Cheek maksanut median hiljaiseksi? Tapaus Sisäpiiri 2.0
Suurin osa Suomen medioista on selkeästi maksettu hiljaiseksi Sisäpiiri2.0 ryhmän toimesta. Esim. Iltasanomat ja Iltalehti eivät ole uutisoineet asiasta. Mediaan ei voi enää luottaa, ties mitä ne salaavat kansalta.
Kansa sokeana edelleen fanittaa Cheekkiä.
http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/seiska-sisapiiri-salaseu…
Kommentit (175)
Mistä tiedät ettei se sun suhde perus Mikkelin Masaan tai yhdenyönjuttu Jyväskylän Jaakkoon ole mitenkään ollut esillä heidän kaverien kesken jutellessa?
Liki jokainen on joskus puhunut panokumppanistaan jollekkin. Mm tässä keskustelussa cheekin munan koko. Vaikka se on pannut sun kaa niin miksi sinun pitäisi kertoa hänen munan koko? Varsinkaan jos hän ei ole oikeutettu arvostelemaan sinun tissejään kaverilleen?
Mahdollusesti sen viihdetoimittajan lisäksi noissa hiljaisissa lehdissä työskentelee joidenkin sisäpiiriläisten vanhempia tai muita sukulaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, että Cheekillä on pieni?
Ei oo kokemusta cheekista, mutta miesten ulkonäöstä voi päätellä. Miehet joilla on pyöreät kasvot ja siro nenä, niillä yleensä on ollut keskivertoa pienempi. Äkkiseltään kun mietin niin julkkismiehistä arttu wiskarilla ja cheekillä on juuri sellainen ulkonkö joka kielii prinssinakista. Itse uskon huhuun että on sillä on pieni, miksi sellainen huhu olisi keksitty jos ei olisi?
Arttu Wiskarilla ei todellakaan ole pyöreät kasvot. Hänellä on vain naamassa rasvaa. Itse kasvot hänellä on pitkät.
Aivan eli muna hukkuu läskeihin ja nenä on artullakin siro
Hiljaa kuin media Selänteen naisseikkailuista.
Iltapäivälehdet eivät tietenkään lähde lyömään jotain Keekkiä, kun tämä on niille niin suuri rahasampo. Ei lehtiä tarvitse maksaa hiljaisiksi, ne ovat hiljaa ihan omasta tahdostaan. Sama Selänteen kohdalla. Ruokkivaa kättä ei kannata purra.
Vieläkö Cheek on muodissa? 2013 meni jo.
Ei sit muistanu maksaa seiskalle?
Pelkäävät uutta Kasimir-keissiä.
Se vähän häiritsee, kun ovat naureskelleet varmaan kaikelle, faneillekin. Pettynyt olo.
Ketä kiinnostaa. Samanlaisia whatsup-ryhmiä on varmaan sata.
Iltapäivälehdiltä meni kyllä uskottavuus niin että hujahti. Jopa Hesarissa on kommentoitu asiaa ja enpuska on kirjoittanut kolumnin aiheesta, mutta Iltapäivälehdet vaikenee kuin muuri. :DD
Luulisi niiden tarttuvan tällaiseen aiheeseen kuin sika limppuun. Ai niin, ehkä ei kiinnosta kirjoittaa omista sikailuista.. Nolooo.
Taina1985 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, että Cheekillä on pieni?
On kuulemma. Kaverini kaveri pannut Cheekin kanssa ja kertoi että on pieni.
Mun mielestä 16cm on iso.
Niin no jokaisella on se elämän ainoa oma muna, ja kun mittailee sopivasti niin voi siitä saada juuri sen 16cm venytettyä tai 15 tai 14, tai pyöristyyhän 10cmkin suht helposti 16 senttimetriin.
Meni maku Cheekkiin & co, koska jo valmiiksi ovat pitäneet itseään parempina kuin muut. Millainen ihminen ylentää itsensä muita paremmaksi? Harhainen?
Cheek oli vielä fresh omaan makuuni Vain Elämää ohjelmassa 5.v sitten, mutta nyt näyttää menevän liian lujaa, joka heijastuu jotenkin väsyneenä ja sekavana olemuksena. Näyttää ulkopuolisin silmin, että elämä on ainoastaan dokausta ja yhden illan hoitoja. Haastatteluissa puhunut jatkuvasti haluavansa rauhoittua ja löytää fiksun puolison, jonka kanssa perustaa perhe, mutta kaikki teot ja käytös kertovat päinvastaista. Jos olisi vaikkapa entisen tyttöystävänsä rinnalla oppinut elämään ns. normaalia, tasapainoista elämää niin luulen että auttaisi kaksisuuntaiseen mielenalahäiriöön ja manian hallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Cheek oli vielä fresh omaan makuuni Vain Elämää ohjelmassa 5.v sitten, mutta nyt näyttää menevän liian lujaa, joka heijastuu jotenkin väsyneenä ja sekavana olemuksena. Näyttää ulkopuolisin silmin, että elämä on ainoastaan dokausta ja yhden illan hoitoja. Haastatteluissa puhunut jatkuvasti haluavansa rauhoittua ja löytää fiksun puolison, jonka kanssa perustaa perhe, mutta kaikki teot ja käytös kertovat päinvastaista. Jos olisi vaikkapa entisen tyttöystävänsä rinnalla oppinut elämään ns. normaalia, tasapainoista elämää niin luulen että auttaisi kaksisuuntaiseen mielenalahäiriöön ja manian hallinnassa.
Minä uskon, että hänen elämänsä on aika tasapainoista. Ei hän vaikuta mielestäni julkisuudessa lainkaan sellaiselta, joka bilettää jatkuvasti.
Käyttäjä4255 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon, että hänen elämänsä on aika tasapainoista. Ei hän vaikuta mielestäni julkisuudessa lainkaan sellaiselta, joka bilettää jatkuvasti.
Ehkä ihan vähän kuitenkin? Eräästä haastattelusta:
"Tiihonen nappaa pikkupöydältä karkkien, sipsipussien ja suklaapatukoiden seasta Jaloviina-pullon. Hän rasauttaa korkin auki ja hulauttaa reilun huikan suoraan pullon suusta.
”Aina kun on keikka, on bileet”, Tiihonen ähkäisee, laskee pullon pöydälle ja päästää reteän tavaramerkkinaurunsa. Käheän hähhähhään soundi tuo mieleen kovien yläastepoikien tupakkaringin koulun nurkan takana.
”Voi vittu, mitä tästä tulee”, Tiihonen vaikeroi.
”Ei saatana, mennään röökille”, Tiihonen puuskahtaa.
Tässä kohdassa kirjoitusta lienee paikallaan lyhyt tiedonanto. Tästä eteenpäin Jare Tiihosen sitaatteihin ei enää kirjata hänen runsaasti viljelemiään voimasanoja..."
”Voin ainakin itkeä sitä lööppirumbaa siellä jossain aurinkotuolissa, juoda mohitoa ja tuskailla. Miks ne kirjoittaa noin. Mä en kestä, mä en kestä, mä en kestä. Hähhähhää.”
http://www.imatralainen.fi/artikkeli/53395-cheek-tappeli-imatralla-yli-…
"Olimme vain Otto automaatilla Imatran keskustassa yöllä. Olimme vähän juhlatunnelmissa, ja naureskelimme ja höpöttelimme siinä. Näimme Cheekin tulevan joidenkin kavereidensa kanssa kulman takaa, ja nauroimme samaan aikaan. Yhtäkkiä Cheek lähtikin juoksemaan meitä kohti, ja tuli lyömään molempia päähän"
on.