Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
2841/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi varatun pitää hauskuuttaa itseään toisen varatun kustannuksella?

Moraalini on minun. 

Flirttailla voi ilman takaa-ajatuksia! Itse heitän flirttiä helposti, se on eri jos alan heittää jotain vakavampaa siihen. Varattuna voin sanoa että minä teen parisuhteessani kumppanini kanssa meidän suhteen rajat, muut tekee omansa. Ihan suotta tulet selvittämään minulle moraalistani tai miten löyhässä se on, koska sinä et sitä voi määritellä. Jos tuomitset noin ihmisiä niin se kertoo myös jotain sinusta..

Ymmärsit väärin, mutta en yhtään ihmettele, koska ajattelet selkeästi vain itseäsi ja omaa suhdettasi. Se ei ole moraalitonta sinun kumppania kohtaan, vaan sitä sinkkua kohtaan. Huijaamista.

Kyllä minä ymmärsin että tarkoitat itseäsi, sinkkua. Kyllähän sinä sen kirjoitit. Mutta minulla on omat juttuni, en minä pysty menemään kenenkään toisen ihmisen päänsisään, en edes kumppanini, sen takia asiat sovitaan. Enkä tee mitään toisten kanssa jos ne kuvittelee jotain itsestään. SILTI: Flirttailu on aina vaan hauskaa, se on YHÄ täysin eri asia kuin se että toinen alkaa iskemään. Flirttailu on puhtaasti mukavaa ajanviettoa, ei sitä edes ole sidottu sukupuoleen vaan naiset voi flirttailla toisilleen ja tätä minä teen täysin vapaasti vaikka olisin sinkku tai varattu. Älä sinä loukkaannu ja tee oletuksia kaikesta. 

Siis oot nainen joka flirttailee naisille???? Miksi ihmeessä??? Lesbo?? Bi???

Ehkä sinulla on vaan luetunymmärtämisen kanssa vaikeuksia? Sinä siis kuvittelet että flirtti tarkoittaa että joku iskee sinua? :D Ehkä sinulle ei vaan ihmiset sitten heitä flirttiä jos on noin vieras käsite?

No mitä se sinun käsittämä flirtti konkreettisesti on? Anna esimerkkejä. Minulle flirtti on kiinnostuksen osoittamista, ja varmaan aika monelle muullekin. Ei kenelle tahansa flirttailla.

Vierailija
2842/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En myöskään tiedä pitäisikö jotain rikkoa?

Sehän siinä myös on, en halua änkeillä.

Jo on kovat luulot itsestäsi :) 

1) Et sinä voi toisten suhdetta hajoittaa. Se liitto on kahden solmiva ja he kaksi sen voi myös päättää. 

2) Et sinä voi kahden  ihmiseen väliin noin vain kuvitella edes pääseväsi. Jos sinulla on jotain flirttiä jonkun varatun kanssa, se on sinun ja hänen välinen asia, eikä sinun ja sen kumppanin. Tai niiden kahden ja sinun välinen. Kaikki flirtti ei tarkoita että toista kiinnostaa sinun seurasi läheisemmin kuin hänen oman itsensä arjen hauskuuttaminen. 

Öö häh? Väärää viestiäkö lainasit?

En. Kyllä minä sinulle vastasin. Sinä meinaat hajoittaa jonkun parisuhteen, ihanan kovat luulot sinulla itsestäsi :)

Edelleen: Öö häh?

Näet rivien välistä jotain mitä siellä ei ole, vai mistä nyt tuulee?

Aika rankkoja oletuksia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2843/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä flirttiä vain, J birdy. Sinulla leikkaa ja hoksottimet pelaa. Sivulliset omijat - *huokaus*. 

t. J man

Vierailija
2844/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Et sinä voi toisten suhdetta hajoittaa. Se liitto on kahden solmiva ja he kaksi sen voi myös päättää. 

2) Et sinä voi kahden  ihmiseen väliin noin vain kuvitella edes pääseväsi. Jos sinulla on jotain flirttiä jonkun varatun kanssa, se on sinun ja hänen välinen asia, eikä sinun ja sen kumppanin. Tai niiden kahden ja sinun välinen. Kaikki flirtti ei tarkoita että toista kiinnostaa sinun seurasi läheisemmin kuin hänen oman itsensä arjen hauskuuttaminen. 

En. Kyllä minä sinulle vastasin. Sinä meinaat hajoittaa jonkun parisuhteen, ihanan kovat luulot sinulla itsestäsi :)

Aika rankkoja oletuksia!

Mitä oletuksia? Sanoit että voit mennä kusemaan toisen ihmisen parisuhteen. Narsisti!

Vierailija
2845/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2847/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

U kirjoitti:

Kovin onkin ahkeraa kirjoittelua ollut koko päivän tässä!

Joo, ihan viiden minuutin välein mutta muuten ei kävijöitä;)

Körökörökirkkoon ja sillensä.

Terveiset trollitehtaalle;)

Psykoosia sulla pukkaa.

Kuule Sinkkumies, joo, ihan pokerina oletan, eikö sovittu ettei mennä henkilökohtaisuuksiin ;).

Keskity sinä nyt koko naisellisessa tarmossasi riitelemään joko yksin tai jonkun onnettoman kanssa. Tai mainosta Liiteriä!

Se kuuluisa kävi jo, nyt vähän myöhästä

Vierailija
2848/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sua J*** 💕 perjantaihin ei ole pitkä aika 😘 olet suloisin mies maan päällä 💋

Vierailija
2849/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

U kirjoitti:

Psykoosia sulla pukkaa.

Kuule Sinkkumies, joo, ihan pokerina oletan, eikö sovittu ettei mennä henkilökohtaisuuksiin ;).

