Miksi tämä nuori nainen ei kelpaa miehille?
Kommentit (370)
Tulipa paha mieli kun luen näitä. Olen about saman kokoinen enkä ollut tajunnut että siksi olen ollut pitkään sinkku kun miehet pitää ylipainoisena :(
Uskokaa nyt, että nämä miehet täällä ei vastaa todellisuutta. Kun katsoo ihmisiä tuolla niin kaikenlaisia tulee vastaan.
Minä pidän suurimpana ongelmana väestön epätasapainoa sekä irtosuhteita.
Valitettavasti moni mies nimenomaan viettää elämässään nuoruuden vain etsien irtosuhteita. Jos siis nainen asuu paikkakunnalla jossa paljon naisia niin ...
Naiset lopettakaa irtosuhteet.
Ei moraalisti neuvona vaan ihan miettikää mitä haluatte.
Ja älkää jääkö vuosiksi odottamaan jonnekkin naisvaltaiselle paikalle vaan hakekaa mies muualta.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa paha mieli kun luen näitä. Olen about saman kokoinen enkä ollut tajunnut että siksi olen ollut pitkään sinkku kun miehet pitää ylipainoisena :(
Ei se pelkkä ylipaino vaan tuntuu, että kaikilla Pirkko PerusLiisoilla on liian suuret luulot itsestään nykyaikana. Kun ylipainoiset taikinanaamatkin julistaa suureen ääneen kuinka hän ei huoli kuin hunksmalleja samaan aikaan kun kiskoo sipsejä ja limua naamaan.
Tuota on v2017 ja naisten luulot itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pelkkä ylipaino vaan tuntuu, että kaikilla Pirkko PerusLiisoilla on liian suuret luulot itsestään nykyaikana. Kun ylipainoiset taikinanaamatkin julistaa suureen ääneen kuinka hän ei huoli kuin hunksmalleja samaan aikaan kun kiskoo sipsejä ja limua naamaan.
Tuota on v2017 ja naisten luulot itsestään.[/quote
No, eipä ole kukaan ei-hunksmallikaan osoittanut minkäänlaista kiinnostusta. En tavoittele 185cm miestä jolla on six pack ja miljoonia rahaa, itselleni riittäisi joku johon koen että voin luottaa ja jonka luokse olisi kiva mennä kotiin. En halua alkoholistia, enkä jotain joka esim haukkuu ulkonäköäni tai katoilee viikoiksi ilmoittamatta. Jos se on liian suuret luulot niin pitäis varmaan alkaa katselemaan kissaa jo valmiiksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takertuu jo alussa.
Miesten mielestä nainen takertuu kun ei suostu johonkin panosuhteeseen jota mies pyörittää mahd monen muunkin naisen kanssa
Jos asenne on tuo. Se on monoa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, samat fiilikset. Varmaan erakoidun tänne yksiööni enkä edes yritä tavata ketään miestä, kun ainoa kommentti normaalivartalon eri skaaloista on "läski". En todellakaan uskalla näyttäytyä kenellekään vähissä vaatteissa. Myös tästä tytöstä kommentoitiin että painoa on liikaa - eipä ole tällaisella taviksella mitään mahkuja löytää miesystävää :/ --- http://www.boredpanda.com/dachshund-prom-matching-dress-sasha-brenda-si…
Iidan kannattaisi vähän matkustella. Joku saksalainen, ranskalainen tai engelsmanni voisi hyvinkin pitää häntä eksoottisena ja kiinnostavana kun on kaukaa pohjoisesta ja oudosta maasta. Eikä blogaaminen haittaa kun ei kukaan osaa lukea sitä omituista kieltä.
Jos sama ongelma toistuu aina kaikkien kanssa löytyy vika itsestä eikä kaikista muista. Iida ei halua sitä nähdä; "Olen päätynyt siihen tulkintaan, ettei minussa ole mikään vikana, miehissä kyllä". Kuka sanoo edes, ettei itsessä ole mitään vikana. "Sen vuoksi ostin itselleni paidan, jossa lukee "too good to be true"" - voi ei...
