Arvatkaa ärsyttääkö kun mies katsoo vaan lätkää ja röhnöttää sohvalla.
Mies ei huomioi minua YHTÄÄN! Meidän piti yhdessä lähteä kävelemään ulos kun on niin nätti ilmakin. Ei kun lätkää tulee tv:stä niin ei herra voi lähteä, voi tsiisus!
Taidan ruveta kohta imuroimaan mieheni kiusaksi ja pyörin tahallani telkkarin edessä.
Vitsit että kiukuttaa!!!
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Eli susta toi tuntuu helpolta syyltä että toinen tekee samaa kuin sä, niinkö? Mieti miehesi haluaa nyt kattoa lätkää eikä tee samaa kuin itse tekisit eli koita hyvä "aikuinen" ymmärtää toiselle pitää antaa rauhaa ja kunnioittaa... Sinä tekisit noin mitä sanoit, mutta miehesi ei tee.
Miehen pitää kunnioittaa naista. Olet just tyypillinen mies miesten puolella. Et viitsi puolustaa poljettua naista.
Anteeksi nyt olen nainen ehkä mulla on enemmän munaa kuin tollasella minni hiirillä yhteensä. Mitä vitun naisten puolesta pitää puolustaa? Mun mielestä sama asia pätee oli sitten mieheen tai naiseen.. mutta oot ihan naurettava en voi kuvitella tarkoitat näillä sanoilla tosissasi haha
No sullapas on miehekäs asenne tähän asiaan.
viiden minuutin kuluttua alkaa Tšekki–Kanada. tämä on kevään parasta aikaa.
Nuo parvekekalusteiden pehmusteet on ainakin susirumat, siis aivan hirveät. Kuvastavatko ne hänen hänen todellista makuaan?
Vierailija kirjoitti:
Nuo parvekekalusteiden pehmusteet on ainakin susirumat, siis aivan hirveät. Kuvastavatko ne hänen hänen todellista makuaan?
Uups, väärä lanka... 🙃
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Eli susta toi tuntuu helpolta syyltä että toinen tekee samaa kuin sä, niinkö? Mieti miehesi haluaa nyt kattoa lätkää eikä tee samaa kuin itse tekisit eli koita hyvä "aikuinen" ymmärtää toiselle pitää antaa rauhaa ja kunnioittaa... Sinä tekisit noin mitä sanoit, mutta miehesi ei tee.
Miehen pitää kunnioittaa naista. Olet just tyypillinen mies miesten puolella. Et viitsi puolustaa poljettua naista.
Anteeksi nyt olen nainen ehkä mulla on enemmän munaa kuin tollasella minni hiirillä yhteensä. Mitä vitun naisten puolesta pitää puolustaa? Mun mielestä sama asia pätee oli sitten mieheen tai naiseen.. mutta oot ihan naurettava en voi kuvitella tarkoitat näillä sanoilla tosissasi haha
No sullapas on miehekäs asenne tähän asiaan.
Onko mikään ihme? Ehkä olen kasvanut yli huomion hakevuudesta tai komentelusta 😊
Huh huh. Et saanut riittävästi huomiointia mieheltäsi juuri tänään ja ihan ymmärrettävästä syystä, niin olet jo lähdössä sitä muualta hakemaan. Kasva aikuiseksi, mutta provoksi kyllä aloitusta epäilen. Ehdottelit myös peliä katsottavaksi netistä jälkikäteen, mikä kertoo ymmärryksesi ja älysi tasosta riittävästi (jos olit tosissasi). Itsekin olen nainen, mutta en nyt vaan ymmärrä ajatuksen juoksuasi. Et ole valmis kypsään parisuhteeseen.
Ap+ kirjoitti:
Taidan huomenna lähteä baariin frendien kanssa. Jääköön mies kotiinsa sohvalle katsomaan miehiä jotka sutivat luistimillaan kiekon perässä. Miehet näköjään kiinnostaa enempi. :(([/quote
Toi ois kyl palvelus miehellesi. Voisitko olla poissa myös sunnuntain kun silloin ois seuraava Suomen peli? 😊
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Taidan huomenna lähteä baariin frendien kanssa. Jääköön mies kotiinsa sohvalle katsomaan miehiä jotka sutivat luistimillaan kiekon perässä. Miehet näköjään kiinnostaa enempi. :((
Oi mikä draamakuningatar ja uhriasenne vielä päälle... Toivottavasti miehesi jättäisi sut, koska olet kauhea valittaja ja lapsellinen. Voi nyyhkyn nyyhkyn ja itkun kitkun...
Toivotaan että huomenna joku haluaa huomoida minua ja minä häntä kun ei kerran kotona sitä saa.
En seksi mielessä mutta muuten pikku flirttiä vaan.
Toivon kaikkea hyvää että saat sukupuolitaudin tai muuta pahempaa sattuisi. Tuu huomenna kertomaan miten ilta päättyi ja mies lähti. Kasva aikuiseksi eikun mene hoitoon
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Taidan huomenna lähteä baariin frendien kanssa. Jääköön mies kotiinsa sohvalle katsomaan miehiä jotka sutivat luistimillaan kiekon perässä. Miehet näköjään kiinnostaa enempi. :(([/quote
Toi ois kyl palvelus miehellesi. Voisitko olla poissa myös sunnuntain kun silloin ois seuraava Suomen peli? 😊
Haha 😂😂😂😂 siinä ap:lle traumaterapiaa samalla
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Taidan huomenna lähteä baariin frendien kanssa. Jääköön mies kotiinsa sohvalle katsomaan miehiä jotka sutivat luistimillaan kiekon perässä. Miehet näköjään kiinnostaa enempi. :((
Oi mikä draamakuningatar ja uhriasenne vielä päälle... Toivottavasti miehesi jättäisi sut, koska olet kauhea valittaja ja lapsellinen. Voi nyyhkyn nyyhkyn ja itkun kitkun...
Toivotaan että huomenna joku haluaa huomoida minua ja minä häntä kun ei kerran kotona sitä saa.
Toivon kaikkea hyvää että saat sukupuolitaudin tai muuta pahempaa sattuisi. Tuu huomenna kertomaan miten ilta päättyi ja mies lähti. Kasva aikuiseksi eikun mene hoitoon
Te olette ilkeitä en minä! Mene itse hoitoon jos tarvitset sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uups, väärä lanka... 🙃
Eikun oikeeseen paikkaan sattui tulemaan. Katto kun olen miettinyt ap:lle pitää hommaa miehelle parempi sohva missä saisi rauhassa katsoa jääkiekkoo, kun tuli parvekkekaluste onko mahdollista saisi käsiraudat ja suukapula että ap olisi parvekkeella koko lätkä ottelun suu kapulan edessä pitäisi hiljaisena ja käsiraudoissa ettei tule tänne puhumaan paskaa miehestään. Kiitos ja lähetä heti tilaus.
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Te olette ilkeitä en minä! Mene itse hoitoon jos tarvitset sitä.
😂 Vähä veikkaan sä oot hoidon tarpeessa ja ei mulla ole ongelmaa huomion hakevuuden suhteen pystyn olemaan itsenäisesti olla ILMAN huomiota
Nyt se mieheni vaatii huomiota makuuhuoneen puolella. :)) Täytyy lopettaa, hyvä jos tämä provomatsku upposi teihin. XDDD
Tää oli se facebookissa pyöriny suomalainen hupivideo. 0/5
Ap+ kirjoitti:
Nyt se mieheni vaatii huomiota makuuhuoneen puolella. :)) Täytyy lopettaa, hyvä jos tämä provomatsku upposi teihin. XDDD
Tiedettiin että oot provoilun perässä. Ei me tyhmiä olla vaa heitettiin vettä myllyyn että paljastuisit. Idiootti 😂
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Tiedettiin että oot provoilun perässä. Ei me tyhmiä olla vaa heitettiin vettä myllyyn että paljastuisit. Idiootti
Ette te mitään tajunnu hehhheeeeee!!!
Ap+ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap+ kirjoitti:
Tiedettiin että oot provoilun perässä. Ei me tyhmiä olla vaa heitettiin vettä myllyyn että paljastuisit. Idiootti
Ette te mitään tajunnu hehhheeeeee!!!
Eli provoilit vai et? Kyllä me tiedettiin juteltiin täällä "voi hitto miten ap voi olla noin tyhmä että luulee meitä voi vedättää" sitten lähettiin juttuun mukaan joku meistä tiesi että tää on provo sitten odotettiin koska sä sen sanot
Noni tiesin että oli provo... Mitä mä sanoin!
Vierailija kirjoitti:
Noni tiesin että oli provo... Mitä mä sanoin!
Oliko minkä arvoinen provo? Surkee vai edes kohtalainen?