Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle II
Kommentit (8206)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovutan. En jaksa leikkiä kissaa ja hiirtä. Sitäpaitsi löysin jonkun kiinnostavamman. Jonkun, joka uskaltaa näyttää tunteensa eikä pelaa.
En minä mitään pelaa. Olen sanonut sinulle selvästi jo ainakin parin vuoden ajan, etten ole rakastunut sinuun. Kaveri voin kyllä olla. Romanttiset tunteet ei kovin kauan kestä, kun toinen haukkuu koko ajan.
No ei ollut sulle. Ei olla edes tunnettu paria vuotta.
Tämä kaikki tuntuu hieman unenomaiselta. Eihän tällaista voi tapahtua.
Sylitanssia kanssasi haluaisin. Sinullakin hyvä peppu, huomasin. Lämmintä yötä.Terkuin A.
Hymyilisit mulle edes kerran. Tietäisin siitä, että huomaat mun olemassaoloni vaikka vain pieneksi hetkeksi.
Huomenta ja auringonpaistetta Hamsu-ystäväni päivään! :)
-p.p
Mistäpäin sylitanssija onkaan?
Lähden nyt lenkille, kun ei ole tullut pariin päivään käytyä. Sen jälkeen raikkaana ja hyvällä mielellä tutkimuksen kimppuun. <3
Pepukasta päivää! :)
Vierailija kirjoitti:
Lähden nyt lenkille, kun ei ole tullut pariin päivään käytyä. Sen jälkeen raikkaana ja hyvällä mielellä tutkimuksen kimppuun. <3
Pepukasta päivää! :)
Lenkki tehty. Peppu pysyy piukkana. ;)
Voisin paistaa kohta ranuja ja kalapuikkoja. Mitä olet syönyt tänään?
Huh... masu täynnä ja vähän jäi vielä ruokaa.
Kohta tee tulille ja sitten tutkimaan. :) Mitä touhuat?
10.00 aloitus... Nyt ehtisi vielä vähän jutella, jos haluat. :)
En minä mitään pelaa. Olen sanonut sinulle selvästi jo ainakin parin vuoden ajan, etten ole rakastunut sinuun. Kaveri voin kyllä olla. Romanttiset tunteet ei kovin kauan kestä, kun toinen haukkuu koko ajan.