Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II

Vierailija
08.05.2017 |

.....

Kommentit (8206)

Vierailija
2301/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääk! Pidetäänköhän muakin PUA-tyyppinä? Olen iloinen ja toisinaan flirttaan mukavien miesten kanssa. Myös (ja erityisesti)sen miehen kanssa johon olen ihastunut. Olen vaan flirtistä huolimatta armottoman ujo, varsinkin kun kyseessä on juuri SE mies. En saa vietyä asiaa eteenpäin vaikka kovasti siitä haaveilen miten sen teen.

Iloinen ja toisinaan flirttaa.........vaikuttaa kyllä epäilyttävältä hiipparilta, luultavasti PUA....

Vierailija
2302/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdytäänkö seuraavaksi pohtimaan mikä vika on PUA-huijareiden mielessä? Miksi he käyttäytyvät kuten käyttäytyvät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdytäänkö seuraavaksi pohtimaan mikä vika on PUA-huijareiden mielessä? Miksi he käyttäytyvät kuten käyttäytyvät?

Vaikka, ei tässä nyt muutakaan ole.

Oiskohan ihan vaan "perus" kompleksinen isä- ja/tai äitisuhde, hylkäämiskokemus/-kokemuksia, kiusaamista, ulkopuolisuuden tunnetta tmv.?

Oirehtivilla hampuuseilla toi kompleksinen isäsuhde on lähes vakio, mutta oirehtivilla hampuuseilla ei yleensä ole "PUA"-käytöstä.

Oirehtivat hampuusit haluu vaan naisen lämpöä, rakkautta, turvaa ja sellasta.

Ja kokea itsensä hyväksytyksi ja miehekkäiksi (niillä on surullisesti usein sellasta "mä en oo mitään"-luuserisyndroomaa johon ne oikeesti uskoo, vaikka näyttäytyvätkin julkisesti "coolina":( ).

Oirehtivat hampuusit on ihania, siis lempeitä ja suurisydämisiä ihmisiä, noi PUA-käytöksellä varustetut taas vaikuttaa netin perusteella joltain aika perusjampoilta joilla on vaan vähän köyhä tunne-elämä ja puutteellinen empatiakyky?

Mä en oo irl tavannut kuin yhden henkilön jonka käytöksessä oli tollasia "PUA"-piirteitä, mut en usko kyllä oikein, että sekään tietoisesti haluaa olla sellanen tai fanittaa jotain PUA-kulttuuria - tai mistä mä tiedän.:D

Ois kyllä kiva tietää, miks siitä tuli semmonen ku tuli.

Vierailija
2304/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tollasen syntymiseen ees tarvita sinänsä muuta, ku joku etäinen/kylmä/huono/itsekäs jne. isä ja nössykkä äiti joka ei kunnioita itseään ja jota on vaikea myös toisen kunnioittaa.

Pojan naiskuva on sitten sellanen ovimatto ja se saattaa synnyttää jopa (nais)vihaa.

Tai sitten äiti joka "vihasi" poikaansa ja talloi tämän jalkoihinsa, kohteli riesana, oli jotain vaihtuvia miehiä tmv. ja pojalle jäi ikuinen epävarmuus ja kompleksinen suhde itseensä ja aikuisuudessa yleisesti naisiin heijastuva äititrauma.

Ja varmaan jotkut vaan syntyykin jotenkin "luonnehäiriöisinä".:D

Vierailija
2305/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin oon tainnut törmätä sitten PUA-huijariin :'( Kaikenlaisiin sitä meneekin ihastumaan ja kuvittelee vielä että ne on ihania ihmisiä.

Ei kai sillä termillä väliä, luuseri on luuseri kutsu sitä miksi vaan.

Harva on kyllä mitenkään "ihana" ihminen -tosin ei mitenkään "paha" myöskään-, siitä jos lähtee niin ei paljoa pety.

Mä en kuvitellut mitään, mutta olin lähtökohtaisesti ystävällinen ja normaali, aito itseni kunnes pian huomasin, että toinen on joku ihmisperse ja päätin, etten enää ikinä ole sille ihmiselle ystävällinen tai näytä sille itseäni.

Tollasten kans on parempi vaan vetäytyä kuoreen ja käyttää hyväksi, jos ylipäätään on tekemisissä.

Vetäydyt kuoreen ja käytät hyväksesi? WTF?

Vierailija
2306/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas. ♡Rupeen nukkumaan, jaksaa valmistautua viikonlopun koitoksiin!

Vierailija
2307/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin taitaapa niitä olla aika paljon, jotka flirttailee toisille vain saadakseen huomiota ja kohottaakseen itsetuntoaan.

Ei ujo ja epävarma flirttaile.

Itse tykkään heittää flirttiä tuntemattoman kanssa vaikka, ei se tarkoita että olen sakset auki kuitenkaan.

Jos joku kuvittelee että mä yritän, silloin vedän liinat kiinni.

