Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otsatukka ongelma - auttakaa

Vierailija
05.05.2017 |

No niin - mulla on siis uusi otsatukka ja se ei näytä hyvältä. Se menee sellaisiksi ohuiksi suiruiksi eikä suoriksi kappaleiksi, niinkuin olisin halunnut.
Onkohan otsatukka liian ohut, vai vain liikaa kevennetty latvasta? Vai eikö mun hiukset ole asettuneet vielä kunnolla? Mitähän tälle pitäisi tehdä? Tähän mennessä olen vain siirtänyt niitä pois kasvoilta,mutta ne on kuitenkin sen verran lyhyet että on hankalaa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mikä vain noista epäilemistäsi syistä. Onko otsasi iho rasvoittumiseen taipuvainen? Se ainakin suiruunnuttaa otsahiukset heti. Itselläni ei rasvaotsaisena ohuempi otsatukka toiminut lainkaan, paksumpi kesti heti paremmin.

Vierailija
2/4 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämallinen otsis? Itselläni on ollut jo vuosia sellainen tasamittainen perusotsis. Sanon aina erikseen kampaajalle, etten halua minkäänlaisia ohennuksia tai kevennyksiä siihen. Jotkut ovat vängänneet, että pakko sitä on vähän keventää. No ei ole, kun ei se näytä yhtään hyvältä silloin! Otsiksen pitää olla tarpeeksi tuuhea ja peittävä, sellaiset lirut on ihan kammottavia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkämallinen otsis? Itselläni on ollut jo vuosia sellainen tasamittainen perusotsis. Sanon aina erikseen kampaajalle, etten halua minkäänlaisia ohennuksia tai kevennyksiä siihen. Jotkut ovat vängänneet, että pakko sitä on vähän keventää. No ei ole, kun ei se näytä yhtään hyvältä silloin! Otsiksen pitää olla tarpeeksi tuuhea ja peittävä, sellaiset lirut on ihan kammottavia...

Tämä on sellainen, missä on sivulla "framing bangs" ja keskellä, no semmoinen keskikappale. Kampaaja taisi tosiaan ohentaa sitä, vaikka en halunnut. Mulla ei vaan ole kokemusta miten se kuuluu tehdä, niin en tajunnut pysäyttää. Näytin kyllä kuvista, mitä haluan... Hitsi. Mun on pakko varmaan piilottaa suirut, kunnes tukka kasvaa sen verran, että ne kerrokset voi leikata saman mittaisiksi. Kiitos vastauksesta!

Vierailija
4/4 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite hankin tänää otsiksen ja on muute iha hirveen näköne. vino, sojottaa iha eri suuntii ja kaikki viel kampaajan syytä. pyysin suht ohutta ja pitkää, sain toiselta puolelta paksun ja toiselta puolelta se on iha ohut ja paksummalta puolelta se on myös pidempi. kampaaja on äitini kaveri ja on myös hirveen ärsyttävää ku ne puhuu kaikesta turhasta samaan aikaa ku se leikkaa mun hiuksii enkä pysty kommentoimaan yhtää kosk heti tulee ' oota mä puhun' ta 'ei ku tää on nyt näin' anteeks mut nää on vittu mun hiukset ja sun on paras keskittyy. ughhhhhhh ylihuomen viel kouluu ja tulee hirveet paineet aamulla et yritänkö tunkee ne ponnarii vai jätänkö ne otsalle vai laitanko jotenki pinneillä kiinni.. vitsi ku itkettää kosk on muutenki kiusattu koulus vaik kuiinka pitkää ja nyt viel tää.....

sori mun oli vaa pakko päästä avautuu

t. 13  v vihainen jja surullinen lapsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme