Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies "pakottaa" seksiin

Vierailija
05.05.2017 |

Olemme olleet yhdessä 23 vuotta ja elämme tasaista, normaalia arkea. Kaikki olisi muuten ihan hyvin, mutta seksuaaliset halumme eivät kohtaa. Minulla on ollut haluttomuutta jo vuosia, mutta olemme kuitenkin pääsääntöisesti harrastaneet seksiä viikoittain. Muutama vuosi sitten meillä oli aviokriisi, jonka seurauksena olimme ilman seksiä muutaman kuukauden. Tämän jälkeen haluni katosivat kokonaan. Olemme keskustelleet asiasta silloin ja mieskin ymmärsi. Annoin kuitenkin miehelle aina välillä ihan vain siksi, että se mielestäni kuuluu avioliittoon.

Mutta... miehelleni se ei riittänytkään. Hän alkoi vaatia enemmän ja minä yritin saada kiinnostukseni heräämään siinä onnistumatta. Ja mitä enemmän mies halusi, sitä vähemmän minun teki mieli. Painostus on kasvanut koko ajan ja lopulta ilmoitin miehelle, että hyväksyn sen, että hän hakee seksin muualta. Miehelle se ei käy, hän haluaa seksiä vain minulta. Hän on muutaman kerran suutuspäissään lähtenyt jonnekin, mutta tullut ihan yhtä pahantuulisena takaisin eli oletan ettei hän tarvitsemaansa saanut. Emme ole keskustelleet näistä menoista.

Viimeisen vuoden ajan painostus on ollut hirveää. Olen yrittänyt välillä suostua, mutta se auttaa vain päiväksi. Seuraavana päivänä painostus alkaa uudelleen, mies lähettää kuvia alapäästään, seksikkäitä viestejä jne. Jos en anna, mies käyttäytyy todella huonosti, ei puhu mitään, hänelle ei käy mikään jne. Vastenmielisyyteni miestä kohtaan seksuaalisesti on kasvanut jo sellaisiin mittoihin, että minun tekisi mieli oksentaa joka kerta kun hän tulee lähelle. Harrastamme seksiä nyt 2-3 kertaa viikossa ja vaikka mies tietää, etten voi sietää häntä lähelläni, se ei tunnu häntä haittaavan.

Mitkään keskustelut ei auta. Olen yrittänyt pyytää aikaa, että löytäisin seksuaalisuuteni uudelleen, mutta mies ei pysty sitä antaa. Hän ei pysty mitenkään ymmärtämään haluttomuuttani eikä suostu ottamaan rakastajatarta tai käymään huorissa. Ainoa, mikä pitää hänet hyvällä päällä on seksi minun kanssani. Kun annan, hän on mitä loistavin aviomies mutta parin päivän taukokin saa hänet käyttäytymään aivan kohtuuttomasti koko perhettä kohtaan.

Mitä ihmettä pitäisi tehdä? Mies ei suostu pariterapiaan. Mietin nykyään eroa koko ajan, koska en yksinkertaisesti pysty enää kauaa sietää tätä.

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen ei voi tehdä koskaan mitään vain siksi että mies pitää siitä. Onko se nyt ylivoimaista nostaa illalla sängyssä peppu pystyyn.

On se jos isoon nälkään on vain prinssinakkia tarjolla.

Vierailija
102/110 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalista hyväksikäyttöä.Tuota ei korjaa enää mikään.Eroa hyvä ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos luet tätä vielä.

Ymmärrän ettet varmaan ole vielä kykenevä eroon, kuulostat siltä että olet liian vahvasti miehen otteessa, etkä kykene vielä tässä omaan toimintaan.

Tänään, huomenna, kun mies taas raiskaa sinut, nimeä se edes omassa päässäsi siksi mitä se on, raiskaus.

Kun ajattelet sitä, muista myös ajatus : minä voin päättää, että tämä loppuu, eikä sitä tapahdu ikinä enää.

Sitten haaveile, millaista elämäsi olisi kun olisit vapaa. Ajattele nukkuvasi rauhassa. Jos alat surra yhteisiä lomia, ajattele heti myös, millä hinnalla sen loman sait. Jos alat durra yhteisiä saunahetkiä, ym. Muista taas ajatella, mitä siitä aina seuraa.

Näin lakkaat pettämästä itseäsi, että sinulla olisi hyvä mies.

Toista tätä, haaveile vapaudesta kunnes se tuntuu mahdolliselta.

Sitten mieti, miten pakenet.

Kuvittele vaikka, miten olisit lähdössä töistä kotiin, mutta menetkin ystävän tai siskon vierashuoneeseen, ja ilmoitat miehelle: tämä oli nyt tässä, lähetän sinulle virallisen häädön ja käräjäoikeuden päätöksen, hanki asunto.

Kun tarpeeksi kuvittelet tällaisia, lakkaat ajattelemasta että se on mahdotonta ja pelottavaa. Joku päivä saat tarpeeksesi, ja päätät ettei ikinä enää. Kävelet ulos tuosta elämästä, heität miehen pellolle, ja olet vapaa.

-been there done that

Vierailija
104/110 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on muka sanottu, että asunto olisi ap:n? Nostakaa mulle se kohta. Sekoitatte toiseen vastaajaan.

Vierailija
105/110 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään mietit eroa? Mä olisin jättänyt hänet ajat sitten!

Vierailija
106/110 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron voi hakea vaikka toinen ei halua. Hullua olla miehen kanssa joka raiskaa puolisoaan.

Vierailija
107/110 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero vaikuttaisi järkevältä sen miehesikin puolesta. Hullua hommaa olla pelkkänä kaverina parisuhteessa.

Vierailija
108/110 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkö täällä olen unissani käynyt kirjoittamassa ap:n aloituksen? Ihan yksi yhteen meni. En lopulta enää kestänyt vaan erosin.

Vierailija
109/110 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa!

Vierailija
110/110 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla on jotain muuta. Seksittömyys on vain oire. Terapia on ainut mahdollisuus löytää tie ulos tuosta tilanteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän