Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihku illalla vai aamulla?

Vierailija
08.05.2017 |

Menetkö petiin paskaisena vai suihkunraikkaana?

Suihku illalla vai aamulla?

Vaihtoehdot

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tietenkin. En kai lähde ihmisten ilmoille likaisena? Lisäksi hiukset eivät mene hyvin jos ne pesee illalla, aamulla föönauksen jälkeen ovat täydellisesti koko päivän.

Vierailija
22/45 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu jos mahdollista. Opiskeluaikoina kimppakämpissä oli pakko käydä iltaisin ettei myöhästyisi luennolta/töistä jos joku jäi jumittamaan suihkuun aamulla. Iltasuihkuissa on se hyvä puoli että lämpimänä nukahtaa helpommin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mee aamulla koska tuntuu inhottavalta mennä illalla likasena nukkuun. Ei likaiseksi tule kuin vasta on aamulla lähtenyt töihin ja sit tulee likasena kotiin.  aamu ja ilta suihkuttelijat tajuan mut et pelkästään aina aamulla?? Mitä ihmettä. Miksi?

Vierailija
24/45 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla. Mua inhottaa laittaa vaatteet päälle ym. suihkun jälkeen

Vierailija
25/45 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy suihkussa joka päivä, ja ei, en myöskään haise pahalle tai hikoile paljoa. Ajankohta sitten riippuu et fiiliksen mukaan

Vierailija
26/45 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasuihku kirjoitti:

en mee aamulla koska tuntuu inhottavalta mennä illalla likasena nukkuun. Ei likaiseksi tule kuin vasta on aamulla lähtenyt töihin ja sit tulee likasena kotiin.  aamu ja ilta suihkuttelijat tajuan mut et pelkästään aina aamulla?? Mitä ihmettä. Miksi?

No vaikka sitä ihmettä, että aamulla unien jälkeen on hikinen ja on hyvä käydä suihkussa. Illalla en ole mitenkään likainen tai haiseva (tietenkin liikunnan jälkeen käyn heti kellonajasta riippumatta). Eikä mua sängyssä kukaan haistele. Niin siksi. Kivampi olla ihmisten ilmoilla raikkaana.

Vierailija
27/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla

28/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla koska se virkistää

Vierailija
29/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai te olette aamulla likaisia, jos illalla ei ole käynyt suihkussa! Kun käy illalla suihkussa ja nukkuu puhtaassa sängyssä, ei todellakaan ole vielä aamulla likainen.

30/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks kertaa kuukaudessa iltaisin

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
31/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, ajatuskin että menisi illalla ilman suihkua sänkyyn on oksettava. Illalla aina, jos yön aikana tulee esim. hikoiltua tms niin sitten käyn myös aamulla, muutoin en.

Vierailija
32/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä erittäin rasvoittuvat hiukset niin pakko on aamulla käydä. Mutta tietenkin jos on ollut oikein työläs päivä ja olen hikoillut paljon niin sitten käyn myös illalla, sama pätee jos oon paskahommiin joutunu

Itellä sama. Nykyisin kuivaan hiukset kunnolla ennen nukkumaanmenoa ja laitan kuivashampoota. On raikkaat hiukset vielä aamulla. :)

Vierailija
33/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kävi aamuisin että olisi töissä puhdas.

Olimme siivoojia.

Kävin itse vasta töiden jälkeen.  Vaihdevuosi-ikä vaikutti, en silloin ymmärtänyt yöllä hikoilua, en silti nytkään likaisissa töissä peseytyisi kuin vasta työpäivän jälkeen.

Vierailija
34/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä erittäin rasvoittuvat hiukset niin pakko on aamulla käydä. Mutta tietenkin jos on ollut oikein työläs päivä ja olen hikoillut paljon niin sitten käyn myös illalla, sama pätee jos oon paskahommiin joutunu

Itellä sama. Nykyisin kuivaan hiukset kunnolla ennen nukkumaanmenoa ja laitan kuivashampoota. On raikkaat hiukset vielä aamulla. :)

Mitäs alapeukuttamista tässä on? Kuivashampoolla voi ehkäistä hiusten rasvoittumista.

Vierailija
35/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla, aamulla ei ole aikaa. Pitää olla töissä 7.00.

Vierailija
36/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu-unisena en voisi kuvitellakaan aamuisin meneväsi suihkuun. Haluan nukkua niin pitkään kuin voin, ja suihku aamulla hiusten kuivatuksineen vaatisi sen puolituntia aiemmin nousemista... hyi että. Plus aamulla suihkusta tulisi kauhean ns. kylmä olo ja kurja fiilis.

Ennemmin käy rauhassa illalla suihkussa ja menee puhtaana sänkyyn :) 

Vierailija
37/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat, joka päivä

Vierailija
38/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla koska silloin on paremmin aikaa. Ja vain kolme kertaa viikossa. Ja laitan illalla dödöt valmiiksi

Vierailija
39/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua viedä päivän aikana kertyneitä epäpuhtauksia petiin niin todellakin illalla. Aamulla käyn lisäksi, jos oon erityisesti hionnut yöllä.

Vierailija
40/45 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasaikaan yleensä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan