Arvatkaa ärsyttääkö kun mies katsoo vaan lätkää ja röhnöttää sohvalla.
Mies ei huomioi minua YHTÄÄN! Meidän piti yhdessä lähteä kävelemään ulos kun on niin nätti ilmakin. Ei kun lätkää tulee tv:stä niin ei herra voi lähteä, voi tsiisus!
Taidan ruveta kohta imuroimaan mieheni kiusaksi ja pyörin tahallani telkkarin edessä.
Vitsit että kiukuttaa!!!
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni ennen lähtöään komensi minut makkariin ja sanoi ; riisuudu. Sen jälkeen sain mieletöntä seksiä, hän piti tukasta ja suuteli rajusti painaessaan menemään. Orgasmien jälkeen hän pesi vessan, ja paineli katsomaan jätkien kanssa jääkiekkoa. Ei valittamista.
Oliko hyvä fantasia vai pitikö mies sinuu tyydyttää että et häiritse tv:n kattelua?
Mitäs valitsit penkkiurheilijan. Mä tiputan urheilua seuraavat välittömästi pois jatkosta. Olen mieluummin sinkku kuin katselen sohvan vallannutta mölyapinaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi härreguud... Ihan kuin miehellä ei saisi katsoa lätkää vaa keskittyy huomiohakevaan naiseensa... Kuule ap, mieti sitä toiste päin kattoisit jotain kiinnostavaa ohjelmaa ja mies kinuaa huomiota imuroi ärsyttäkseen sinua ja tekee kaikkea että saisi huomiota? Ihan lapsellinen olet nyt. Vähä voisit kunnioittaa toisen tahtoa ja sitä varmaa haluat omalta mieheltä, jos et sitten olet vielä henkisesti iässäsi 5- vuotias
Netistä kuule näkee kaiken uusintana!! Sinun mielestäsi lätkä on siis ihmistä tärkeämpi?
Lätkää katsovaa miestä ei saa sitten häiritä. Muistakaa se. No jos kylmää olutta tai suolapalaa tarjoilet niin sen verran on ok.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs valitsit penkkiurheilijan. Mä tiputan urheilua seuraavat välittömästi pois jatkosta. Olen mieluummin sinkku kuin katselen sohvan vallannutta mölyapinaa.
:) Niin koska et muuten olisi huomion keskipisteenä
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kivasti sanottu.
Etkö sä pärjää 2-3 tuntia ilman huomiota?
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi härreguud... Ihan kuin miehellä ei saisi katsoa lätkää vaa keskittyy huomiohakevaan naiseensa... Kuule ap, mieti sitä toiste päin kattoisit jotain kiinnostavaa ohjelmaa ja mies kinuaa huomiota imuroi ärsyttäkseen sinua ja tekee kaikkea että saisi huomiota? Ihan lapsellinen olet nyt. Vähä voisit kunnioittaa toisen tahtoa ja sitä varmaa haluat omalta mieheltä, jos et sitten olet vielä henkisesti iässäsi 5- vuotias
Netistä kuule näkee kaiken uusintana!! Sinun mielestäsi lätkä on siis ihmistä tärkeämpi?
Taisit ymmärtää väärin. Tarkoitan jos toinen kattoo telkkua ja toinen kinuaa huomiota vielä ärsyttäkseen toista. Miltä susta tuntuisi haluat kattoa lempi ohjelmaa ja toinen häiritsee vierellä, mitä tekisit?
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä akkaa ehti katselemaan ihan tarpeeksi matsin jälkeenkin. On se kumma jos toinen ei saa katsoa kahden tunnin ottelua välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni ennen lähtöään komensi minut makkariin ja sanoi ; riisuudu. Sen jälkeen sain mieletöntä seksiä, hän piti tukasta ja suuteli rajusti painaessaan menemään. Orgasmien jälkeen hän pesi vessan, ja paineli katsomaan jätkien kanssa jääkiekkoa. Ei valittamista.
Oliko hyvä fantasia vai pitikö mies sinuu tyydyttää että et häiritse tv:n kattelua?
