Miksi tämä nuori nainen ei kelpaa miehille?
Kommentit (370)
Noiden miesten kommenttien perusteella arvelisin miesten olleen paljonkin alle blogistin oman tason. Ja vastaavasti blogistin kommenteista tulee mieleen, että kaikki kelpaa ja ihmettelee miksi ne surkimukset eivät häntä huoli (joka vain ruokkii huonoa itsetuntoa ja tissikriisejä). Tämän siis moni tässä ketjussa tulkitsi ylimielisyydeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii liikaa. Jos tyytyisi omantasoisiin miehiin, ei olisi ongelmia pariutumisessa.
Hevonp-aa. Olen tapaillut pitkää ja pätkää ja kaikille on tyypillistä tietynlainen ylimielisyys ja itserakkaus. Olen itse hyvännäköinen.
Suomalaisilla miehillä näyttää olevan jostain syystä liian suuret kuvitelmat itsestään ties mistä syystä. Sitten oikeasti hyvännäköiset ja varakkaat miehet ovat fiksuimpia...
Tuo nainen on keskitasoa, joten hänen pitäisi unohtaa hyvännäköiset ja varakkaat miehet ja alkaa deittailla niitä ihan hyvännäköisiä, mukiinmeneviä, tavallisia miehiä. Tuosta segmentistä seuraa löytyisi takuuvarmasti.
Tuolla naisella on ongelma ja se ongelma ei ole suomalaisten miesten liian suuret kuvitelmat itsestään.
Jos tuo nainen on vain keskitasoa (=tavis?) niin markkina-arvoasteikko on todella kalibroitava uudelleen. Mikä ei kyllä tullut itselleni yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa tuota blogia ja pelkän kuvauksen perusteella tuli vaikutelma vähän ahdistavasta henkilöstä. Sanoo keskittyvänsä blogissaan toisaalta ruokaan, toisaalta taas laihduttamiseen ja treenaamiseen. Ja vielä päälle se rintojen kehityshäiriö. Jos kyseessä on sellainen tyyppi, joka jatkuvasti angstailee kropastaan, niin ymmärrän kyllä, jos miehiä ahdistaa.
Ja näköjään vielä ollut jossain rasvansiirtoleikkauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii liikaa. Jos tyytyisi omantasoisiin miehiin, ei olisi ongelmia pariutumisessa.
Hevonp-aa. Olen tapaillut pitkää ja pätkää ja kaikille on tyypillistä tietynlainen ylimielisyys ja itserakkaus. Olen itse hyvännäköinen.
Suomalaisilla miehillä näyttää olevan jostain syystä liian suuret kuvitelmat itsestään ties mistä syystä. Sitten oikeasti hyvännäköiset ja varakkaat miehet ovat fiksuimpia...
Tuo nainen on keskitasoa, joten hänen pitäisi unohtaa hyvännäköiset ja varakkaat miehet ja alkaa deittailla niitä ihan hyvännäköisiä, mukiinmeneviä, tavallisia miehiä. Tuosta segmentistä seuraa löytyisi takuuvarmasti.
Tuolla naisella on ongelma ja se ongelma ei ole suomalaisten miesten liian suuret kuvitelmat itsestään.
Jos tuo nainen on vain keskitasoa (=tavis?) niin markkina-arvoasteikko on todella kalibroitava uudelleen. Mikä ei kyllä tullut itselleni yllätyksenä.
Olen moneen kertaan huomannut, että naisille on hyvin vaikea arvioida samaan sukupuolta olevien viehättävyyttä. Kauniit kasvot ovat osa sitä mutta niin on myös se loppukroppa. En usko, että kovin moni nainenkaan piirittäisi miestä jolla olisi komeat kasvot mutta kovin hintelä ja lyhyt varsi ilman hartioita ja huonolla ryhdillä.
Ghostaaminen tapahtuu tyypillisesti juuri silloin kun ihminen jota tapailet löytää omasta mielestään kiinnostavamman kohteen ja ei selkärangattomana kykene sanomaan ääneen, että olit vain varalla kun mitään parempaakaan ei juuri silloin ollut tarjolla.
Ikäviä ja hyvin raadollisia asioita mutta otsikossa kysyttiin suoraan 'miksi tämä nuori nainen ei kelpaa miehille'.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt, että nämä miehet täällä ei vastaa todellisuutta. Kun katsoo ihmisiä tuolla niin kaikenlaisia tulee vastaan.
