Millaisia kuvia kannattaisi "karhumaisen", hieman alle 40v miehen laittaa Tinderiin, jos tähtäimessä on n. 22-28v naiset?
Ei varmaan mitään paljastavia kuvia tai selfieitä ainakaan? Kaverin häissä otettu kuva, jossa olen puku päällä, kenties?
Kommentit (119)
"Kaljamahainen äijä etsii nuorta lihaa" ja tosiaan se 10 vuotta sitten otettu kuva häistä (Ja 10 kg sitten)
Pukukuva iskee lähes aina. Laadukkaat kuvat ja laitettu mies, parta siistitty ja hiukset laitettu jne.
Swaippaisin tuollaisen oikealle jos olisi max 29v.
N22
Ehkä jonkun toisen kuvia. Jonkun nuoremman.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jonkun toisen kuvia. Jonkun nuoremman.
Miksi jonkun nuoremman kuvia eikä omia vanhoja kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Karhumainen=lihava ja karvainen?
Roteva ja voimakas parrankasvu. Ap
Jonkun toisen ottama kuva, ehkä tilannekuva. Siistit vaatteet, siistitty naamakarvoitus.
Laita kuva paatistasi, ei tarvi olla merellä.
Kuva itsestä seisomassa pakettiauton vieressä kloroformi-pullo kädessä ja rätti toisessa..?
Hymyile kuvissa, ei pelkästään aurinkolastit päässä olevia kuvia, eikä mitään turvotuskrapulanaamoja tai kaljamahaa :D pukukvat on hyviä. Joku harrastukeen liittyvä kuva?
Karhumainen=lihava, karvainen, epäsiisti.
Karhulla saattaisi olla enemmän vientiä Grindrissa.
Joku missä näytät rikkaalta ja menestyneeltä. Ilmaista seuraa et noilla spekseillä tuosta ikäluokasta saa.
eikö oman ikäiset naiset kiinnosta?
Ainahan sen ikähaitarin voi niin nuoriin asettaa, muttei se tarkoita, että 22-28-vuotiailla olisi siellä nelikymppiset haussa. Tarkkaan mietityt kuvat voi siis mennä hukkaan, kun kyseiset naiset eivät edes näe profiiliasi.
Ihana karhusetä! 🐻😍
Laita se pukukuva ainakin, ehkä joku vähän paljastavampikin kuva, jos kropassa on hieman lihastakin.
Kuulostat mun makuun olevalta mieheltä ja sovin ikähaarukkaan, mutta mikään kuva ei pelastaisi tietoa siitä että etsit noin paljon nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat mun makuun olevalta mieheltä ja sovin ikähaarukkaan, mutta mikään kuva ei pelastaisi tietoa siitä että etsit noin paljon nuorempia naisia.
Miten niihin nuorempiin naisiin muka voi sitten tutustua, jos niitä ei saa etsiä? Ei niitä kauheasti taivaalta syliin tupsahtele.
https://thechive.files.wordpress.com/2015/11/best-tinder-profiles-2015-…
Huumorilla sisään.
Metsässä kihnuttamassa selkäänsä puuta vasten :)