Keskity sinä nyt koko naisellisessa tarmossasi riitelemään joko yksin tai jonkun onnettoman kanssa. Tai mainosta Liiteriä!

Oon kylläkin nainen enkä ole sopinut kenenkään kanssa yhtään mitään. En myöskään ole mainostanut Liiteriä. Myönnän kuitenkin olleeni väärässä, eihän sulle sittenkään mitään psykoosia pukkaakaan, vaan se on ollut näköjään päällä jo pidemmän aikaa.

Vierailija
2850/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

U kirjoitti:

Psykoosia sulla pukkaa.

Oon kylläkin nainen enkä ole sopinut kenenkään kanssa yhtään mitään. En myöskään ole mainostanut Liiteriä. Myönnän kuitenkin olleeni väärässä, eihän sulle sittenkään mitään psykoosia pukkaakaan, vaan se on ollut näköjään päällä jo pidemmän aikaa.

Sairastan skitsofreniaa muistaakseni, sen diagnoosin on antanut Kivikissa täti;)!

Vierailija
2851/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rankkoja oletuksia!

Mitä oletuksia? Sanoit että voit mennä kusemaan toisen ihmisen parisuhteen. Narsisti!

Rauhoitu.

Näytätkö sen kohdan, missä kirjoitin niin?

Vierailija
2852/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kärsi, mies. Tunnusta mulle. Se helpottaa.

Vierailija
2853/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

U kirjoitti:

Psykoosia sulla pukkaa.

Sairastan skitsofreniaa muistaakseni, sen diagnoosin on antanut Kivikissa täti;)!

Saattaa ollakin aika osuva diagnoosi.

Vierailija
2854/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi varatun pitää hauskuuttaa itseään toisen varatun kustannuksella?

Moraalini on minun. 

Flirttailla voi ilman takaa-ajatuksia! Itse heitän flirttiä helposti, se on eri jos alan heittää jotain vakavampaa siihen. Varattuna voin sanoa että minä teen parisuhteessani kumppanini kanssa meidän suhteen rajat, muut tekee omansa. Ihan suotta tulet selvittämään minulle moraalistani tai miten löyhässä se on, koska sinä et sitä voi määritellä. Jos tuomitset noin ihmisiä niin se kertoo myös jotain sinusta..

Ymmärsit väärin, mutta en yhtään ihmettele, koska ajattelet selkeästi vain itseäsi ja omaa suhdettasi. Se ei ole moraalitonta sinun kumppania kohtaan, vaan sitä sinkkua kohtaan. Huijaamista.

Hups, missä vaiheessa tuo lainaus oli muuttunut että varatun kustannuksella, kun se äsken oli että sinkun kustannuksella. No siinä tapauksessa se on moraalitonta sitä toista varattua ja hänen puolisoaan kohtaan. Eli se on aina moraalitonta sitä flirtin kohdetta kohtaan, mikäli flirttailija on varattu.

Ehkä sinä vaan et käsitä mitä flirtti on. Se on sinun ongelma. Ja se ettet vaan ymmärrä sitä että minulla on oma moraali ja sinulla omasi. 

Minä en loukkaa kenenkään "parisuhdetta" flirtillä. Kyllä siinä parisuhteessa on joku joka tekee asioita joilla loukkaa puolisoaan. Niitä ei kukaan ulkopuolinen tee. Erityisesti flirtillä kun se ei tarkoita mitään. 

Pääset elämässä paljon onnellisemmaksi jos ymmärtäisit ettei flirttaileva ihminen tahdo mitään toisesta. 

Jos alan sinua iskemään, et jäisi sitä ihmettelemään. Se olisi ilmiselvää. Ja aion jatkossakin flirttailla kenelle tahdon, en voi sille mitään jos ymmärryksesi on mitä on ja sillä moralisoit muita. Tuo on vähän outoa.

Sinusta toisten harhaanjohtaminen ja toisten tunteilla leikkiminen on siis oikein eikä siinä ole moraalisesti mitään väärää. Ahaa. Kuten sanakirja sanoo: "Flirtti on seksuaalisen kiinnostumisen esittämistä (iskemistä)" Mutta kuten sanoit en minäkään voi sille mitään jos ymmärryksesi on mitä on.

Vierailija
2855/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä settiä. No voi itku jos flirtistä pahastuu. Ei muuten kiinnosta, se on sun ongelma. En todellakaan kysy lupaa tai selittelee käytöstäni. Itke kiville.

T. Varattu joka flirttailee juuri niin paljon kuin huvittaa

Vierailija
2856/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä settiä. No voi itku jos flirtistä pahastuu. Ei muuten kiinnosta, se on sun ongelma. En todellakaan kysy lupaa tai selittelee käytöstäni. Itke kiville.

Sen kun flirttailet. Itsesihän sinä siinä samalla vain nolaat.

Vierailija
2857/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: Mutta mitä hittoa varattu ihminen muuten tekee tällaisessa ketjussa? Kelle se täällä lähettelee terveisiä? Ketä se kaipaa?

Vierailija
2858/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT: Mutta mitä hittoa varattu ihminen muuten tekee tällaisessa ketjussa? Kelle se täällä lähettelee terveisiä? Ketä se kaipaa?

Varmaan vain viattomasti flirttailee ;) tai sitten hakee pönkitystä itsetunnolleen kuvitellen, että ne sadat joille hän on flirttailut kirjoittelee täällä ihastuneena hänelle.

Vierailija
2859/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa alkaa tuntua että mitä ihmettä minä sinussakin oikeasti muka näin. Ihastuminen tekee tosiaan sokeaksi.

Vierailija
2860/8206 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kun flirttailet. Itsesihän sinä siinä samalla vain nolaat.

Sun silmissä? No sillä ei ole mitään merkitystä.

Ketju on lukittu.