Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
2701/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2702/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nolottaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M mulla on ikävä sun lähelle.

Vierailija
2704/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietiskelen meitä mies ; )

Vierailija
2705/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E. Mulla on joku kestosydänkohtaus päällä. Milloin tämä helpottaa? Onneks huomenna saa muuta ajateltavaa, vaikka ihanin oletkin.

Vierailija
2706/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläpä on puhuttu tänään paljon kaveruudesta. Itsekin siitä pitkään haaveilin, mutta en tosiaan haaveile enää. En haaveile, koska tiedän ettet halua ja onhan se vähän myöhäistäkin nykyään. Kyllä aika näköjään auttaa unohtamaan, kun ei toista riittävän pitkään aikaan näe. Meidän kohtaamisella ja kemialla ei kai sitten ollut sen syvempää merkitystä loppujen lopuksi.

Mistä tiedät etten halua kaveruutta? Ja miksi se olisi myöhäistä? Minuun aika ei auta, sillä vaikka en ole nähnyt sinua pitkään aikaan, haluan edelleen sinua ja ajattelen joka päivä, eli ainakin minulle meidän kohtaamisella ja kemialla on ollut paljonkin merkitystä.

Vierailija
2707/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nolota pyöriä ja päivystää tällä palstalla?

Kuvitteletkohan itse jonkun kirjoittavan huomattavasti enemmän viestejä kuin kirjoittaakaan?

Tännehän kirjoitellaan jatkuvasti samantyyppisiä tekstejä ERI kirjoittajien toimesta, useat kaipaavat samannimisiä tai saman etukirjaimen omaavaa ihmistä, useilla on keskenään samankaltaisia kirjoitustyylejä jne.

Ja mitä ylipäätään vaatii nykyisin "pyöriminen ja päivystäminen"?

Elät sun elämää ja tsekkailet välillä puhelimelta vauvapalstaa?

Vai luuletko jonkun istuvan perse homeessa näyttöpäätteen edessä tietokonetuolilla kotonaan päivystellen tekemättä mitään muuta?

Ylipäätään vauvapalstalla käymisessä ei ole mitään noloa.

Mun kavereista varmaan puolet käy vauvapalstalla ja etenkin toimistotyötä tekevät hengaa täällä (työajalla) runsaastikin.

Yksi ystäväni tietää mun käyvän tässä ketjussa ja toisen epäilen tietävän ja käyneen joskus täällä kirjoittamassa mulle yhden jutun.

Taidat olla joku fossiili jos kuvittelet, että nettipalstoilla pyöriminen on noloa.

Vierailija
2708/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E. Mulla on joku kestosydänkohtaus päällä. Milloin tämä helpottaa? Onneks huomenna saa muuta ajateltavaa, vaikka ihanin oletkin.

Laita mulle jotain viestiä. Ihan mitä vaan, niin tiedän että säkin ajattelet mua. Sun seurassa mulla on helppo ja hyvä olla. Vahingossa oon ihastunut suhun ihan liikaa, ja ootan vaan koska pyydät mut saunomaan ;)

Toivoo: joku E, vaikka ei ehkä sun E.

Vierailija
2709/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläpä on puhuttu tänään paljon kaveruudesta. Itsekin siitä pitkään haaveilin, mutta en tosiaan haaveile enää. En haaveile, koska tiedän ettet halua ja onhan se vähän myöhäistäkin nykyään. Kyllä aika näköjään auttaa unohtamaan, kun ei toista riittävän pitkään aikaan näe. Meidän kohtaamisella ja kemialla ei kai sitten ollut sen syvempää merkitystä loppujen lopuksi.

Mistä tiedät etten halua kaveruutta? Ja miksi se olisi myöhäistä? Minuun aika ei auta, sillä vaikka en ole nähnyt sinua pitkään aikaan, haluan edelleen sinua ja ajattelen joka päivä, eli ainakin minulle meidän kohtaamisella ja kemialla on ollut paljonkin merkitystä.

Olette molemmat ilmiselvästi naisia. Miehet eivät halua kaveruutta, vaan seksiä. Itkevät sitten friendzonea jos seksiä ei heru.

Vierailija
2710/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä touhuat huomenna?

Vierailija
2711/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole friend zonella, mies, vaikka sun todellakin kuuluis olla. Uskon, ettet huomaa mun tunteita, eikä sun olisi kannattavaakaan, koska olemme molemmat varattuja. Itse välitän siitä vähemmän kuin tiedätkään. Pallo on sulla. En halua sua omakseni, haluan vain salaisen suudelman :X

Vierailija
2712/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä touhuat huomenna?

Jos huomenna on hyvä ilma, niin puutarhahommia. Pidän puutarhani siistinä 😉

Vierailija
2713/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä touhuat huomenna?

Töitä. Valitettavasti ja onneksi.

Vierailija
2714/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvista Sunnuntaita komea mies <3

Vierailija
2715/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä touhuat huomenna?

Meneekö siihen koko päivä? Puutarha on tainnut olla hoitamatta jo pidemmän aikaa? ;D

Vierailija
2716/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä touhuat huomenna?

Meneekö siihen koko päivä? Puutarha on tainnut olla hoitamatta jo pidemmän aikaa? ;D

No oli miten oli, pääsisinpä näkemään lopputuloksen. ;D

Vierailija
2717/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita mulle jotain viestiä. Ihan mitä vaan, niin tiedän että säkin ajattelet mua. Sun seurassa mulla on helppo ja hyvä olla. Vahingossa oon ihastunut suhun ihan liikaa, ja ootan vaan koska pyydät mut saunomaan ;)

Toivoo: joku E, vaikka ei ehkä sun E.

Luulen, että tämä "mun E" ei ehkä vielä tässä vaiheessa odottele saunakutsua... :)

Vierailija
2718/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä touhuat huomenna?

Ai siitä huolimatta oli tuo anonyymi puutarhuri kuka tahansa?

Vierailija
2719/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä touhuat huomenna?

Ai siitä huolimatta oli tuo anonyymi puutarhuri kuka tahansa?

Ääh, luulen että tiedän kuka se on. :)

Vierailija
2720/8206 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on jo vaikka mitä. :O Täytyy ruveta touhuamaan! <3

Oli kiva jutella. <3

Ketju on lukittu.