Olen pahoillani jos joidenkin elämässä tällainen on vain fantasiaa pään sisällä:D voimia sulle hei. Minun miehelläni on keväthyrräykset käynnissä, voi olla että on nähnytkin muutaman vähäpukeisen misun kaupungilla;) katsoa saa, ei koskea. Hän on ihana ja mitä parhain kumppani, seurustelua vuosia. Onko myös absurdia, että hän kehui kroppaani ja sanoi haluavansa minua nykyään joka päivä! Muuten, minua ei haittaa hänen menemisensä, kun hän tulee treeneistä, olen laittanut yleensä hänelle ruoan. Suhteemme on tasavertainen, muttei tasavaltainen ja hyvä niin.
Mies on meidän talossa perheenpää, ja onnellisempi en voisi olla, saan olla nainen isolla N;llä. Ja kyllä, tunnen minua kohdeltavan kuin prinsessaa.
Voittaa se lätkä aina salatut elämät tai muun hömpän
Etkö pärjää 2-3 tuntia ilman huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit ymmärtää väärin. Tarkoitan jos toinen kattoo telkkua ja toinen kinuaa huomiota vielä ärsyttäkseen toista. Miltä susta tuntuisi haluat kattoa lempi ohjelmaa ja toinen häiritsee vierellä, mitä tekisit?
Netistä näkee kaiken uusintana, katsoisin ohjelman sitten myöhemmin ja kuuntelisin toista mitä asiaa hänellä on. Telkkari kiinni niin en ärsytä minäkään häntä.
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää oli...
Miten se ikä tähän liittyy?
Kuulostaa teinin käytökseltä.
Niin mieheni käytös tosiaan kuulostaakin teinin käytökseltä, samaa mieltä.
Ei helvetti ap! Oot ihan lapsellinen 👏😂
Kyllä mulle kelpais tollanen mies jonka kanssa voisin sit katsella lätkää
Vierailija kirjoitti:
Pärjäisin jos sataisi vettä, ulos kävelylle meidän piti lähteä yhdessä se harmittaa, ei niinkään lätkä vaan lupaus.
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netistä näkee kaiken uusintana, katsoisin ohjelman sitten myöhemmin ja kuuntelisin toista mitä asiaa hänellä on. Telkkari kiinni niin en ärsytä minäkään häntä.
Eli susta toi tuntuu helpolta syyltä että toinen tekee samaa kuin sä, niinkö? Mieti miehesi haluaa nyt kattoa lätkää eikä tee samaa kuin itse tekisit eli koita hyvä "aikuinen" ymmärtää toiselle pitää antaa rauhaa ja kunnioittaa... Sinä tekisit noin mitä sanoit, mutta miehesi ei tee.
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjäisin jos sataisi vettä, ulos kävelylle meidän piti lähteä yhdessä se harmittaa, ei niinkään lätkä vaan lupaus.
Haha 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani jos joidenkin elämässä tällainen on vain fantasiaa pään sisällä:D voimia sulle hei. Minun miehelläni on keväthyrräykset käynnissä, voi olla että on nähnytkin muutaman vähäpukeisen misun kaupungilla;) katsoa saa, ei koskea. Hän on ihana ja mitä parhain kumppani, seurustelua vuosia. Onko myös absurdia, että hän kehui kroppaani ja sanoi haluavansa minua nykyään joka päivä! Muuten, minua ei haittaa hänen menemisensä, kun hän tulee treeneistä, olen laittanut yleensä hänelle ruoan. Suhteemme on tasavertainen, muttei tasavaltainen ja hyvä niin.
Mies on meidän talossa perheenpää, ja onnellisempi en voisi olla, saan olla nainen isolla N;llä. Ja kyllä, tunnen minua kohdeltavan kuin prinsessaa.
Ööh mihin tämä liittyy tähän?
Meillä minä katson jääkiekkoa, miestä ei vois vähempää kiinnostaa. Ja miehen fyysisellä ulkomuodolla ei ole mitään merkitystä tässä asiassa, yhdessä oltu 18 vuotta niin pärjätään kyllä pari tuntia eri huoneissa ( minä katson lasten kanssa saa matsia ja mies laittaa iltaruokaa).