Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Haluaisin vaan olla sun iholla
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan kaikki pitkään ja onnellisesti yhdessä olleet tietämäni pariskunnat on just sellasia, joilla asiat on menneet luontevasti ja molemmilla ollut alusta saakka HALU olla toisen kanssa.
Samoin on käynyt myös niillä muutamalla ikisinkkukaverillani, jotka ovat lopulta ja yhtäkkiä sitten pariutuneetkin.
Tapahtunut nopeasti, luontevasti ja ilman mitään vatulointeja.
Kai siinäkin merkkaa vaan se halu, kun molemmat haluaa.Mistään vauvapalstan kaipausketjuun päätyvistä onnettomista "rakkaus"tarinoista ei tule ikinä mitään.
No, ehkä seksiä joskus.
Ja jos joskus tuleekin, niin varmaan ootte vaan joku varavaihtoehto sille miehelle, vaikka oikeassa rakkaudessa ja molemminpuolisessa HALUSSA ei ole vaihtoehtoja.
Onko edes rakkaudessa paljoa loukkaavampaa asiaa kuin olla joku helvetin VAIHTOEHTO?
En keksi ainakaan äkkiseltään mitään, kun jotkut perus pettämisetkin voi olla vaan jotain hetkiä kun fyysisyys sai vallan jne.Oksettaa ajatuskin tollasista vaihtoehto-ihmisistä, pysykööt kaukana minusta.
Harmi kun niillä ei lue otsassa merkkiä josta tietäisi, millaseen paskaan on sormensa laittamassa.
Tietäisi kiertää kaukaa tai käyttää vaan hyväksi.
Suurin osa täällä kirjoittelevista ovat yksipuolisesti ihastuneita, joilla ei ole mitään tsäänssiä ihastukseensa. Osa myös PUA-huijareiden uhreja.
Jos kaksi ihmistä välittää toisistaan, he päätyvät yhteen. Rakkaus on helppoa ja siihen ei kuulu mitään pelaamista tai muutakaan henkistä väkivaltaa ja oman egon pönkittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan kaikki pitkään ja onnellisesti yhdessä olleet tietämäni pariskunnat on just sellasia, joilla asiat on menneet luontevasti ja molemmilla ollut alusta saakka HALU olla toisen kanssa.
Samoin on käynyt myös niillä muutamalla ikisinkkukaverillani, jotka ovat lopulta ja yhtäkkiä sitten pariutuneetkin.
Kai siinäkin merkkaa vaan se halu, kun molemmat haluaa.Mistään vauvapalstan kaipausketjuun päätyvistä onnettomista "rakkaus"tarinoista ei tule ikinä mitään.
No, ehkä seksiä joskus.
Ja jos joskus tuleekin, niin varmaan ootte vaan joku varavaihtoehto sille miehelle, vaikka oikeassa rakkaudessa ja molemminpuolisessa HALUSSA ei ole vaihtoehtoja.
Onko edes rakkaudessa paljoa loukkaavampaa asiaa kuin olla joku helvetin VAIHTOEHTO?
En keksi ainakaan äkkiseltään mitään, kun jotkut perus pettämisetkin voi olla vaan jotain hetkiä kun fyysisyys sai vallan jne.Oksettaa ajatuskin tollasista vaihtoehto-ihmisistä, pysykööt kaukana minusta.
Harmi kun niillä ei lue otsassa merkkiä josta tietäisi, millaseen paskaan on sormensa laittamassa.
Tietäisi kiertää kaukaa tai käyttää vaan hyväksi.Suurin osa täällä kirjoittelevista ovat yksipuolisesti ihastuneita, joilla ei ole mitään tsäänssiä ihastukseensa. Osa myös PUA-huijareiden uhreja.
Jos kaksi ihmistä välittää toisistaan, he päätyvät yhteen. Rakkaus on helppoa ja siihen ei kuulu mitään pelaamista tai muutakaan henkistä väkivaltaa ja oman egon pönkittämistä.
Mikä on PUA-huijari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovutan. En jaksa leikkiä kissaa ja hiirtä. Sitäpaitsi löysin jonkun kiinnostavamman. Jonkun, joka uskaltaa näyttää tunteensa eikä pelaa.
Sehän on fantastista, jos löytää ihmisen joka kiinnostaa enemmän ja jonka kanssa synkkaa niin hyvin, että asiat sujuu luontevasti eikä tule mitään pelailu-asetelmia.
Löytäisinpä joskus itsekin moisen.:)
Kieltämättä :)
Terkut sille uudelle tuttavuudelle: sun vieressä on tosi kivaa ja musta tuntuu, että säkin tunnet samoin. Ihanaa, miten avoin olet. Se rohkaisee muakin! Olen enemmän saatavilla kuin vielä tiedätkään ;) n->n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä seksiä joskus.
Tietäisi kiertää kaukaa tai käyttää vaan hyväksi.Suurin osa täällä kirjoittelevista ovat yksipuolisesti ihastuneita, joilla ei ole mitään tsäänssiä ihastukseensa. Osa myös PUA-huijareiden uhreja.
Mikä on PUA-huijari?
Pick up artist. Peluri, joka yrittää henkisen väkivallan tekniikoilla saada naisen sänkyyn/jahtaamaan itseään kohottaakseen itsetuntoaan.
Niin taitaapa niitä olla aika paljon, jotka flirttailee toisille vain saadakseen huomiota ja kohottaakseen itsetuntoaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin taitaapa niitä olla aika paljon, jotka flirttailee toisille vain saadakseen huomiota ja kohottaakseen itsetuntoaan.
Ei tuolla varmaankaan pelkkää flirttailua tarkoiteta.