Minä pidän suurimpana ongelmana väestön epätasapainoa sekä irtosuhteita.
Valitettavasti moni mies nimenomaan viettää elämässään nuoruuden vain etsien irtosuhteita. Jos siis nainen asuu paikkakunnalla jossa paljon naisia niin ...Naiset lopettakaa irtosuhteet.
Ei moraalisti neuvona vaan ihan miettikää mitä haluatte.Ja älkää jääkö vuosiksi odottamaan jonnekkin naisvaltaiselle paikalle vaan hakekaa mies muualta.
Niin tarkoitat että se on huono juttu että suomessa miehiä on enemmän kaikissa alle 55 ikäluokissa? Olen samaa mieltä, ei ole hyvä asia yhteiskunnallemme.
10 sekunnin blogintutkinnan perusteella nainen vaikuttaa hiukan väsyttävältä tapaukselta, sellaiselta tyttöenergia ja söpö elämäntyyli-hypettäjältä, jonka onnenhetki on tehty ruusuntuoksuisesta teekupposesta oman kullan kera ihkupihkuillen samixet villasukat jalassa.
Varmaankin nuo miehet ovat henkisesti uupuneet.
Ida asuu todennäköisesti pääkaupunkiseudulla. Kilpailu parhaista miehistä on kovaa koska syntyperäisten stadilaisten lisäksi myös suurin osa maalaispaikkakuntien tytöistä saapuu opiskelemaan ja ihannemiestä etsimään.
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun perusteella korkeatasoisia miehiä viliseen kuin vikkilässä kissoja. Ettäkö nuokin viisi kaikki ovat olleet vain hänelle liian tasokkaita. Aika tyttö sentään on poimimaan tasokkaita miehiä. Mitä se tasokkuus on? Pitkä ja komea lääkäri?
No koska tyttö on itse tavallinen, niin kyllähän siihen yläpuolelle tasokkaampia aika paljon jää. Ja tasokkaampia löytyy siitä syystä, että he vaihtavat naista usein.
Työskentelen 18-30 vuotiaiden nuorten aikuisten kanssa. Tämä tyttö on siinä ikäluokassa vähintään 8,5 ellei peräti 9, jos ylipäänsä on pakko antaa ihmiselle arvosana pelkän ulkonäön perusteella. Ilmeisesti te miehet ette edes huomaa niitä oikeasti tavallisen näköisiä naisia. Jos minulla on koolla tyypillinen 15-16 nuoren naisen ryhmä, niin ei siihen todellakaan mahdu kuin 1-2 tämän näköistä naista.
Mutta tietysti jos "tavisnainen" tai "naapurintyttö" on joku scarlettjohansson niin onhan siinä pikkuisen todellisuudentaju vääristynyt.
No nainen on 24 vuotias , jolla on ollut 5 suhdetta. vielä nuori joten , ehkä parempi ettei ole vielä lukinnut itseänsä mieheen joka sylki pisimmälle lukiossa :) . Noin 30% miehistä on neitsyitä tuon ikäisenä. turhaa hätiköintiä naiselta tai vain mainostaa itseään lehdessä saadakseen julkkiksen miehekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja silti tämä on mielestäni ihan tavis:
http://media.lily.fi/sites/lily/files/styles/wide/public/user/28518/2017/03/pzgg6nq.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa paha mieli kun luen näitä. Olen about saman kokoinen enkä ollut tajunnut että siksi olen ollut pitkään sinkku kun miehet pitää ylipainoisena :(
Jep, samat fiilikset. Varmaan erakoidun tänne yksiööni enkä edes yritä tavata ketään miestä, kun ainoa kommentti normaalivartalon eri skaaloista on "läski". En todellakaan uskalla näyttäytyä kenellekään vähissä vaatteissa. Myös tästä tytöstä kommentoitiin että painoa on liikaa - eipä ole tällaisella taviksella mitään mahkuja löytää miesystävää :/ --- http://www.boredpanda.com/dachshund-prom-matching-dress-sasha-brenda-si…
Ethän ole tosissasi? Ymmärrät kai, että tälle palstalle kirjoittaa Suomen miehistä vain marginaaliin pudonnut totaalisen naiseton ja ystävätön porukka sekä lauma trollaavia jonneja. Älä rakas sisko anna tämän palstan vaikuttaa itsetuntoosi! :-D
Veikkaan että tuo blogin olemassaolo karkottaa miehet. Ehkä ovat käyneet katsomassa ja on tullut "too much information". Vaikuttaa myös siltä että keskittyy liikaa ulkonäköön ja on yksinkertaisesti tylsän tavallinen. En usko että hänen kanssaan tulisi syvällistä keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa paha mieli kun luen näitä. Olen about saman kokoinen enkä ollut tajunnut että siksi olen ollut pitkään sinkku kun miehet pitää ylipainoisena :(
Jep, samat fiilikset. Varmaan erakoidun tänne yksiööni enkä edes yritä tavata ketään miestä, kun ainoa kommentti normaalivartalon eri skaaloista on "läski". En todellakaan uskalla näyttäytyä kenellekään vähissä vaatteissa. Myös tästä tytöstä kommentoitiin että painoa on liikaa - eipä ole tällaisella taviksella mitään mahkuja löytää miesystävää :/ --- http://www.boredpanda.com/dachshund-prom-matching-dress-sasha-brenda-si…
Ethän ole tosissasi? Ymmärrät kai, että tälle palstalle kirjoittaa Suomen miehistä vain marginaaliin pudonnut totaalisen naiseton ja ystävätön porukka sekä lauma trollaavia jonneja. Älä rakas sisko anna tämän palstan vaikuttaa itsetuntoosi! :-D
Eli siis n.puolet suomalaisista miehistä.
