Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko herrasmiehiä mielestäsi vielä olemassa?

Vierailija
14.09.2024 |

Onko kohteliaita, hyvin käyttäytyviä herrasmiehiä mielestäsi olemassa?

Kuka heitä kasvattaisi hienoiksi miehiksi, kuinka naisia kohtaan käyttäydytään?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskin on, koska siitä ei ole mitään hyötyä miehelle itselleen.

Vierailija
2/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on, lukee monen profiilissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu siitä oletko itse ns. "Lady". Jos et käyttäydy,älä oleta muiden olevan sinua kohtaan kohteliata.

Vierailija
4/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä vaikka miten paljon. Suurin osa varmasti.

Vierailija
5/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moiseen harvinaisuuteen enää vuosikymmeniin törmännyt. N62

Vierailija
6/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Feminismi tappoi kaiken ritarillisuuden ja herrasmiesmäisyyden, kun se oli ilmeisesti osa toksista patriarkaatin sortavaa rakennetta.

Vierailija
7/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Herrasmiesmäisyys vain ei herätä huomiota samalla tavalla kuin törkeä käytös. Toisekseen, nykyään jos tarjoutuu vaikka avaamaan oven naiselle, saattaa vastaus olla "osaan mä itsekin". Jos tarjoutuu kantamaan raskaan kassin, saatetaan sanoa "painu v*ttuun pervo".

Vierailija
8/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeraa miesvihaa.

Vierailija
9/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo. Jos tunnet yhden, tunnet todennäköisesti useamman

Vierailija
10/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On heitä mutta ei yritykseni toimia herrasmiehenä perustu siihen  että ensi-sijaisesti yrittäisin aina puollustaa ja/ tai edesauttaa ja huomioida ensi-sijaisesti nais(t)en edut ja oikeudet, vaan siitä, että vierelläni olisi sukupuoleen katsomatta olisi, ainakin enimmäkseen luontevaa ja mutkatonta olla.

Sinkkumies 

Vierailija
11/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja veljeni olemme hyvin kasvatettuja herrasmiehiä, mutta se ei ole KOSKAAN kiinnostanut ketään

Vierailija
12/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, ilahduttavasti tässä mun 40+ -ikäluokassa. Ihmisille, joilla on asiat hyvin, ei ole ongelma kohdella toisia kauniisti.

Vierailija
13/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Herrasmiesmäisyys vain ei herätä huomiota samalla tavalla kuin törkeä käytös. Toisekseen, nykyään jos tarjoutuu vaikka avaamaan oven naiselle, saattaa vastaus olla "osaan mä itsekin". Jos tarjoutuu kantamaan raskaan kassin, saatetaan sanoa "painu v*ttuun pervo".

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.- Vai miten se meni? - Joka tatauksessa silloin se "herrasmiesmäisyys" punnitaan kun, joku vastaa siihen hyökkävällä tai provosoivalla tavalla...

On siis helpompaa käyttätyä hyvin, jos itseä kohtaankin käyttäydytään mutta kykeneekö käyttäytymää hyvin silloin kun ei saa kiitosta tai saa käytöksestään osakseen jopa satuttavaa tai loukkaavaa käytöstä. 

Sinkkumies

Vierailija
14/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä oon ystävällinen ja toisia kunnioittava, jos vain samaa ollaan itselleni. Vihaisena tai turhautuneena on aika vaikea olla ystävällinen. Yleensä/melkein aina sulkeudun, jos tunnen noita tunteita, enkä osoita mieltäni.

Jos oon ovella niin sukupuoleen katsomatta pitelen ovea toisille.

Minustakin tuntuu, että suurimmalta osalta ihmisiltä puuttuu käytöstavat.

Vierailija
15/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meepäs riidanhaastaja pesee sitä tiskiä, kun kerran se mielessä.

Vierailija
16/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurin osa on, jotka rakentavat tätä suomea ja puolustavat rajoja hengellään. Kuljettavat jätteet roskiin, raatavat tehtaissa ja tekevät uusia teitä. Mutta he hautautuvat tämän miesvihan alle!

Vierailija
17/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olenkin akateeminen herrasmies!

Vierailija
18/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Feminismi tappoi kaiken ritarillisuuden ja herrasmiesmäisyyden, kun se oli ilmeisesti osa toksista patriarkaatin sortavaa rakennetta.

Tämä. Nykyään kun pitää ovea auki tai yrittää bussissa tarjota istumapaikkaa, niin saa vain ikäviä mulkaisuja takaisin. 

Vierailija
19/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen välillä herrasmiesmäinen, mutta sen kohteenkin pitää käyttäytyä sen arvoisesti.

Vierailija
20/22 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se virhe tässä että sinun täytyy olla komea niin saat eri reaktion.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi