Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Eikä syynä siirtojen tekemättömyyteen ole mikään "minähän en varmasti"-muutenvaanpäätös.
Tekisitkö itse mitään, jos olisit hän?
Kokisitko tilanteen olevan sellainen, jossa voisit tehdä jotain siirtoja?
Tiedän. Muuten sä et olisi sä.
Vastaapa tähän: missä seisoit, kun viimeksi nähtiin? (Kun tässä on taas mahdollisuus, että juttelen naapurin Inkerin kanssa...)
Mikä tää juttu teille on? Hauska harrastus? Mitä te saatte tästä? Eikö ole parempaa tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Et ole friend zonella, mies, vaikka sun todellakin kuuluis olla. Uskon, ettet huomaa mun tunteita, eikä sun olisi kannattavaakaan, koska olemme molemmat varattuja. Itse välitän siitä vähemmän kuin tiedätkään. Pallo on sulla. En halua sua omakseni, haluan vain salaisen suudelman :X
Näin itse kerran unta salaisesta suudelmasta... pelkäänpä pahoin että se ei helpottaisi tilannetta yhtään.
Sille joka ehkä vielä joskus ajattelee minua. ( vaikka meillä ei koskaan suhdetta ollutkaan).
Minulla on ehkä vihdoin joku ihminen joka pitää huolta minusta ja olen lopultakin pääsemässä eroon entisestä. Jos se yhtään lohduttaa sinua. Aika näyttää miten käy, mutta nukun turvallisia käsivarsia vasten.
Siltikin olet aina mielessäni.
Huomenia Hamsu! <3 Nukuitko hyvin?
Heräsin jo 2 tuntia sitten, mutta nousin ylös vasta 1/2 tuntia sitten.
Laitan sulle telepaattisesti hyvän huomenen terveiset mies ;)
Teit mun onnelliseksi M eilen. Mä oon tyhmästi ihastunut suhun, mutten voi sitä sulle kertoa koska et tunne samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä syynä siirtojen tekemättömyyteen ole mikään "minähän en varmasti"-muutenvaanpäätös.
Kokisitko tilanteen olevan sellainen, jossa voisit tehdä jotain siirtoja?Tiedän. Muuten sä et olisi sä.
Vastaapa tähän: missä seisoit, kun viimeksi nähtiin? (Kun tässä on taas mahdollisuus, että juttelen naapurin Inkerin kanssa...)
No tässähän tosiaan on ~mahdollisuus~ siihen, että juttelet naapurin Inkerin kanssa....
Seisonut en missään ja nainen olen, en tosin Inkeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokisitko tilanteen olevan sellainen, jossa voisit tehdä jotain siirtoja?Tiedän. Muuten sä et olisi sä.
Vastaapa tähän: missä seisoit, kun viimeksi nähtiin? (Kun tässä on taas mahdollisuus, että juttelen naapurin Inkerin kanssa...)No tässähän tosiaan on ~mahdollisuus~ siihen, että juttelet naapurin Inkerin kanssa....
Seisonut en missään ja nainen olen, en tosin Inkeri.
Ehkä laitan viestiä... :)
On se vaan jännä imu mikä saa aina uudelleen ja uudelleen palaamaan tälle sivustolle. Vaikka kuinka yrittäisi ajatella jotain muuta. .
Vierailija kirjoitti:
Kokisitko tilanteen olevan sellainen, jossa voisit tehdä jotain siirtoja?
Olisi aika vaikea heittäytyä häneksi kun en tarkkaan tiedä mitä hän tarkalleen tuntee minua kohtaan, tunteeko enää mitään ja onko koskaan edes tuntenutkaan. Jos kuitenkin olettaisi että hän tuntisi minua kohtaan vahvasti (kuten minä häntä kohtaan), olisi tilanne hänen kannaltaan aika haastava. Tekemällä siirron, esim. ottamalla yhteyttä, hän vahvistaisi tunteet molemminpuolisiksi, joka johtaisi tilanteeseen jossa ei olisi oikoteitä. Jotain pitäisi ensin rikkoa, jotta jotain voisi muodostua. Ehkä hänenä antaisin ajan kulua. Myöhemmin törmäisin "kaverina" ja katsoisin mihin tilanne johtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokisitko tilanteen olevan sellainen, jossa voisit tehdä jotain siirtoja?Olisi aika vaikea heittäytyä häneksi kun en tarkkaan tiedä mitä hän tarkalleen tuntee minua kohtaan, tunteeko enää mitään ja onko koskaan edes tuntenutkaan. Jos kuitenkin olettaisi että hän tuntisi minua kohtaan vahvasti (kuten minä häntä kohtaan), olisi tilanne hänen kannaltaan aika haastava. Tekemällä siirron, esim. ottamalla yhteyttä, hän vahvistaisi tunteet molemminpuolisiksi, joka johtaisi tilanteeseen jossa ei olisi oikoteitä. Jotain pitäisi ensin rikkoa, jotta jotain voisi muodostua. Ehkä hänenä antaisin ajan kulua. Myöhemmin törmäisin "kaverina" ja katsoisin mihin tilanne johtaisi.
Joo no tilanne kannaltani ei ole "aika haastava" tai millään tavalla hankala.
Jos tietäisin ettei yhteydenottoni olisi kiusalliseksi, ahdistavaksi, ärsyttäväksi tmv. koettu eikä sille naurettaisi JA henkilöä kiinnostaisi viettää aikaa kanssani, niin voisin tehdä vaikka miljoona siirtoa eikä tuntuis missään, mutta koska epäilen menevän juuri noin kuin kuvailin, niin en tee mitään.