Minkä takia nainen ei muka "kelpaisi"? Miksi vika pitää etsiä tuosta naisesta, eikä näistä miehistä joilta tuntuu puuttuvan ihan alkeelliset käytöstavat? Ei kyse ole siitä kelpaako vai ei, vaan siitä mitä kahden ihmisen välillä on tai ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska et kykene ymmärtämään, että sinun kriteerit eivät ole miesten kriteerit. Naama on kyllä nätti juu, reilusti yli keskitason vaikka ei huippua. Mutta kroppa ei ole. Tuohan on vasta 24-vuotias, tulee olemaan *leveä* kolmekymppisenä.
Tai no, jos haluat verrata 40v naista tuohon 24v blogistiin, niin onhan hän silloin tietysti enemmän kuin keskitasoa.
Täysin turha artikkeli. Miehille kyllä kelpaa aivan nainen kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen moneen kertaan huomannut, että naisille on hyvin vaikea arvioida samaan sukupuolta olevien viehättävyyttä. Kauniit kasvot ovat osa sitä mutta niin on myös se loppukroppa. En usko, että kovin moni nainenkaan piirittäisi miestä jolla olisi komeat kasvot mutta kovin hintelä ja lyhyt varsi ilman hartioita ja huonolla ryhdillä.
Ghostaaminen tapahtuu tyypillisesti juuri silloin kun ihminen jota tapailet löytää omasta mielestään kiinnostavamman kohteen ja ei selkärangattomana kykene sanomaan ääneen, että olit vain varalla kun mitään parempaakaan ei juuri silloin ollut tarjolla.
Ikäviä ja hyvin raadollisia asioita mutta otsikossa kysyttiin suoraan 'miksi tämä nuori nainen ei kelpaa miehille'.
No, jos kyseinen nuori nainen kuuluu siihen tasoon, jonka palstamiehet voisivat kelpuuttaa, niin ymmärrän hyvin, että suomalaiset kuolevat vielä sukupuuttoon. Ja veikkaan, että hän itsekin mieluummin joko jää sinkuksi tai etsii miehen ulkomailta kuin etsii "kilttimiehen" jolle hän olisi riittävän hyvä ja jota ylipaino ei haittaisi.
No se on ollut vain perusdeittailua miehille ja ei ole kolahtanut. Miehen pitää hiukan koeajaa naisia ennen kuin osaavat päättää. Ei kyse ole siitä etteikö kelvannut, ei vaan syntynyt syvempää kiinnostusta.
Kyseessä oikeastaan on vain se, että miehet ymmärtävät pysyä poikamiehinä kun ei ole mitään pakkoa nykyään seurustella edes hyvännäköisen naisen kanssa ja silti voi elää ihan hyvää elämää. Yhä useampi nainen saapi tyytyä tuohon kohtaloon ja hakea sen tulevien penskojensa isän ulkomailta.
Moni beta- tai omeganainen sitoutuisi varmasti mieluusti betamieheen, miksi betamiehet eivät kiinnostu heistä? Betamies saisi omeganaisesta uskollisen kumppanin, joka katsoisi häntä ylöspäin. Miksi betamies ei haaveile heistä?