Aion rikastua tällä suunnitelmalla
Etsin mahdollisimman halvan asumismuodon, mikä se sitten onkaan. En osta koskaan mitään jollei aivan pakko ja silloinkin kirpputoreilta tai otan vastaan joltain, joka antaa ilmaiseksi. En pidä autoa vaan kuljen kävellen tai joskus julkisilla. Lehdet ja kirjat luen kirjastossa. Suihkussa voi käydä työpaikalla. Ostan vain sen ruuan millä pärjää ja pysyy terveenä, sekä kasvatan itse ja kerään luonnosta sen verran kuin on kannattavaa vs. ostaminen. Jos jossain sattuu olemaan tilaisuus, jossa tarjotaan purtavaa niin menen sinne vaivihkaa syömään. Köyhien ruoka-apua en tietenkään kehtaa käyttää. Vapaa-ajan mm. opiskelen itsekseni hyödyllisiä asioita kirjastossa ja liikun luonnossa. Yritän pitää itseni mahdollisimman terveenä, jotta terveyskulut olisivat minimissä. Perus terveyspalvelut saan onneksi työpaikan kautta.
Jatkan töiden tekoa kuten ennenkin ja sijoitan ylimääräisiä niin hyvin kuin voin. Jos kulut ovat mahdollisimman pienet, ylimääräistä jää varsin paljon.
Kommentit (13)
Jos saat pitää työsi, rikastua hyvin nopeasti.
Jos jossain on tilaisuus niin menen sinne vaivihkaa syömään. Ei sellasia tilaisuuksia ole. Köyhän elämässä ei ole mitään tilaisuuksia joita voisi hyödyntää.
Vierailija kirjoitti:
Jos jossain on tilaisuus niin menen sinne vaivihkaa syömään. Ei sellasia tilaisuuksia ole. Köyhän elämässä ei ole mitään tilaisuuksia joita voisi hyödyntää.
Jotkut yritykset saattaa järjestää asiakkaille esim. tuotteiden esittelytilaisuuksia, joissa on myös purtavaa tarjolla. Viimeksi olin tuollaisessa, josta sain tiedon ihan vain tilaamalla yrityksen uutiskirjeen. Kävin siellä huvikseni katselemassa tuotteita, kyselemässä niistä ja napostelemassa, vaikka en mitään aikonutkaan ostaa. Eikä kukaan edes tentannut, että mistäs tänne tulit ja millä asialla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Aika usein ilmaista makkaraa on tarjolla vaalien aikaan
Sitten vähän ajan päästä kuolet ja tajuat että käytit elämäsi pihistelyyn
Saahan sitä huonommankin suvun lapset haaveilla. Itse kuitenkin pyysin sukualista palkkaamaan ilman CV:tä hyväpalkkaisiin hommiin!
Ruokailemaan voi mennä hautajaisvieraaksi tai sitten muihin juhliin tai tilaisuuksiin. Niissä on yl. buffetti.
Hienoo että jollekin jää ylimääräistä rahaa. Itse teen kaiken tuon muun paitsi tietenkään en käy töissä suihkussa kun ei ole töitä. Ylimääräistä rahaa ei jää, joudun syömään säästöjäni, harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein ilmaista makkaraa on tarjolla vaalien aikaan
Ja tänäänkin Tokmannin puutarhamyymälöissä. Mansen mörinöillä en eden syönyt joka paikassa, jossa kävin. Oli kahvia, mehua, pullaa, makkaraa ja pyttipannua. Jossain myös lättyjä.
Juokset jonkun kälysen makkaran takia ympäri kaupunkia. No vaaleja on neljän vuoden välein. Ehkä siinä säästää.
Kyllä tuo toimii.