Arvatkaa ärsyttääkö kun mies katsoo vaan lätkää ja röhnöttää sohvalla.
Mies ei huomioi minua YHTÄÄN! Meidän piti yhdessä lähteä kävelemään ulos kun on niin nätti ilmakin. Ei kun lätkää tulee tv:stä niin ei herra voi lähteä, voi tsiisus!
Taidan ruveta kohta imuroimaan mieheni kiusaksi ja pyörin tahallani telkkarin edessä.
Vitsit että kiukuttaa!!!
Kommentit (83)
No miks ei voinut tehdä kompromissia? Mies kattoo lätkänsä ja sen jälkeen sitten sun kanssa lenkille - ainakin täällä keskisemmässä suomessa aurinko paistaa vielä ihan täysin.
Pitäisikö mun ottaa hatkat kun mies katsoo Bachelor Suomea?😂
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi härreguud... Ihan kuin miehellä ei saisi katsoa lätkää vaa keskittyy huomiohakevaan naiseensa... Kuule ap, mieti sitä toiste päin kattoisit jotain kiinnostavaa ohjelmaa ja mies kinuaa huomiota imuroi ärsyttäkseen sinua ja tekee kaikkea että saisi huomiota? Ihan lapsellinen olet nyt. Vähä voisit kunnioittaa toisen tahtoa ja sitä varmaa haluat omalta mieheltä, jos et sitten olet vielä henkisesti iässäsi 5- vuotias
Netistä kuule näkee kaiken uusintana!! Sinun mielestäsi lätkä on siis ihmistä tärkeämpi?
Taisit ymmärtää väärin. Tarkoitan jos toinen kattoo telkkua ja toinen kinuaa huomiota vielä ärsyttäkseen toista. Miltä susta tuntuisi haluat kattoa lempi ohjelmaa ja toinen häiritsee vierellä, mitä tekisit?
Netistä näkee kaiken uusintana, katsoisin ohjelman sitten myöhemmin ja kuuntelisin toista mitä asiaa hänellä on. Telkkari kiinni niin en ärsytä minäkään häntä.
Noin typerät ämmät pilaa kaikkien naisten maineen. Pelit katsotaan suorina, ei siinä jälkikäteen mitään tunnelmaa ole. Toki jos sä katot telkusta ainoastaan jotain hiton Salattuja elämiä missä ei missaa mitään vaikka jäisi parin vuoden jaksot välistä.
N37
Olen täysin samaa mieltä! Toivottavasti miehet tajuaa, että kaikki ei oo tollaisia hulluja.
N28
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä pärjää 2-3 tuntia ilman huomiota?
Pärjäisin jos sataisi vettä, ulos kävelylle meidän piti lähteä yhdessä se harmittaa, ei niinkään lätkä vaan lupaus.
Ja nytkun se peli on ohi, ei voi lähteä sinne kävelylle? Vai olisko se kävely pitänyt tapahtua just samaan aikaan kun peli?
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjäisin jos sataisi vettä, ulos kävelylle meidän piti lähteä yhdessä se harmittaa, ei niinkään lätkä vaan lupaus.
Ja nytkun se peli on ohi, ei voi lähteä sinne kävelylle? Vai olisko se kävely pitänyt tapahtua just samaan aikaan kun peli?
Ei mua enää huvita meni kävelyhalut. :(
Yks mun suurimpia iloja avioeron jälkeen on se että olohuoneessa ei enää pauhaa jatkuvasti urheiluselostajan ääni ja sohvakin on vapaa tyhjämielisestä rohnottäjästä.
Nää kisat on ohi kahdessa viikossa eikä suomen pelejä edes tule joka päivä, jeesus miten jotkut jaksaa olla tuollaisia kontroloivia puolisoja. Jos mun mies haluisikin katsoa asiaa x joka näkyy kerran vuodessa niin liittyisin seuraan, kävelylle ehtii jokaikinen päivä vaikka ottelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tää nyt voi pitää paikkaansa. Ei kai kukaan voi olla tollanen? kyllä tossa olis jo järkevä ukko ottanut hatkat aikoja sitten
Sä et tiedä mitä jotkut miehet on valmiita kestämään naisen takia. Ja toiset ei uskalla.
Eli susta toi tuntuu helpolta syyltä että toinen tekee samaa kuin sä, niinkö? Mieti miehesi haluaa nyt kattoa lätkää eikä tee samaa kuin itse tekisit eli koita hyvä "aikuinen" ymmärtää toiselle pitää antaa rauhaa ja kunnioittaa... Sinä tekisit noin mitä sanoit, mutta miehesi ei tee.[/quote]
Miehen pitää kunnioittaa naista. Olet just tyypillinen mies miesten puolella. Et viitsi puolustaa poljettua naista.
Vierailija kirjoitti:
Nää kisat on ohi kahdessa viikossa eikä suomen pelejä edes tule joka päivä, jeesus miten jotkut jaksaa olla tuollaisia kontroloivia puolisoja. Jos mun mies haluisikin katsoa asiaa x joka näkyy kerran vuodessa niin liittyisin seuraan, kävelylle ehtii jokaikinen päivä vaikka ottelun jälkeen.
Miksei nää pelit vois tulla vaikka syksyllä kun on huonot ilmat. Menee hyvät ilmat hukkaan keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Yks mun suurimpia iloja avioeron jälkeen on se että olohuoneessa ei enää pauhaa jatkuvasti urheiluselostajan ääni ja sohvakin on vapaa tyhjämielisestä rohnottäjästä.
Mutta kun Bachelor suomi alkaa niin olohuone täyttyy korkeakulttuurista...
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua enää huvita meni kävelyhalut. :(
Sä oot just sellanen ihminen josta muut saa syövän. Hyvää mökötystä
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nää pelit vois tulla vaikka syksyllä kun on huonot ilmat. Menee hyvät ilmat hukkaan keväällä.
Musta syksy on paljon nätimpi kun kevät, täällä on ainakin vielä kaikki tosi kuollutta ja harmaata :D mieluummin katson lätkää nyt ja syksyllä sitten ruskan aikaan kävelyille.
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska syksyllä alkaa liigakausi eikä silloin kukaan ehdi pelaamaan mm kisoja.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni ennen lähtöään komensi minut makkariin ja sanoi ; riisuudu. Sen jälkeen sain mieletöntä seksiä, hän piti tukasta ja suuteli rajusti painaessaan menemään. Orgasmien jälkeen hän pesi vessan, ja paineli katsomaan jätkien kanssa jääkiekkoa. Ei valittamista.
:D
Piti tulla pullistelemaan.
Taidan huomenna lähteä baariin frendien kanssa. Jääköön mies kotiinsa sohvalle katsomaan miehiä jotka sutivat luistimillaan kiekon perässä. Miehet näköjään kiinnostaa enempi. :((
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska syksyllä alkaa liigakausi eikä silloin kukaan ehdi pelaamaan mm kisoja.
Miehet varmaan tämänkin keksinyt naisten kiusaksi.
Ihan hyvä, vähän liioittelua, mutta 3,5/5
Eihän tää nyt voi pitää paikkaansa. Ei kai kukaan voi olla tollanen? kyllä tossa olis jo järkevä ukko ottanut hatkat aikoja sitten