Jotain missä henkilö pyrkii saamaan toisen rakastumaan ja/tai sänkyyn ja saa kicksit siitä, että hänellä olisi mahdollisuus kyseiseen naiseen, vaikka ei itse häntä oikeasti haluakaan.
Mä varmaan törmäsin sitten tollaseen!
Käytös meni kutakuinkin noin ja epävarmuuden määrä huokuu niin kauas, että voisin kuvitella henkilön tekevän tuollaista ihan vaan pönkittääkseen egoaan.
Ois hauska tietää, miksi ko. henkilö on alunperin tullut niin epävarmaksi ja jotenkin persoonattomaksi vaeltelijaksi.
Onkohan tollasilla henkilöillä jotain yhdistäviä tekijöitä esim. lapsuudessa?
Ei noi kyllä hirmu yleisiä voi olla, emmäkään ollu aiemmin vastaavaan törmännyt.
Kaikenmoisia hunsvontteja on pallo pullollaan ja varmaan mä itekin jonkin sortin hunsvontti olen, mutta ei perus hunsvontti ole mitenkään överi hankala oirehtija ja epävakaa tyyppi joka ei kykene lojaalisuuteen.
Toi mihin mä törmäsin ei kyllä ollut edes hunsvontti, mutta joku sillä oli pahasti hätänä.
Jostain kumpuaa niin suuri epävarmuus ja "olemattomuus", jota pönkittää jollain typerillä valloituksilla joiden kuvittelee tuovan jotain arvoa johonkin. Lol.
Ihan helvetin säälittävää.
Minäkin oon tainnut törmätä sitten PUA-huijariin :'( Kaikenlaisiin sitä meneekin ihastumaan ja kuvittelee vielä että ne on ihania ihmisiä.
Naisten röyhkeyttä ja elukkamaisuutta vähätellään.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin oon tainnut törmätä sitten PUA-huijariin :'( Kaikenlaisiin sitä meneekin ihastumaan ja kuvittelee vielä että ne on ihania ihmisiä.
Ei kai sillä termillä väliä, luuseri on luuseri kutsu sitä miksi vaan.
Harva on kyllä mitenkään "ihana" ihminen -tosin ei mitenkään "paha" myöskään-, siitä jos lähtee niin ei paljoa pety.
Mä en kuvitellut mitään, mutta olin lähtökohtaisesti ystävällinen ja normaali, aito itseni kunnes pian huomasin, että toinen on joku ihmisperse ja päätin, etten enää ikinä ole sille ihmiselle ystävällinen tai näytä sille itseäni.
Tollasten kans on parempi vaan vetäytyä kuoreen ja käyttää hyväksi, jos ylipäätään on tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten röyhkeyttä ja elukkamaisuutta vähätellään.
Totta tuokin, mutta tässä käsittääkseni nyt keskusteltiin yksilöistä eikä mitään "miehet yleisesti on sadistisia paskoja"-sössönsöötä.
Miehet ei kyllä useinkaan puhu samalla tavalla ja sitten niiden puolia joutuu pitämään joku sisko, naispuolinen kaveri tms. joka ei kestä katsella vierestä sellasta.
Näinpä. Se PUA-huijari, johon minä oon törmännyt, on ainakin nainen.
Kääk! Pidetäänköhän muakin PUA-tyyppinä? Olen iloinen ja toisinaan flirttaan mukavien miesten kanssa. Myös (ja erityisesti)sen miehen kanssa johon olen ihastunut. Olen vaan flirtistä huolimatta armottoman ujo, varsinkin kun kyseessä on juuri SE mies. En saa vietyä asiaa eteenpäin vaikka kovasti siitä haaveilen miten sen teen.
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Se PUA-huijari, johon minä oon törmännyt, on ainakin nainen.
Joo on semmosia naisiakin.
Mä vaan heteronaisena puhun miehistä tai tässä tapauksessa yhdestä miehestä, en ajattele miesten yleisesti olevan sellasia (tiedän, ettei todellakaan ole).
Toivottavasti jotkut tollaset "PUA-tyypit" ja vastaavat persereiät sukupuolesta riippumatta jätetään joskus yksin ilman vettä aavikolle (vertauskuva, en tarkoita fyysistä kuolemaa, tosin onko tollaset henkisesti ylipäätään elossa alunperinkään..).
Ei hitto toi termi on kyllä koominen.
Nyt kaikki epäilee olevansa PUA-tyyppejä tai on ihastuneet PUA-tyyppiin, exä on PUA jne.
Niinku joskus oli narsisteja siellä täällä, sekin oli huvittavaa.
Mä en kyllä suostu nimeämään sitä mun hemmoa millään vammasella termillä, vaikka sen käytös täyttääkin PUA:n merkit.:DDD
PUA, toi edellinen kuva oli parempi
Vierailija kirjoitti:
Kääk! Pidetäänköhän muakin PUA-tyyppinä? Olen iloinen ja toisinaan flirttaan mukavien miesten kanssa. Myös (ja erityisesti)sen miehen kanssa johon olen ihastunut. Olen vaan flirtistä huolimatta armottoman ujo, varsinkin kun kyseessä on juuri SE mies. En saa vietyä asiaa eteenpäin vaikka kovasti siitä haaveilen miten sen teen.
Ei kai ihmistä voi pitää PUA-huijarina ennen kuin paljastuu että hän huijasi. Siis jos joku saa toisen rakastumaan tai sänkyyn ja sitten paljastaa tai paljastuu että ei kiinnostakaan. Toki jos se mies pyytää sua vaikka kahville ja vastaat että ei kiinnosta, niin vaikutat PUA-huijarilta.
Jännä lyhenne tuo PUA kyllä. Vähän kuin AAAA....PUA!
Nyt ymmärrän miksi et silloin kysynyt. Joko sua ei kiinnosta tai sitten et halua tietää. Veikkaan jälkimmäistä.