Oikeasti järjellä tiedän, ettei sitä henkilöä edes ikinä oikeasti kiinnostanut ja halusi ehkä jotain täytettä tylsyyteensä eli tappaa aikaa, pönkittää egoaan tmv.
Intuitioksi sanottu kertoo muuta, mutta koska olen RAKASTUNUT, niin en kykene erottamaan mikä on ns. intuitiota ja mikä ihastuneen ihmisen toiveajattelua, eli en luota mihinkään vainuihini ollenkaan.
Näin unen jossa olit palannut takaisin töihin. Sun pukeutumistyyli oli vain jotenkin muuttunut osittain aika yllättävästi. Sulla oli päällä sellainen hyvin kirkkaan persikanvärinen pitkähkö ribbineuletakki ja sen alla turkoosi ribbineuletoppi, josta näkyi vain vähän. Tosi alaosan tyyli oli pysynyt entisellään, yhtä mustana ja naisellisena. Hiukset oli myöskin melkein kuten ennen, hieman lyhyemmät vain kuin silloin kun viimeksi näin. Muuten olit jotenkin entistäkin tehokkaampi ja puhuit tosi nopeaa, tuntui että sulla oli kiire ja tulkitsin sen niin että sulla on kiire kotiin. Mutta tuntuu että kyseisessä unessa noilla väreillä oli suurin merkitys ja minun unentulkintataitoni eivät kyllä nyt oikein riitä niiden tulkitsemiseen. Pitänee varmaan alkaa googlaamaan värien merkityksestä unissa…persikka ja turkoosi...hmm…
En myöskään tiedä pitäisikö jotain rikkoa?
Sehän siinä myös on, en halua änkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Näin unen jossa olit palannut takaisin töihin. Sun pukeutumistyyli oli vain jotenkin muuttunut osittain aika yllättävästi. Sulla oli päällä sellainen hyvin kirkkaan persikanvärinen pitkähkö ribbineuletakki ja sen alla turkoosi ribbineuletoppi, josta näkyi vain vähän. Tosi alaosan tyyli oli pysynyt entisellään, yhtä mustana ja naisellisena. Hiukset oli myöskin melkein kuten ennen, hieman lyhyemmät vain kuin silloin kun viimeksi näin. Muuten olit jotenkin entistäkin tehokkaampi ja puhuit tosi nopeaa, tuntui että sulla oli kiire ja tulkitsin sen niin että sulla on kiire kotiin. Mutta tuntuu että kyseisessä unessa noilla väreillä oli suurin merkitys ja minun unentulkintataitoni eivät kyllä nyt oikein riitä niiden tulkitsemiseen. Pitänee varmaan alkaa googlaamaan värien merkityksestä unissa…persikka ja turkoosi...hmm…
Noi värit on lähinnä sellasta vapautumista ja avautumista kuvaavaa, syvältä kumpuavaa henkistä ja kokonaisvaltaista siis.
Kiire ei sinänsä sovi turkoosiin, kun se on sellanen tyyneys, mut jos siinä päällä on persikkaa niin ehkä kiireeksi tulkitsemasi oli vaan intoa ja energiaa?
Sellasta dynaamista, pohjalla vapautta ja rauhaa.
Jatko-osa tuolle unipostaukselle. Tämmöisiä väritulkintoja ainakin löytyi, yllättävän kivoja tai onneksi ei pahoja:
"Persikka yhdistetään auttamiseen ja välittämiseen. Persikka on myös rakkautta ja ystävyyttä symboloiva väri." (https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/uneksitko-vareissa-nain-…)
"Turkoosi: turkoosi on sinisen ja vihreän sekoitus, ja turkoosin positiiviset merkitykset syntyvät sinisen ja vihreän värien positiivisten aspektien synteesistä. Sinisessä positiivisia aspekteja ovat kommunikaatio, vilpittömyys ja perustavaa laatua oleva ilo, vihreässä rakkaus, myötätunto ja kiintymys. Tällä tavoin, yhdistettynä, turkoosi edustaa lämminsydämisyyttä, aitoutta, intuitiivista kommunikaatiota tai sydämestä tulevaa kommunikaatiota.
[Yhtälailla turkoosin negatiiviset näkökulmat syntyvät sinisen ja vihreän värien synteesistä. Näin ollen turkoosin negatiivinen näkökulma näkyy kommunikointina, joka on keskittynyt henkilökohtaisten ja itsekkäiden halujen tai odotusten tyydyttämiseen.] "(https://unienkirja.wordpress.com/tag/vari/)
Vierailija kirjoitti:
Kuule, sun tarttee hommata jotain järkevää tekemistä eikä googletella jotain unia. Selvästi siinä unessa tapahtui jotain: se ihminen lähti kotiin, pois luotasi. Väreistä jos sua kiinnostaa joku niin muutos on tullut.
Yleisesti: Jos joku asia elämässä ei tapahdu, ei se sitten tapahdu. Ei tarvitse odottaa jotain "siirtoja" koska jos ihmisien välillä on riittävästi kemiaa, jotain vaan tapahtuu jos niin on mennäkseen. Ei sitä tarvitse odottaa tai tekemällä tehdä, kun väylä on olemassa ja kaksi tahtoo toisiaan niin jos ei vaan tapahdu, niin saa hamaan tappiin saakka vaan odotella.
Mun ajatukset on ollu jonkun aikaa yhdelle tummalle viileälle miehelle, jonka en usko käyvän tällä saitilla
Huhuu...