Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hamsu: Haluatko kuulla yhden jutun liittyen pahkun poistamiseen silloin pari vuotta sitten?
Ei, ketään ei kiinnosta teidän pahkurat ja tuherot.
Kirjoitin tänne joskus, mutta toi yksi hullu vastaa siihenkin, muuttelee ja vastaa lisää. Ihan kuin tsrkoitus ei olisi sinoastaan pitää palstaa elävännköisenä vaan estää muita.
Hirvittävän hankalaa muuten päätellä, kuka on palstalla aina, jeps, työntekijä. Mikä tekee tästä narsistisesta ominnasta vielä kummallisempaa.
Onkohan täällä muita kuin tän nikkejä ylipäätään? Sinkkumies, kilttimies, pyy pyy, mies plus jtn, cat, gu, Kotkan poika loputon lista.
Sekopää parhaimmasta päästä.
Haluaisitko lähteä telttaretkeilemään? :)
Vierailija kirjoitti:
Oot mielessäni A <3<3<3<3
Naiselle ;)
Ja keneltä?A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläpä on puhuttu tänään paljon kaveruudesta. Itsekin siitä pitkään haaveilin, mutta en tosiaan haaveile enää. En haaveile, koska tiedän ettet halua ja onhan se vähän myöhäistäkin nykyään. Kyllä aika näköjään auttaa unohtamaan, kun ei toista riittävän pitkään aikaan näe. Meidän kohtaamisella ja kemialla ei kai sitten ollut sen syvempää merkitystä loppujen lopuksi.
Mistä tiedät etten halua kaveruutta? Ja miksi se olisi myöhäistä? Minuun aika ei auta, sillä vaikka en ole nähnyt sinua pitkään aikaan, haluan edelleen sinua ja ajattelen joka päivä, eli ainakin minulle meidän kohtaamisella ja kemialla on ollut paljonkin merkitystä.
Toi eka viesti ei ollut minulta, mutta toiseen halusin vastata, sillä tunnen sinua kohtaan ihan samoin. Oot nainen edelleen mielessäni joka päivä ja ei tähän mitkään taikatemput auta, sillä oot ainutlaatuista mun elämässä joka ei poistu mihinkään.
Riippuu siitä, miten haluaisit tulla vapahdetuksi.
Olet tärkeä. Edessä prkleen pitkä viikko, mutta jälleen näkeminen on antoisa. Nyt vietän tämän illan kanssasi. Ja nautin. Hhhhm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläpä on puhuttu tänään paljon kaveruudesta. Itsekin siitä pitkään haaveilin, mutta en tosiaan haaveile enää. En haaveile, koska tiedän ettet halua ja onhan se vähän myöhäistäkin nykyään. Kyllä aika näköjään auttaa unohtamaan, kun ei toista riittävän pitkään aikaan näe. Meidän kohtaamisella ja kemialla ei kai sitten ollut sen syvempää merkitystä loppujen lopuksi.
Mistä tiedät etten halua kaveruutta? Ja miksi se olisi myöhäistä? Minuun aika ei auta, sillä vaikka en ole nähnyt sinua pitkään aikaan, haluan edelleen sinua ja ajattelen joka päivä, eli ainakin minulle meidän kohtaamisella ja kemialla on ollut paljonkin merkitystä.
Toi eka viesti ei ollut minulta, mutta toiseen halusin vastata, sillä tunnen sinua kohtaan ihan samoin. Oot nainen edelleen mielessäni joka päivä ja ei tähän mitkään taikatemput auta, sillä oot ainutlaatuista mun elämässä joka ei poistu mihinkään.
Enkä ajatellutkaan poistua. Meidän kemia tuntuu säilyvän niin vahvana ja muuttumattomana ja ainakin minulle niin ainutlaatuisena etten voisi edes kuvitella elämääni ilman sinua.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä, miten haluaisit tulla vapahdetuksi.
Ei väliä, kaikki käy.
Touhuan nyt täysillä. Jutellaan illalla! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä ajatellutkaan poistua. Meidän kemia tuntuu säilyvän niin vahvana ja muuttumattomana ja ainakin minulle niin ainutlaatuisena etten voisi edes kuvitella elämääni ilman sinua.
Ei millään pahalla, mutta miksi sitten kirjoittelet tänne sen sijaan että ihan oikeasti eläisit elämääsi sen ihastuksesi kanssa?
Vaikka pointti ei sinänsä ollutkaan vapahtaminen ja vapahdetuksi tuleminen, kysymys kuului "voisitko olla vapahtajani" ei "voisitko vapahtaa minut".
Vierailija kirjoitti:
Voisko meistä tulla kavereita?
Mä en halua elää elämääni ilman sua, se ei ole vaihtoehto. Ja yhdessähän me ei voida olla, liian moni elämä menisi rikki. Ja mä en ikinä voisi pilata mitään salailulla ja muulla pelleilyllä. Se en ole minä. Etkä sinä.
Voisko meistä tulla kavereita, vai riistäytyisikö tilanne käsistä jos laskisimme muureja?
Mä olen paljon miettinyt tätä. Me ollaan niin samalla aaltopituudella etten ole koskaan kenenkään kanssa ollut. Se on ihanaa. Meistä tulisi maailman parhaat kaverit jos... tämän järjettömän seksuaalisen vetovoiman voisi sammuttaa ja mustasukkaisuuden tukahduttaa.
Mitään muuta mulla ei ole tarjota kuin ystävyys. Mutta kun ei se riitä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta miksi sitten kirjoittelet tänne sen sijaan että ihan oikeasti eläisit elämääsi sen ihastuksesi kanssa?
Mä yritän kerätä itseäni ja rohkeuttani seuraavan siirron tekemiseen. Noloilen siis täällä:) Pakko jotenkin purkaa näitä tunteita, pystyn sitten oikeassa elämässä käyttäytymään aikuismaisemmin. Ehkä.
Pidempiaikainen pesti siis. Hyvä.
Ei sun tarvitsekaan lukea. Lähetin Hamsulle. <3