdu, ei se sitten tapahdu. Ei tarvitse odottaa jotain "siirtoja" koska jos ihmisien välillä on riittävästi kemiaa, jotain vaan tapahtuu jos niin on mennäkseen. Ei sitä tarvitse odottaa tai tekemällä tehdä, kun väylä on olemassa ja kaksi tahtoo toisiaan niin jos ei vaan tapahdu, niin saa hamaan tappiin saakka vaan odotella.
Mun ajatukset on ollu jonkun aikaa yhdelle tummalle viileälle miehelle, jonka en usko käyvän tällä saitilla
Juu juu. En mä mitään siirtoja edes odota, kunhan huvikseni kirjoittelin vähän kuin kaverille. Mutta poistun tekemään jotain järkevämpää.
Vierailija kirjoitti:
En myöskään tiedä pitäisikö jotain rikkoa?
Sehän siinä myös on, en halua änkeillä.
Jo on kovat luulot itsestäsi :)
1) Et sinä voi toisten suhdetta hajoittaa. Se liitto on kahden solmiva ja he kaksi sen voi myös päättää.
2) Et sinä voi kahden ihmiseen väliin noin vain kuvitella edes pääseväsi. Jos sinulla on jotain flirttiä jonkun varatun kanssa, se on sinun ja hänen välinen asia, eikä sinun ja sen kumppanin. Tai niiden kahden ja sinun välinen. Kaikki flirtti ei tarkoita että toista kiinnostaa sinun seurasi läheisemmin kuin hänen oman itsensä arjen hauskuuttaminen.
Miksi varatun pitää hauskuuttaa arkeaan yksinäisten sinkkujen kustannuksella?
Vierailija kirjoitti:
Kuka varattu hauskuuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs sitten pitäisi mennä?
En koskaan saanut selville keneltä terveiset "I love you to the moon and back" jäivät ovelleni.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Hyvin moraalitonta semmonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka varattu hauskuuttaa?
Siihen voi vastata jos kuvittelee tunnistavansa itsensä, kuten täällä on tapana.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kyse on mistään hauskuuttamisesta. Myös varattuna voi rakastua toiseen vaikka hyvin tietää ettei saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole friend zonella, mies, vaikka sun todellakin kuuluis olla. Uskon, ettet huomaa mun tunteita, eikä sun olisi kannattavaakaan, koska olemme molemmat varattuja. Itse välitän siitä vähemmän kuin tiedätkään. Pallo on sulla. En halua sua omakseni, haluan vain salaisen suudelman :X
Näin itse kerran unta salaisesta suudelmasta... pelkäänpä pahoin että se ei helpottaisi tilannetta yhtään.
Ei haittaisi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kyse on mistään hauskuuttamisesta. Myös varattuna voi rakastua toiseen vaikka hyvin tietää ettei saisi.
Viesti ei ollut rakastuneelle varatulle, vaan arkensa hauskuuttajalle. Ketuttaa nämä viestien omijat.
Miksi varatun pitää hauskuuttaa itseään toisen varatun kustannuksella?
Vierailija kirjoitti:
Miksi varatun pitää hauskuuttaa itseään toisen varatun kustannuksella?
Miten niin pitää? Ihan vapaaehtoisesti minä hauskuutan itseäni, ehkä myös sitä toista. Syyt eivät kuulu sulle.
Kovin onkin ahkeraa kirjoittelua ollut koko päivän tässä!
Joo, ihan viiden minuutin välein mutta muuten ei kävijöitä;)
Körökörökirkkoon ja sillensä.
Terveiset trollitehtaalle;)
U kirjoitti:
Psykoosia sulla pukkaa.
Itselläni uusien raikkaiden värien ja mallien mukaantulo vaatteissa tapahtui uuden elämäntilanteen myötä.
Mua suuresti ihmetyttää nämä tyypit, joilla on omia ihan ihmeellisiä teorioitaan siitä miten palstalla joku yksi ja sama tyyppi kirjoittaa kaikki mahdolliset viestit ja omistaa kaikki mahdolliset nikit ja eri tyylit. Miten jotkut voi olla noin huonoja ihmistuntijoita? Toki tässä ketjussa kirjoittaa puolet viesteistä yksi ja sama tyyppi. Tosin se ei ole mies, joka trollaa esittäen naista, kuten joku sinnikkäästi väittää, vaan ihan oikeasti selkeästi nuori nainen. Kuitenkin tämä on myös yksi Suomen suosituimpia keskustelupalstoja, joten puolet viesteistä tässäkin ketjussa on kyllä ihan lukuisten eri ihmisten kirjoittamia eikä suinkaan yhden ja saman tyypin. Kenelläkään ei ole oikeasti aikaa, taitoja ja intoa kirjoittaa kaikkia palstan viestejä. Koittakaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
U kirjoitti:
Psykoosia sulla pukkaa.
😉
Ohoh, joku ehtikin jo vastata. Persikka vois kyllä symboloida intoa ja energiaa, sopii hänen persoonaan. Turkoosi esiintyi unessa mielenkiintoisesti siten etten aluksi edes huomannut sitä, persikka hallitsi, kunnes sitten yhtäkkiä pisti silmään että persikan neuletakin alla onkin turkoosi toppi.