En ole törmännyt vielä naiseen joka on epävarma mutta käyttäytyy niin että laittaa itsensä likoon.

Pahasta alamäestä selvinneenä voin sanoa että ei huonosti voiva hae itselleen huomiota.

Sinä et vaan ole hänelle kiinnostava jos koko pointti on sinusta se että toinen "kohottaa itsetuntoaan" eli sut on jätetty sivuun.

Vierailija
2308/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin taitaapa niitä olla aika paljon, jotka flirttailee toisille vain saadakseen huomiota ja kohottaakseen itsetuntoaan.

Itse tykkään heittää flirttiä tuntemattoman kanssa vaikka, ei se tarkoita että olen sakset auki kuitenkaan.

En ole törmännyt vielä naiseen joka on epävarma mutta käyttäytyy niin että laittaa itsensä likoon.

Pahasta alamäestä selvinneenä voin sanoa että ei huonosti voiva hae itselleen huomiota.

Sinä et vaan ole hänelle kiinnostava jos koko pointti on sinusta se että toinen "kohottaa itsetuntoaan" eli sut on jätetty sivuun.

Aika mustavalkoinen näkemys.

Minä olen törmännyt aika moneenkin naiseen jotka pistävät itsensä likoon, vaikka ovatkin epävarmoja.

Kaksi sellaista tunnen läheisestikin ja toinen heistä jopa julkisessa ammatissa - ja silti erittäin epävarma traumakasa.

Nuo kaksi ovat näennäisesti keskimääräistä itsevarmemman oloisia ja tuovat itseään tykö, tekevät hullujakin -jopa typeriä- juttuja saadakseen huomiota (esim. näyttää julkisesti yhtäkkiä tissit ihan vaan, koska aiheuttaa hämminkiä ja saa huomion itseensä tai pettää miestänsä, koska janoaa huomiota niin paljon, ettei mikään riitä) ja silti ovat epävarmimmat ihmiset joita olen koskaan tuntenut.

Elämä on kriisistä toiseen seilaamista ja itseinhoa, mutta eihän totuutta tiedä kuin läheiset eikä heistäkään kaikki.

Mietipä, mistä ylikorostunut huomiontarve kumpuaa?

Miksi ihminen tarvitsee järjettömän paljon ja jatkuvasti huomiota?

Jotkut eivät koe olevansa edes olemassa, jos eivät ole jatkuvasti huomion keskipisteenä ja syy sille ei todellakaan ole itsevarmuus.

Terveellä tavalla itsevarma ja itseään rakastava ihminen vaan "on".

Vierailija
2309/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan tuntenut kun ajatukset ovat luonasi? Kyllä tällaista voi tapahtua

Vierailija
2310/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin oon tainnut törmätä sitten PUA-huijariin :'( Kaikenlaisiin sitä meneekin ihastumaan ja kuvittelee vielä että ne on ihania ihmisiä.

Harva on kyllä mitenkään "ihana" ihminen -tosin ei mitenkään "paha" myöskään-, siitä jos lähtee niin ei paljoa pety.

Mä en kuvitellut mitään, mutta olin lähtökohtaisesti ystävällinen ja normaali, aito itseni kunnes pian huomasin, että toinen on joku ihmisperse ja päätin, etten enää ikinä ole sille ihmiselle ystävällinen tai näytä sille itseäni.

Tollasten kans on parempi vaan vetäytyä kuoreen ja käyttää hyväksi, jos ylipäätään on tekemisissä.

Sehän on vain looginen seuraus siitä kun huomaat, ettei toinen kunnioita ja käyttää sinua johonkin omaan palapeliin jolla esim. pönkittää egoaan.

Eihän sellaselle halua antaa itsestään mitään (fyysisyys ei sisälly tuohon, en koe ruumiilla olevan sillä tavalla arvoa kuin sielulla), sellaista voi maksimissaan käyttää silloin kun tarvii (esim. seksiin) ja saattaa saada jopa kicksit siitä, kun satuttaa/nöyryyttää jne. sellaista henkilöä.

Jos joku kohtelee sua niinku sä oisit arvoton, se on sulle sen jälkeen arvoton ja heijastuu todnäk käytökseen.

Vierailija
2311/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tästä ketjusta tulee tylsä psykologien analyysipalsta. Lyhyet ja ytimekkäät viestit parhaita. Ja sulle jota välillä ikävöin, toivottavasti oot löytänyt jonkun uuden ja realistisemman vaihtoehdon. Joka on hyvä sulle ❤️

Vierailija
2312/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan tuntenut kun ajatukset ovat luonasi? Kyllä tällaista voi tapahtua

Joskus tunnen kun joku hipsuttelee sydäntäni, mutten tiedä kuka tai mikä se on.

Se tuntuu kyllä kivalta, sellaselta lämpimältä ja turvalliselta.

Vierailija
2313/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi eilen myöhään illalla. Sillä tavalla voimakkaammin.

Vierailija
2314/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaanko täällä PUA to PUA kun siitä ei tuu niin huono omatunto?

Vierailija
2315/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä, sen lämmön. 

Vierailija
2316/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen törmännyt aika moneenkin naiseen jotka pistävät itsensä likoon, vaikka ovatkin epävarmoja.

Kaksi sellaista tunnen läheisestikin ja toinen heistä jopa julkisessa ammatissa - ja silti erittäin epävarma traumakasa.

Nuo kaksi ovat näennäisesti keskimääräistä itsevarmemman oloisia ja tuovat itseään tykö, tekevät hullujakin -jopa typeriä- juttuja saadakseen huomiota (esim. näyttää julkisesti yhtäkkiä tissit ihan vaan, koska aiheuttaa hämminkiä ja saa huomion itseensä tai pettää miestänsä, koska janoaa huomiota niin paljon, ettei mikään riitä) ja silti ovat epävarmimmat ihmiset joita olen koskaan tuntenut.

Elämä on kriisistä toiseen seilaamista ja itseinhoa, mutta eihän totuutta tiedä kuin läheiset eikä heistäkään kaikki.

Jotkut eivät koe olevansa edes olemassa, jos eivät ole jatkuvasti huomion keskipisteenä ja syy sille ei todellakaan ole itsevarmuus.

Kännissä on aika paljon niitä jotka vilauttelee 😂

sinä taidat olla sitä porukkaa joka ajattelee että facessa päivittämiset on myös huomionhakua. Olen päätellyt että tälläinen ihminen ei joko halua kiivetä vuorelle huutamaan (vaan koska haluaa -> vaan ei tekisi sitä koska JOKU saattaa NÄHDÄ).

Itse tykkään flirttailla, vaikka kaupan lihatiskillä myyjälle muttei mun pointti ole että kuulutan sen tai halua tehdä siitä lehtijutun..

Puhutaan erilaisista luonteenlaaduista.

Vierailija
2317/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi.

Vierailija
2318/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vain looginen seuraus siitä kun huomaat, ettei toinen kunnioita ja käyttää sinua johonkin omaan palapeliin jolla esim. pönkittää egoaan.

Eihän sellaselle halua antaa itsestään mitään (fyysisyys ei sisälly tuohon, en koe ruumiilla olevan sillä tavalla arvoa kuin sielulla), sellaista voi maksimissaan käyttää silloin kun tarvii (esim. seksiin) ja saattaa saada jopa kicksit siitä, kun satuttaa/nöyryyttää jne. sellaista henkilöä.

Jos joku kohtelee sua niinku sä oisit arvoton, se on sulle sen jälkeen arvoton ja heijastuu todnäk käytökseen.

Miten kuoreen vetäytyminen liittyy silti tähän?

Jos joku lähtee, sitä ei kiinnosta sun seura.

Vierailija
2319/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännissä on aika paljon niitä jotka vilauttelee 😂

sinä taidat olla sitä porukkaa joka ajattelee että facessa päivittämiset on myös huomionhakua. Olen päätellyt että tälläinen ihminen ei joko halua kiivetä vuorelle huutamaan (vaan koska haluaa -> vaan ei tekisi sitä koska JOKU saattaa NÄHDÄ).

Itse tykkään flirttailla, vaikka kaupan lihatiskillä myyjälle muttei mun pointti ole että kuulutan sen tai halua tehdä siitä lehtijutun..

Puhutaan erilaisista luonteenlaaduista.

Ei, vaan kuten kirjoitin YLIKOROSTUNUT huomiontarve, sellainen huomattavasti keskimääräistä kovempi.

Ja tämä nimenomaan henkilöillä, jotka ovat epävarmimpia koskaan tuntemiani ihmisiä.

Ei ole kyse mistään Facebook-päivittelyistä vaan kuten sisällöstä voi ymmärtää; sairaalloisesta käytöksestä joka satuttaa muitakin (esim. pettäminen).

Varmaan joo normaalia näytellä kännissä tissejä jos on joku pubiruusu, minä tai kukaan muu kavereistani tuota yhtä henkilöä lukuunottamatta ei ole näytellyt tissejä julkisesti yhtään missään.

Ja jotta nyt jotain tajuaisit: kyse ei ole kuitenkaan mistään yhdestä tissien näyttämisestä tai mistään YHDESTÄ asiasta, vaikka tuo tissijuttu esimerkkinä olikin.

Asiaan liittyy paljon, itsensäpaljastelu ja pettäminen vain pisarat meressä.

Vierailija
2320/8206 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kuoreen vetäytyminen liittyy silti tähän?

Jos joku lähtee, sitä ei kiinnosta sun seura.

Sillä tavalla liittyy, että jatkossa kun viettää aikaa sen ihmisen kanssa, ei anna henkisesti itsestään mitään (aitoa).

Ketju on lukittu.