Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
2761/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko täysin kykenemättömiä kommunikoimaan IRL? Sellaisella normaalilla tavalla?

Vierailija
2762/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko täysin kykenemättömiä kommunikoimaan IRL? Sellaisella normaalilla tavalla?

Ai siten kun sä just nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2763/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt täysin..

Vierailija
2764/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläpä on puhuttu tänään paljon kaveruudesta. Itsekin siitä pitkään haaveilin, mutta en tosiaan haaveile enää. En haaveile, koska tiedän ettet halua ja onhan se vähän myöhäistäkin nykyään. Kyllä aika näköjään auttaa unohtamaan, kun ei toista riittävän pitkään aikaan näe. Meidän kohtaamisella ja kemialla ei kai sitten ollut sen syvempää merkitystä loppujen lopuksi.

Mistä tiedät etten halua kaveruutta? Ja miksi se olisi myöhäistä? Minuun aika ei auta, sillä vaikka en ole nähnyt sinua pitkään aikaan, haluan edelleen sinua ja ajattelen joka päivä, eli ainakin minulle meidän kohtaamisella ja kemialla on ollut paljonkin merkitystä.

Toi eka viesti ei ollut minulta, mutta toiseen halusin vastata, sillä tunnen sinua kohtaan ihan samoin. Oot nainen edelleen mielessäni joka päivä ja ei tähän mitkään taikatemput auta, sillä oot ainutlaatuista mun elämässä joka ei poistu mihinkään.

Enkä ajatellutkaan poistua. Meidän kemia tuntuu säilyvän niin vahvana ja muuttumattomana ja ainakin minulle niin ainutlaatuisena etten voisi edes kuvitella elämääni ilman sinua.

Ei millään pahalla, mutta miksi sitten kirjoittelet tänne sen sijaan että ihan oikeasti eläisit elämääsi sen ihastuksesi kanssa?

Mä yritän kerätä itseäni ja rohkeuttani seuraavan siirron tekemiseen. Noloilen siis täällä:) Pakko jotenkin purkaa näitä tunteita, pystyn sitten oikeassa elämässä käyttäytymään aikuismaisemmin. Ehkä.

Mikä on seuraava siirrtosi?

Vierailija
2765/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko meistä tulla kavereita?

Mä en halua elää elämääni ilman sua, se ei ole vaihtoehto. Ja yhdessähän me ei voida olla, liian moni elämä menisi rikki. Ja mä en ikinä voisi pilata mitään salailulla ja muulla pelleilyllä. Se en ole minä. Etkä sinä.

Voisko meistä tulla kavereita, vai riistäytyisikö tilanne käsistä jos laskisimme muureja?

Mä olen paljon miettinyt tätä. Me ollaan niin samalla aaltopituudella etten ole koskaan kenenkään kanssa ollut. Se on ihanaa. Meistä tulisi maailman parhaat kaverit jos... tämän järjettömän seksuaalisen vetovoiman voisi sammuttaa ja mustasukkaisuuden tukahduttaa.

Mitään muuta mulla ei ole tarjota kuin ystävyys. Mutta kun ei se riitä mulle.

Voiko (hetero)mies ja -nainen ylipäätään olla täysin platonisesti "maailman parhaita kavereita"?

Ei mulla ainakaan ole miespuolisia ystäviä, koska ei ole ikinä onnistunut enkä halua kaveerata ihmisen kanssa josta tiedän, että kärkkyy jotain "tilaisuutta". Minusta se olisi suorastaan julmaa.

Myöskään ystävilläni ei ole miespuolisia ystäviä, mutta joillain etäisemmillä kavereilla on - ja niihin tuntuu lähes järjestäen liittyvän jotain; friendzonettamista, on joskus ollut jotain, nussimisia tmv.

On mulla tietysti lapsuudenkavereita jotka on miehiä, mutta en mä niiden kanssa ole kahden kesken tekemisissä enää.

Aikuisiksi tultua pojat alkoi seurustelemaan ja minusta tuli niiden kumppaneiden ystävä, eli nykyään yhteydenpito menee naisten kesken ja jos tarvitsen esim. kantoapua, soitan lapsuudenkaverin vaimolle ja sovin asian hänen kauttaan.

Näenkin niitä "poikia" nykyään paljon harvemmin kuin heidän kumppaneitaan, mikä on oikeastaan just kiva.

Mun silmissä siinä on lähes aina jotain epäilyttävää, jos heteromies ja -nainen hengaa tiiviisti toistensa kanssa "ihan kaverina vaan".:D

Vierailija
2766/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Touhuan nyt täysillä. Jutellaan illalla! :) 

Masturboitko?

Vierailija
2767/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua elää elämääni ilman sua, se ei ole vaihtoehto. Ja yhdessähän me ei voida olla, liian moni elämä menisi rikki. Ja mä en ikinä voisi pilata mitään salailulla ja muulla pelleilyllä. Se en ole minä. Etkä sinä.

Voisko meistä tulla kavereita, vai riistäytyisikö tilanne käsistä jos laskisimme muureja?

Mä olen paljon miettinyt tätä. Me ollaan niin samalla aaltopituudella etten ole koskaan kenenkään kanssa ollut. Se on ihanaa. Meistä tulisi maailman parhaat kaverit jos... tämän järjettömän seksuaalisen vetovoiman voisi sammuttaa ja mustasukkaisuuden tukahduttaa.

Mä olen myös ensimmäisen kerran tavannut ihmisen, joka tuntuu tajuavan kaiken. Ne pienimmätkin jutut. Se on häkellyttävää. Ja ihanaa. Onko siis niin, että siinäkään tapauksessa jos mulla olisi jossain vaiheessa enemmän tarjottavaa kuin ystävyys, niin sulla ei? Too much package? Ymmärtäisin kyllä täysin.

Vierailija
2768/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Touhuan nyt täysillä. Jutellaan illalla! :) 

Masturboitko?

Se ehtii vasta kello 11.00 jälkeen, kun on poistanut ensin kaikki Suomi Ensin yrjöt & keskustelun pienestä varustuksesta;)!

Siistyi kun huomautettiin!

Vierailija
2769/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös ensimmäisen kerran tavannut ihmisen, joka tuntuu tajuavan kaiken. Ne pienimmätkin jutut. Se on häkellyttävää. Ja ihanaa. Onko siis niin, että siinäkään tapauksessa jos mulla olisi jossain vaiheessa enemmän tarjottavaa kuin ystävyys, niin sulla ei? Too much package? Ymmärtäisin kyllä täysin.

Liian vaikea kysymys.

Vierailija
2770/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko lähteä telttaretkeilemään? :)

Tai vaeltamaan ja laavulle yöksi ;)

Vierailija
2771/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko olla vapahtajani?

Kröhm.. harvoin nuin vaativaan hommaan. Kyllä ihan mielelläni ☺

Vierailija
2772/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian vaikea kysymys.

Fair enough. Aika näyttänee.

Vierailija
2773/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tehdä siirtoja.

Vierailija
2774/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole enää mitään sanottavaa. Jäit menneisyyteen ja sitähän halusit kun katkaisit välimme. Surullista, tai ei enää. Näin se vaan meni.

Vierailija
2775/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko lähteä telttaretkeilemään? :)

Tai vaeltamaan ja laavulle yöksi ;)

Olet alkanut kiinnostua ulkoilusta. :)

Vierailija
2776/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä syynä siirtojen tekemättömyyteen ole mikään "minähän en varmasti"-muutenvaanpäätös.

Tekisitkö itse mitään, jos olisit hän?

Kokisitko tilanteen olevan sellainen, jossa voisit tehdä jotain siirtoja?

Vierailija
2777/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin hetki sitten lenkiltä. Tee tulilla ja huomasin, että Hamsu on lähettänyt postia. :) En ole lukenut vielä, mutta nyt alan lukemaan. 

Vierailija
2778/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postit luettu. Kohta tulee vastauksia. :)

Vierailija
2779/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin. :)

Vierailija
2780/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PP? 

Ketju on lukittu.