Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Mitä vadelmaa?? En häpeä palstailuani. :I
Nyt pitää oikeasti ruveta touhuamaan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E. Mulla on joku kestosydänkohtaus päällä. Milloin tämä helpottaa? Onneks huomenna saa muuta ajateltavaa, vaikka ihanin oletkin.
Mitä touhuat huomenna?
Jos huomenna on hyvä ilma, niin puutarhahommia. Pidän puutarhani siistinä 😉
Meneekö siihen koko päivä? Puutarha on tainnut olla hoitamatta jo pidemmän aikaa? ;D
No oli miten oli, pääsisinpä näkemään lopputuloksen. ;D
Ai siitä huolimatta oli tuo anonyymi puutarhuri kuka tahansa?
Ääh, luulen että tiedän kuka se on. :)
No kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E. Mulla on joku kestosydänkohtaus päällä. Milloin tämä helpottaa? Onneks huomenna saa muuta ajateltavaa, vaikka ihanin oletkin.
Mitä touhuat huomenna?
Meneekö siihen koko päivä? Puutarha on tainnut olla hoitamatta jo pidemmän aikaa? ;D
No oli miten oli, pääsisinpä näkemään lopputuloksen. ;D
Ai siitä huolimatta oli tuo anonyymi puutarhuri kuka tahansa?
Ääh, luulen että tiedän kuka se on. :)
No kuka?
Neiti x 😊
Senkin pieni ja karvainen, kultainen Hampsteri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä touhuat huomenna?
Puutarha on kunnossa. Pientä siistimistä vain. Eikä mene koko päivää. Pidän niin puutarhan hoidosta. ☺
Tiedätkö mitä? Tutkin vielä pääaineistoani. Minulla on 600 s. tekstiä ja se pitää käydä läpi monta kertaa. Joka kerta pitää lukea ja etsiä tekstistä eri asiat ja kirjoittaa muistiin. Hirveän hidasta! ;( Olisipa Hamsuli apuna. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä touhuat huomenna?
Puutarha on kunnossa. Pientä siistimistä vain. Eikä mene koko päivää. Pidän niin puutarhan hoidosta. ☺
Heh... itselläni ollut vuosikausia siistimättä. Tai no vähän reunoilta olen siistinyt silloin tällöin. :)
Mun nyksä pitää mun nurtsin siistinä 😉😂
Kovin kosteella kelillä ei voi nurtsia ajaa mutta silloin voi istuttaa 😂👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä touhuat huomenna?
Heh... itselläni ollut vuosikausia siistimättä. Tai no vähän reunoilta olen siistinyt silloin tällöin. :)
Olen siistinyt vain noita nurtsin reunoja kun ne näkyvät helposti naapuriin ja kaikenlaisille ohikulkijoille. Sen pidemmälle ei monilla ole asiaa, joten olen siksi jättänyt hoitamatta muun osan.
Vierailija kirjoitti:
Kovin kosteella kelillä ei voi nurtsia ajaa mutta silloin voi istuttaa 😂👌
;D
Voihan piip teidän puutarhurien kanssa :D
Hamsu: Haluatko kuulla yhden jutun liittyen pahkun poistamiseen silloin pari vuotta sitten?
Voin laittaa sähkärin illalla.
Tai no voin laittaa kohta. :)
Vierailija kirjoitti:
Hamsu: Haluatko kuulla yhden jutun liittyen pahkun poistamiseen silloin pari vuotta sitten?
Ei, ketään ei kiinnosta teidän pahkurat ja tuherot.
Päivystäthän säkin täällä. Hävetään toisiamme yhdessä.