Kaikista kiinnostavimmatkin miehet usein haluavat tapailla ja harrastaa seksiä väliaikaisesti tavallisten tai perusnättien naisten kanssa, vaikka he tietävät saavansa paremmankin. Naiset eivät yleensä toimi näin. Jos nainen saa itsensä tasoisia miehiä tai parempia, ei nainen edes vilkaise muita. Ehkä tästä syystä naisten on vaikea ymmärtää tätä asiaa. Julkkismiehet ovat saattaneet harrastaneensa seksiä 5000 naisen kanssa. Luuletteko, että kaikki 5000 ovat olleet niitä kauneimpia? Ei todellakaan. Suurin osa on ollut tavallisia naisia. Parisuhteeseen he kuitenkin päätyvät (jos haluavat päätyä) halutuimpien naisten kanssa.
Halutuille miehille tavalliset tai "alemmalla tasolla" olevat naiset ovat vaihtelua tai egon pönkitystä. Ns. "radiohiljaisuuteen" joutuneet naiset päätyvät ihmettelemään mikä meni vikaan "kun kaikki vaikutti hyvältä" tai "miksi miehet ovat sitoutumiskammoisia". Siitä syystä, että olette olleet alusta asti vain väliaikaista egon pönkitystä tai vaihtelua. Eivät miehet sitä sano, koska tietävät mitä siitä seuraisi. Lopulta heitetään ilmoille aina sama hyvältä kuulostava valhe suhteen loppumisen syyksi tai ei vaivauduta sanomaan mitään.
Iida on vain yksi lukemattomista aina samaan ansaan lankeavista naisista, jotka luulevat olleensa samalla tasolla tapailemiensa miesten kanssa. Luulo perustuu siihen, että kyseiset miehet ovat kuitenkin jonkin aikaa halunneet olla heidän kanssaan ja sanoneet olevansa kiinnostuneita. Ne omantasoiset miehet joiden kanssa voisi se pitkä suhde onnistua alkavat näyttää omaa tasoa alempana olevilta, joten eivät kiinnosta. Kierre on valmis.
Mistä sen voi tietää mikä on oma taso? ikä? koulutustaso? BMI?
He's just not that into you. Joo, tuntuu varmasti pahalta, mutta eipä tuo kitinä nosta osakkeita.
Minusta tämän tyylinen nainen saisi todella komean miehen Euroopasta muualta.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt, että nämä miehet täällä ei vastaa todellisuutta. Kun katsoo ihmisiä tuolla niin kaikenlaisia tulee vastaan.
Minä pidän suurimpana ongelmana väestön epätasapainoa sekä irtosuhteita.
Valitettavasti moni mies nimenomaan viettää elämässään nuoruuden vain etsien irtosuhteita. Jos siis nainen asuu paikkakunnalla jossa paljon naisia niin ...Naiset lopettakaa irtosuhteet.
Ei moraalisti neuvona vaan ihan miettikää mitä haluatte.Ja älkää jääkö vuosiksi odottamaan jonnekkin naisvaltaiselle paikalle vaan hakekaa mies muualta.
näinhän se on. Jos naiset harrastaa irtosuhteita, parhaat miehet pyörittää niitä vuoron perään. Jos ei niin jokaista naista kohden on yksi mies, tai sitten kaikki ovat yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jos sama ongelma toistuu aina kaikkien kanssa löytyy vika itsestä eikä kaikista muista. Iida ei halua sitä nähdä; "Olen päätynyt siihen tulkintaan, ettei minussa ole mikään vikana, miehissä kyllä". Kuka sanoo edes, ettei itsessä ole mitään vikana. "Sen vuoksi ostin itselleni paidan, jossa lukee "too good to be true"" - voi ei...
