Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sairaanloisen lihavat pysyvät painossaan?

Vierailija
05.05.2017 |

Miten sairaanloisen lihavat (esim. 300 kg ja yli) pystyvät pitämään tuollaista kehonpainoa yllä? Päivittäisen kalorinsaannin tulee olle aivan valtavaa. Nuohan eivät usein pääse edes omin avuin liikkumaan kotoa pois, niin kuka niitä oikein avustaa ja toimittaa valtavat kasat ruokaa ja herkkuja päivittäin? Tätä olen usein pohtinut, mutta olisiko jollain oikeaa tietoa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku läheinenhän sen usein mahdollistaa raahaamalla kilotolkulla paskaa kaupasta.

Vierailija
2/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sellainen sairaanloinen on? Jokin uusi loiseliö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kirjoitustaidottomat kykenevät töihin?

Vierailija
4/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisesti isot luut tai tai jokin sairaus, kuten huono aineenvaihtunta.

Vierailija
5/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kokopäivätyötä on, mutta kun on motivoitunut asiaan, niin kyllä se sujuu!

Vierailija
6/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan siinä on joku feeder tai useampi tuomassa sitä ruokaa. Nuo kyseiset tyypit on mielestäni jopa sairaampia kuin itse superlihavat.

Vierailija
7/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska liikunta on nolla, niin ei ne tarvitse kuin siinä 7000 kcal. 

Itselläkin normaalipainoisena voi tulla joku juhlapäivä tämä täyteen. Ei mitenkään mahdotonta pitää tuollaista syömistä yllä. 

Telkkariohjelmista päätelle eivät ole vähäkaloristen ruokien ystäviä, niin äkkiäkös tuollaisen satsin vetelee pitsoilla, piirakoilla jne. 

Vierailija
8/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi arvaus: syömällä.

Vierailija
9/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 300-kiloinenkin on jo tuplasti sairaalloisen lihava. Jo jossain 130 kilossa melkein ihminen kuin ihminen on sairaalloisen lihava.

Vierailija
10/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jossain läskienpällistelyohjelmassa tämmöisen superlihavan puoliso kaatoi tälle aamupalaksi suppilolla pirtelöä suuhun litratolkulla. 

Vierailija
11/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinorilla! Kunpa pääsisin siitä paskalääkkeestä eroon.

Vierailija
12/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sairaalloisen lihavia, on vain hyvin syöneitä!

Vierailija
13/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanloinen. 😂😂

Vierailija
14/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painan "vain" 110 kg, olen 170 cm pitkä nainen. Kyllä tuo lääke vaikuttaa eri tavalla eri ihmisiin. Olen varmaan myös hävinnyt geenilotossa, isäni ja hänen sisaruksensa olivat n. 35-vuotiaasta eteenpäin lihavia. Mullakin paino pysyi alle 40-vuotiaana n. 80 kilossa kevyesti. Lääkkeet ovat sotkeneet aineenvaihduntaa ja lisännet ruokahalua. Onneksi rahaa on vähän, niin en usein voi herkutella, enkä kaljoitella. Ottaa päähän!

Vierailija
15/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sairaanloisen lihavat (esim. 300 kg ja yli) pystyvät pitämään tuollaista kehonpainoa yllä? Päivittäisen kalorinsaannin tulee olle aivan valtavaa. Nuohan eivät usein pääse edes omin avuin liikkumaan kotoa pois, niin kuka niitä oikein avustaa ja toimittaa valtavat kasat ruokaa ja herkkuja päivittäin? Tätä olen usein pohtinut, mutta olisiko jollain oikeaa tietoa?

Ap, se kirjoitetaan "sairaalloisen". Tuliko selväksi?

Vierailija
16/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 130kg ja hyvin pysyn tässä painossa.

Vierailija
17/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tuomita vankeuteen sellaiset jotka mahdollistavat sänkynsä vankina olevan ihmisen lihomisen. Ne superlihavatkin laihtuisi äkkiä kymmeniä kiloja jos joku kontrolloisi sitä syömistä.

Vierailija
18/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan "vain" 110 kg, olen 170 cm pitkä nainen. Kyllä tuo lääke vaikuttaa eri tavalla eri ihmisiin. Olen varmaan myös hävinnyt geenilotossa, isäni ja hänen sisaruksensa olivat n. 35-vuotiaasta eteenpäin lihavia. Mullakin paino pysyi alle 40-vuotiaana n. 80 kilossa kevyesti. Lääkkeet ovat sotkeneet aineenvaihduntaa ja lisännet ruokahalua. Onneksi rahaa on vähän, niin en usein voi herkutella, enkä kaljoitella. Ottaa päähän!

Geeneillä ei ole mitään tekemistä vanhemmiten tapahtuvan lihoamisen kanssa. Se on ihan oma valinta silloinkin se ylensyönti.

Vierailija
19/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kama mitä ne läheiset raahaa niille....niin se... tulee jossain muodossa uloskin.... ja kun toinen ei pysty liikkumaan...niin se sen aikuisen ihmisen pazkan ja kuzen kerääminen jää näiden tällaisen lihapyörykkänä elon mahdollistajien kontolle.... Siis sairaitahan ne on kaikki.

Se lihapyörykkä on kuin jumala jota palvotaan ja jonka ympärillä kaikki pyörii.

Toivottavasti ihmiset tajuavat hakea apua tällaisissa tilanteissa ajoissa.

Vierailija
20/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä geenit ovat AINA lihomisen taustalla: syväanalyysissä niiden vaikutus suorastaan hyppää silmille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän