Miehet ja Whatsap
Olen miettinyt, että onko miesten viestittely-käyttäytyminen erilaista kuin naisilla?
Esim. eräskin mies, jonka kanssa meillä synkkaa hyvin ja joka hakeutuu seuraani tämän tästä, ei kuitenkaan tee ikinä tikusta asiaa, jotta saisi minuun yhteyden. Minä toki keksin asiaa milloin mistäkin ja silloin viestittelymme jatkuu (hän esittää myös kysymyksiä ym. eli pitää juttua yllä), mutta hän hyvin harvoin lähettää minulle sitä ensimmäistä viestiä. Kuitenkin vastaa Whatsap-viesteihin heti kun näkee ne.
Myös entiset poikaystävät saattoivat kirjoittaa miten sattuu (kirjoitusvirheitä, ei pisteitä tms.), vaikka fiksuja tyyppejä ovatkin ja varmasti osaisivat ihan kunnollakin kirjoittaa. Siis ihminen antaa itsestään täysin eri kuvan kirjoittamalla. :D
Monesti miesten viestittely on hyvin tylyä, vaikka olisimme hyvinkin läheisiä. :D Koskee myös muita tuttuja miehiä, ihan laidasta laitaan.
Viestien sisältö saattaa välillä olla hyvinkin kaunista, mutta ulosanti kökköä. :D Tyyliin: Paljon onnea! = onnee (ilman hymiöitä tms.)
Ja silti sama ihminen on esim. ostanut minulle lahjankin. :'D
Mietin vain, että lähetteleekö ihastunut mies ahkerasti viestiä? Vai soittaako ennemmin? Vai toimiiko ihan livenä?
Vai yleistänkö liikaa? Onko miehiä, jotka oikein panostavat viestittelyyn?
Kommentit (13)
Uskon tuon, mutta pitääkö loukkaantua jos mies ei panosta viestiin sen vertaa, että kirjoittaisi edes oikein? :D Vai onko se miehille yhdentekevää, jos asia tulee kuitenkin selväksi?
Voi minuun oli kerran rakastunut Pasi ja hän kyllä kirjoitti. Paljon ja tunteella.
Kantsis sinun ap vähän hillitä viestittelyäsi. Joko miestä ei tarpeeksi kiinnosta tai ei ole viestittelijätyyppiä.
Oman kokemukseni mukaan lähettelevät innokkaasti viestejä. Toisaalta yksilöitähän nuo ovat. Voisin kuvitella, että esim. ex-miehelleni ns. turha viestittely ei ole luontevaa (ainakaan selvinpäin) ja varmaan soittaisi mielummin. Tässä kun on kolme vuotta kulunut erosta, niin tuntuu että whatsappi ja mese olvat olennainen osa nykyajan deittikulttuuria. Olen nyt tapaillut pari kuukautta erästä miestä, ja päivittäin viestitellään ihan "turhanpäiväisiä" asioita, tulee pusuja ja pieniä huomionosoituksia, artikkelilinkkejä yms.
Vierailija kirjoitti:
Voi minuun oli kerran rakastunut Pasi ja hän kyllä kirjoitti. Paljon ja tunteella.
Pasi G. Espoosta? xD
Vierailija kirjoitti:
Kantsis sinun ap vähän hillitä viestittelyäsi. Joko miestä ei tarpeeksi kiinnosta tai ei ole viestittelijätyyppiä.
Ööö, no sitä tässä juuri pohdin. :D Että hän haluaa tehdä kaikkea kanssani ihan oikeassa elämässä, mutta ei viestittele. Eli saattaa sanoa, että vie minut syömään.
Sitten laitan vaikka viestiä, että mihin mennään ja mihin aikaan niin vastaus on "haen sut kahdeksältä"
Heh, mun mies vastaa kysymyksiin joko O, Y, K tai E. Mitäs sitä jaarittelemaan :D Tulee se vastaus yhdelläkin kirjaimella ymmärretyksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasi G. Espoosta? xD
Melki. Ruotsinkieliseltä alueelta. Juteltiin kahdella kotimaisella kielellä.
mun mies on kyllä aina kirjottanut hymiöineen päivineen :-) iso osa kyllä on sitten näitä yhdensananmiehiä ilman ylimääräistä tunteiden esille tuomista
Viestittely on syvältä. Puhelissa puhuminen on muutaman asteen parempaa, muttei hyvää sekään.
-Miäs.
Alottaa kyllä keskusteluja tai soittaa, jos on kiinnostunut!
Mä en ikinä laita turhia viestejä kuten ei mieskään. Meidän viestit oli tapailun alussakin luokkaa "nähäänkö tänään?" eikä paljon muuta.
Kun miehet sanovat/kirjoittavat jotain, he tarkoittavat sitä. Kun nainen lähettää sinulle viestin, jossa sanoo uuden käsilaukkusi olevan "niin ihana + tuhat sydänhymiötä", hän saattaa oikeasti ajatella laukkusi olevan nolo ja ruma.