Miksi tämä nuori nainen ei kelpaa miehille?
Kommentit (370)
Ihan samalla tavalla tehtiin katoamistemppuja 90-luvulla ja todennäköisesti aikaisemminkin, mutta ei ole henkilökohtaista kokemusta varhaisemmilta vuosilta. Hupaisaa kun parikymppiset aina luulee, että vasta heidän sukupolvellaan on näitä ongelmia. :) Ei mullakaan ollut kuin katoamistempun tehneitä 24-vuotiaana, sama tilanne oli melkein kaikilla kavereillani ja nyt 15 vuotta myöhemmin ollaan kaikki saatu seukattua ihan riittävän pitkissä suhteissa. :D
Ehkä hän on tylsä? Luonteesta on vaikea sanoa...
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun perusteella korkeatasoisia miehiä viliseen kuin vikkilässä kissoja. Ettäkö nuokin viisi kaikki ovat olleet vain hänelle liian tasokkaita. Aika tyttö sentään on poimimaan tasokkaita miehiä. Mitä se tasokkuus on? Pitkä ja komea lääkäri?
No koska tyttö on itse tavallinen, niin kyllähän siihen yläpuolelle tasokkaampia aika paljon jää. Ja tasokkaampia löytyy siitä syystä, että he vaihtavat naista usein.
Vierailija kirjoitti:
No tasoista puhutaan siksi, että ne auttaa ymmärtämään miten pariutuminen toimii. Ulkonäöltää Iidan kaltaiset 7 saa seksisuhteisiin jopa 9-10 miehiä, mutta ei niille miehille kelpaa he vakaviin suhteisiin, niissä naisen pitää olla myös 9-10 tasoa. Niin se vaan menee.
Tasot menevät päin peetä, koska todellisessa elämässä ihmiset eivät ole pisteytettyjä ominaisuuslistoja, vaan ihmisiä, joilla on erilainen maku riippumatta siitä, millainen sinun ihannelistasi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tasoista puhutaan siksi, että ne auttaa ymmärtämään miten pariutuminen toimii. Ulkonäöltää Iidan kaltaiset 7 saa seksisuhteisiin jopa 9-10 miehiä, mutta ei niille miehille kelpaa he vakaviin suhteisiin, niissä naisen pitää olla myös 9-10 tasoa. Niin se vaan menee.
Tasot menevät päin peetä, koska todellisessa elämässä ihmiset eivät ole pisteytettyjä ominaisuuslistoja, vaan ihmisiä, joilla on erilainen maku riippumatta siitä, millainen sinun ihannelistasi on.
Kyllä ne vian toimivat, koska ihminen hakee tietyltä tasolta niitä haluamiaan ominaisuuksia. Tasot kuvaavat pariutumista erittäin hyvin, ja syy sihen on, että me olemme eläimiä jotka seurustelevat lisääntyäkseen.
Olisi kyllä ihan mielenkiintoista tietää minkänäköiset miehet pitää häntä liian painavana...?
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun perusteella korkeatasoisia miehiä viliseen kuin vikkilässä kissoja. Ettäkö nuokin viisi kaikki ovat olleet vain hänelle liian tasokkaita. Aika tyttö sentään on poimimaan tasokkaita miehiä. Mitä se tasokkuus on? Pitkä ja komea lääkäri?
No koska tyttö on itse tavallinen, niin kyllähän siihen yläpuolelle tasokkaampia aika paljon jää. Ja tasokkaampia löytyy siitä syystä, että he vaihtavat naista usein.
Kerropa mulle millainen on tasokas mies ja millainen on tasokas nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä ihan mielenkiintoista tietää minkänäköiset miehet pitää häntä liian painavana...?
Mikä merkitys sillä on, kun kaikennäköiset miehet ovat ja tulevat aina olemaan yhtämielisiä siitä, että hoikka nainen, jonka uuma erottuu hyvin, on kaikkein seksikkäin. Ja syy on biologinen.
Ei vaan ole sattunu sopivaa miestä kohdalle. Siis molempien osapuolien mielestä sopivaa.
Jos se vaikka äänestää vihreitä tai on muuten vaan hölmö?
Niin tavis kun olla ja osaa + ylipainoinen. Jos luonne on tylsä, tai muuten vain huono niin siinä se syy on, mikään kummoinen helmi ei ole silloin kyseessä ja parempia naisia löytyy pilvin pimein.
Mutta näin on. Ei kannata jäädä suremaan. Aloittajan kaltaiset sievät naiset hakekaa se mies jostakin muualta Euroopasta.
Ei kannata tuhlata nuoruutta.
Samoin miehet jotka kunnollisia eikä naista löydy asuinpaikan takia hakekaa isommista kaupungeista. Jos asut isossa kaupungissa etkä löydä niin hea muualta maailmasta.
Suomalaiselle se suominaama voi olla tylsä, mutta jossakin ei.
Tämä siis minun neuvoni. Jos siis oikeasti haluaa sen suhteen ja siksi kärsii.
Näitä toisia ihmisiä kertakäyttöihmisinä pitäviähän on heitä en tarkoita. Mutta jos oikeasti tuntuu, että elämä on kärsimystä ilman suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa mulle millainen on tasokas mies ja millainen on tasokas nainen.
Naisissa vetoaa hedelmällisyys ja miehissä status, kehon symmetria ja maskuliinisuus.
Mitä naisellisempi ja terveempi nainen, sitä korkeampi taso.
Mitä dominoivampi ja symmetrisempi mies, sitä korkeampi taso.
Niin se pelkkä ulkonäkö ei riitä. Ihan kivan näköinen (perus, ei liikaa ylipainoa) mutta luonteesta ei voi sanoa mitään. Jos on esim. liian takertuva, tylsä...?
