Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
2741/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hamsu: Haluatko kuulla yhden jutun liittyen pahkun poistamiseen silloin pari vuotta sitten?

Ei, ketään ei kiinnosta teidän pahkurat ja tuherot.

Ei sun tarvitsekaan lukea. Lähetin Hamsulle. <3

Vierailija
2742/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hamsu: Haluatko kuulla yhden jutun liittyen pahkun poistamiseen silloin pari vuotta sitten?

Ei, ketään ei kiinnosta teidän pahkurat ja tuherot.

Kirjoitin tänne joskus, mutta toi yksi hullu vastaa siihenkin, muuttelee ja vastaa lisää. Ihan kuin tsrkoitus ei olisi sinoastaan pitää palstaa elävännköisenä vaan estää muita.

Hirvittävän hankalaa muuten päätellä, kuka on palstalla aina, jeps, työntekijä. Mikä tekee tästä narsistisesta ominnasta vielä kummallisempaa.

Onkohan täällä muita kuin tän nikkejä ylipäätään? Sinkkumies, kilttimies, pyy pyy, mies plus jtn, cat, gu, Kotkan poika loputon lista.

Sekopää parhaimmasta päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2743/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko olla vapahtajani?

Vierailija
2744/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko lähteä telttaretkeilemään? :)

Vierailija
2745/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outdoor-hamsteri ;D

Vierailija
2746/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot mielessäni A <3<3<3<3

Naiselle ;)

Ja keneltä?A

Vierailija
2747/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläpä on puhuttu tänään paljon kaveruudesta. Itsekin siitä pitkään haaveilin, mutta en tosiaan haaveile enää. En haaveile, koska tiedän ettet halua ja onhan se vähän myöhäistäkin nykyään. Kyllä aika näköjään auttaa unohtamaan, kun ei toista riittävän pitkään aikaan näe. Meidän kohtaamisella ja kemialla ei kai sitten ollut sen syvempää merkitystä loppujen lopuksi.

Mistä tiedät etten halua kaveruutta? Ja miksi se olisi myöhäistä? Minuun aika ei auta, sillä vaikka en ole nähnyt sinua pitkään aikaan, haluan edelleen sinua ja ajattelen joka päivä, eli ainakin minulle meidän kohtaamisella ja kemialla on ollut paljonkin merkitystä.

Toi eka viesti ei ollut minulta, mutta toiseen halusin vastata, sillä tunnen sinua kohtaan ihan samoin. Oot nainen edelleen mielessäni joka päivä ja ei tähän mitkään taikatemput auta, sillä oot ainutlaatuista mun elämässä joka ei poistu mihinkään.

Vierailija
2748/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WOW! %)

Vierailija
2749/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, miten haluaisit tulla vapahdetuksi.

Vierailija
2750/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tärkeä. Edessä prkleen pitkä viikko, mutta jälleen näkeminen on antoisa. Nyt vietän tämän illan kanssasi. Ja nautin. Hhhhm

Vierailija
2751/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi Hki ota mut!

Vierailija
2752/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläpä on puhuttu tänään paljon kaveruudesta. Itsekin siitä pitkään haaveilin, mutta en tosiaan haaveile enää. En haaveile, koska tiedän ettet halua ja onhan se vähän myöhäistäkin nykyään. Kyllä aika näköjään auttaa unohtamaan, kun ei toista riittävän pitkään aikaan näe. Meidän kohtaamisella ja kemialla ei kai sitten ollut sen syvempää merkitystä loppujen lopuksi.

Mistä tiedät etten halua kaveruutta? Ja miksi se olisi myöhäistä? Minuun aika ei auta, sillä vaikka en ole nähnyt sinua pitkään aikaan, haluan edelleen sinua ja ajattelen joka päivä, eli ainakin minulle meidän kohtaamisella ja kemialla on ollut paljonkin merkitystä.

Toi eka viesti ei ollut minulta, mutta toiseen halusin vastata, sillä tunnen sinua kohtaan ihan samoin. Oot nainen edelleen mielessäni joka päivä ja ei tähän mitkään taikatemput auta, sillä oot ainutlaatuista mun elämässä joka ei poistu mihinkään.

Enkä ajatellutkaan poistua. Meidän kemia tuntuu säilyvän niin vahvana ja muuttumattomana ja ainakin minulle niin ainutlaatuisena etten voisi edes kuvitella elämääni ilman sinua.

Vierailija
2753/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, miten haluaisit tulla vapahdetuksi.

Ei väliä, kaikki käy.

Vierailija
2754/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhuan nyt täysillä. Jutellaan illalla! :) 

Vierailija
2755/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä ajatellutkaan poistua. Meidän kemia tuntuu säilyvän niin vahvana ja muuttumattomana ja ainakin minulle niin ainutlaatuisena etten voisi edes kuvitella elämääni ilman sinua.

Ei millään pahalla, mutta miksi sitten kirjoittelet tänne sen sijaan että ihan oikeasti eläisit elämääsi sen ihastuksesi kanssa?

Vierailija
2756/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pointti ei sinänsä ollutkaan vapahtaminen ja vapahdetuksi tuleminen, kysymys kuului "voisitko olla vapahtajani" ei "voisitko vapahtaa minut".

Vierailija
2757/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös oleminen on point

Vierailija
2758/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko meistä tulla kavereita?

Mä en halua elää elämääni ilman sua, se ei ole vaihtoehto. Ja yhdessähän me ei voida olla, liian moni elämä menisi rikki. Ja mä en ikinä voisi pilata mitään salailulla ja muulla pelleilyllä. Se en ole minä. Etkä sinä.

Voisko meistä tulla kavereita, vai riistäytyisikö tilanne käsistä jos laskisimme muureja?

Mä olen paljon miettinyt tätä. Me ollaan niin samalla aaltopituudella etten ole koskaan kenenkään kanssa ollut. Se on ihanaa. Meistä tulisi maailman parhaat kaverit jos... tämän järjettömän seksuaalisen vetovoiman voisi sammuttaa ja mustasukkaisuuden tukahduttaa.

Mitään muuta mulla ei ole tarjota kuin ystävyys. Mutta kun ei se riitä mulle.

Vierailija
2759/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta miksi sitten kirjoittelet tänne sen sijaan että ihan oikeasti eläisit elämääsi sen ihastuksesi kanssa?

Mä yritän kerätä itseäni ja rohkeuttani seuraavan siirron tekemiseen. Noloilen siis täällä:) Pakko jotenkin purkaa näitä tunteita, pystyn sitten oikeassa elämässä käyttäytymään aikuismaisemmin. Ehkä.

Vierailija
2760/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidempiaikainen pesti siis. Hyvä.

Ketju on lukittu.