Suihku illalla vai aamulla?
Kommentit (45)
Aamu jos mahdollista. Opiskeluaikoina kimppakämpissä oli pakko käydä iltaisin ettei myöhästyisi luennolta/töistä jos joku jäi jumittamaan suihkuun aamulla. Iltasuihkuissa on se hyvä puoli että lämpimänä nukahtaa helpommin.
en mee aamulla koska tuntuu inhottavalta mennä illalla likasena nukkuun. Ei likaiseksi tule kuin vasta on aamulla lähtenyt töihin ja sit tulee likasena kotiin. aamu ja ilta suihkuttelijat tajuan mut et pelkästään aina aamulla?? Mitä ihmettä. Miksi?
Illalla. Mua inhottaa laittaa vaatteet päälle ym. suihkun jälkeen
En käy suihkussa joka päivä, ja ei, en myöskään haise pahalle tai hikoile paljoa. Ajankohta sitten riippuu et fiiliksen mukaan
Iltasuihku kirjoitti:
en mee aamulla koska tuntuu inhottavalta mennä illalla likasena nukkuun. Ei likaiseksi tule kuin vasta on aamulla lähtenyt töihin ja sit tulee likasena kotiin. aamu ja ilta suihkuttelijat tajuan mut et pelkästään aina aamulla?? Mitä ihmettä. Miksi?
No vaikka sitä ihmettä, että aamulla unien jälkeen on hikinen ja on hyvä käydä suihkussa. Illalla en ole mitenkään likainen tai haiseva (tietenkin liikunnan jälkeen käyn heti kellonajasta riippumatta). Eikä mua sängyssä kukaan haistele. Niin siksi. Kivampi olla ihmisten ilmoilla raikkaana.
Tottakai te olette aamulla likaisia, jos illalla ei ole käynyt suihkussa! Kun käy illalla suihkussa ja nukkuu puhtaassa sängyssä, ei todellakaan ole vielä aamulla likainen.
Kaks kertaa kuukaudessa iltaisin
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Hyi olkoon, ajatuskin että menisi illalla ilman suihkua sänkyyn on oksettava. Illalla aina, jos yön aikana tulee esim. hikoiltua tms niin sitten käyn myös aamulla, muutoin en.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä erittäin rasvoittuvat hiukset niin pakko on aamulla käydä. Mutta tietenkin jos on ollut oikein työläs päivä ja olen hikoillut paljon niin sitten käyn myös illalla, sama pätee jos oon paskahommiin joutunu
Itellä sama. Nykyisin kuivaan hiukset kunnolla ennen nukkumaanmenoa ja laitan kuivashampoota. On raikkaat hiukset vielä aamulla. :)
Työkaveri kävi aamuisin että olisi töissä puhdas.
Olimme siivoojia.
Kävin itse vasta töiden jälkeen. Vaihdevuosi-ikä vaikutti, en silloin ymmärtänyt yöllä hikoilua, en silti nytkään likaisissa töissä peseytyisi kuin vasta työpäivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä erittäin rasvoittuvat hiukset niin pakko on aamulla käydä. Mutta tietenkin jos on ollut oikein työläs päivä ja olen hikoillut paljon niin sitten käyn myös illalla, sama pätee jos oon paskahommiin joutunu
Itellä sama. Nykyisin kuivaan hiukset kunnolla ennen nukkumaanmenoa ja laitan kuivashampoota. On raikkaat hiukset vielä aamulla. :)
Mitäs alapeukuttamista tässä on? Kuivashampoolla voi ehkäistä hiusten rasvoittumista.
Illalla, aamulla ei ole aikaa. Pitää olla töissä 7.00.
Aamu-unisena en voisi kuvitellakaan aamuisin meneväsi suihkuun. Haluan nukkua niin pitkään kuin voin, ja suihku aamulla hiusten kuivatuksineen vaatisi sen puolituntia aiemmin nousemista... hyi että. Plus aamulla suihkusta tulisi kauhean ns. kylmä olo ja kurja fiilis.
Ennemmin käy rauhassa illalla suihkussa ja menee puhtaana sänkyyn :)
Illalla koska silloin on paremmin aikaa. Ja vain kolme kertaa viikossa. Ja laitan illalla dödöt valmiiksi
En halua viedä päivän aikana kertyneitä epäpuhtauksia petiin niin todellakin illalla. Aamulla käyn lisäksi, jos oon erityisesti hionnut yöllä.
Aamulla tietenkin. En kai lähde ihmisten ilmoille likaisena? Lisäksi hiukset eivät mene hyvin jos ne pesee illalla, aamulla föönauksen jälkeen ovat täydellisesti koko päivän.