Vierailija kirjoitti:
Tämä radiohiljaisuus on jokin uusi trendi nykypäivänä.
Olen päälle parikymppinen ja nyt neljä vuotta sinkkuna. Edellinen suhteeni kesti 4 vuotta.
Näinä vuosina olen tavannut miehiä Tinderin ja kavereiden kautta ja osa jutuista on loppunut juuri radiohiljaisuuteen. Saatetaan tapailla (mies käyttänyt sanaa tapailu) parikin kuukautta ja puf, mies estää Whatsappissa ja somessa. Tai sitten ei vain vastaa.
Tätä on tapahtunut 21-26v miesten keskuudessa ja olen itse ollut se, joka jarruttelee. Muutaman viikon jälkeen mies haluaa ottaa yhteiskuvia instagramiin, suunnitella tulevaisuutta hypoteettisesti ja saa minut uskomaan, että hän saattaisi haluta jotain niistä toiveistaan minun kanssani. Eli en siis roiku miehessä, en julista somessa tai oikeassa maailmassa tapailevani/seurustelevani/en kutsu hellittelynimillä tms., joten en tiedä miten olisin liian takertuva. En ole myöskään liian etäinen tai kylmä.
Pahin tapaus oli ensimmäinen seurustelusuhteeni edellisen eron jälkeen (mies kysyi suoraan haluaisinko seurustella) kun olimme seurustelleet noin puoli vuotta ja kaikki oli mennyt todella hyvin. Pientä kinaa oli sinä aikana ollut, mutta mies vakuutteli etten voisi tehdä mitään sellaista mistä hän vain lähtisi. Kaikki sovittiin aina, eikä mistään jäänyt mitään kaunoja kytemään. Elimme normaalia arkea kunnes eräänä päivänä ihmettelin, miksei viesti mene läpi. Jonkin ajan päästä katsoin uudestaan puhelinta, josko viesti olisi jo lähtenyt. Huomasin harmaan profiilikuvan ja silloin tajusin kaiken.
Oma ylpeyteni ei saa kolausta, jos mies sanoo ettei halua olla kanssani syystä x, tai vain ettei haluakaan seurustella. Se riittäisi. Mutta miksi pitää jättää toinen epätietoisuuteen kun ei tiedä onko jotain sattunut vai onko mies vain pelkuri kun ei kehtaa sanoa mitä haluaa. Vuoden jälkeen tuo mies pyysi minulta anteeksi ja selitti tapahtumaa "meni vähän liian lujaa". En tiedä kumman osalta, hän oli se joka puhui tulevaisuudesta sun muista jutuista oma-aloitteisesti.
Tulipas pitkä avautuminen, mutta uskon silti että löydän joskus jonkun joka pitää minusta tällaisena kuin olen :)
No eikä ole. Jo vuonna 1992 Anna Hanski julkaisi varsin suosituksi tulleen biisinsä "Jos et sä soita", missä puhutaan juuri tuosta samasta asiasta. Lähes jokainen sen ajan nuori nainen oli kohdannut vähintään kerran tilanteen, jossa mies yks kaks lakkasi soittamasta.
Syyt voi olla vaikka mitä. Ja kyllä voi olla myös se, että miehet on käyttäneet vain hetken huviin, niinhän se homma toimii tinderissä esim, halutut miehet panee laajalla skaalalla naisia. N.10-20% panee 80% naisista, vakaviin suhteisiin ei kelpaa kuin ne 10-20% myös naisista.
Vika voi olla naisessa, vika voi olla miehissä. Ei voi tietää kun ei tunne heistä ketään. Mutta se on tietysti pyllystä, jos ei sanota suoraan että ei kiinnosta vaan feidataan.
Ulkonäöllisesti nainen on ihan perus. Ei erityisen kaunis, mutta ei missään nimessä rumakaan. Luonteesta ei tietenkään ole tietoa. Voi olla kuitenkin, että hän ihastuu jatkuvasti samantyyppisiin miehiin. Jutussahan oli maininta hylkäämiskokemuksesta isän puolelta ja miehet, joita hän on tapaillut ovat tehneet ihan samaa. Nuorena on ihan yleistä, että kiinnostutaan peräjälkeen hyvin samantyyppisistä mies/naiskanditaateista. Itsekin huomasin nuorena, että molemminpuolinen kiinnostus heräsi usein alkoholisti-isän tyttärien kanssa. Oma isäni oli myös alkoholisti. Ehkä tämä nainen kiinnostuu feidaajista? Ehkä hänen pitäisi olla vähän aikaa pois ns. markkinoilta ja tutustua paremmin itseensä?
Muutama oli maininnut tuon blogin aikaisemmin. Se ei varmaankaan ole plussa, sillä suurin osa ihmisistä karttaa kaikenlaista julkisuutta. Se ei tarkoita, että hänen pitäisi lopettaa bloginsa, vaan ihan vain sitä, että on paljon ihmisiä, joille henkilökohtaisen elämän avaaminen netissä on kauhistus.
Juurikin näin ja ihan samaa harrastavat myös naiset mutta tätäkään ei suostuta näkemään
Temptation Island Suomi odottaa...
Sovit sinne ilmeisen erinomaisesti kaltaistesi laatu yksilöiden joukkoon.
On asettanut itsensa miesten ylapuolelle ja ottanut sellaisen asenteen, etta ei tarvitse miehia, ei loyda tasoistaan, vain miehen vika jos suhde ei jatku - ajattelee olevansa hyva tai taydellinen. Silla asenteella ei todellakaan loyda miesta. Tytto on niin nuori, etta ei ymmarra parisuhteista mitaan.