Kaikista kiinnostavimmatkin miehet usein haluavat tapailla ja harrastaa seksiä väliaikaisesti tavallisten tai perusnättien naisten kanssa, vaikka he tietävät saavansa paremmankin. Naiset eivät yleensä toimi näin. Jos nainen saa itsensä tasoisia miehiä tai parempia, ei nainen edes vilkaise muita. Ehkä tästä syystä naisten on vaikea ymmärtää tätä asiaa. Julkkismiehet ovat saattaneet harrastaneensa seksiä 5000 naisen kanssa. Luuletteko, että kaikki 5000 ovat olleet niitä kauneimpia? Ei todellakaan. Suurin osa on ollut tavallisia naisia. Parisuhteeseen he kuitenkin päätyvät (jos haluavat päätyä) halutuimpien naisten kanssa.Halutuille miehille tavalliset tai "alemmalla tasolla" olevat naiset ovat vaihtelua tai egon pönkitystä. Ns. "radiohiljaisuuteen" joutuneet naiset päätyvät ihmettelemään mikä meni vikaan "kun kaikki vaikutti hyvältä" tai "miksi miehet ovat sitoutumiskammoisia". Siitä syystä, että olette olleet alusta asti vain väliaikaista egon pönkitystä tai vaihtelua. Eivät miehet sitä sano, koska tietävät mitä siitä seuraisi. Lopulta heitetään ilmoille aina sama hyvältä kuulostava valhe suhteen loppumisen syyksi tai ei vaivauduta sanomaan mitään.
Iida on vain yksi lukemattomista aina samaan ansaan lankeavista naisista, jotka luulevat olleensa samalla tasolla tapailemiensa miesten kanssa. Luulo perustuu siihen, että kyseiset miehet ovat kuitenkin jonkin aikaa halunneet olla heidän kanssaan ja sanoneet olevansa kiinnostuneita. Ne omantasoiset miehet joiden kanssa voisi se pitkä suhde onnistua alkavat näyttää omaa tasoa alempana olevilta, joten eivät kiinnosta. Kierre on valmis.
Juuri näin! Ystävälläni tämä ongelma ja ikää jo 42v...
Kävin katsomassa tuota blogia ja pelkän kuvauksen perusteella tuli vaikutelma vähän ahdistavasta henkilöstä. Sanoo keskittyvänsä blogissaan toisaalta ruokaan, toisaalta taas laihduttamiseen ja treenaamiseen. Ja vielä päälle se rintojen kehityshäiriö. Jos kyseessä on sellainen tyyppi, joka jatkuvasti angstailee kropastaan, niin ymmärrän kyllä, jos miehiä ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Halutuille miehille tavalliset tai "alemmalla tasolla" olevat naiset ovat vaihtelua tai egon pönkitystä. Ns. "radiohiljaisuuteen" joutuneet naiset päätyvät ihmettelemään mikä meni vikaan "kun kaikki vaikutti hyvältä" tai "miksi miehet ovat sitoutumiskammoisia". Siitä syystä, että olette olleet alusta asti vain väliaikaista egon pönkitystä tai vaihtelua.
Naiset keräilee ihailua miehiltä instagrammista, facebookista ja tinderistä. Miehet keräilee naisilta panoja. Molemmilla pönkitetään omaa egoa.
Kai muustakin syystä vakiinnutaan kuin tasosta? Rentuiksi noita miehiä ennen kutsuttiin. Nyt he ovatkin "tasokkaita".
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä ihan mielenkiintoista tietää minkänäköiset miehet pitää häntä liian painavana...?
Ikävä sanoa, mutta hän on myös minun mieleeni liian romuluinen. Ei ylipainoinen mutta liian harteikas ja kookas jotta tuntisin vetoa. Kauniit kasvot hänellä kyllä on. Itse olen 30-vuotias, 186cm ja 82kg ja harrastan erityyppistä urheilua päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt ihan selvää mikä kuvio tässäkin on: Suositut miehet pitävät tuota varalla ja haaremissaan, ja feidaavat heti jos toinen alkaa vaatimaan liikaa. Huvittavaa ettei tätä suostuta näkemään.
Juuri näin. Todella monille miehille tuo nainen olisi saalis, ja kun mies kokee saaneensa hyvän saaliin, niin siitä ei päästetä irti. Miksi naiset ei suostu uskomaan, että noille suosituille miehille tämä nainen ei nyt vaan ollut kummoinen saalis, vaan varavaihtoehto?
Kai sinä ymmärrät, että se toimii myös toiseen suuntaan: myös nainen haluaa kokea saaneensa hyvän saaliin? Ei kukaan halua ihmistä, joka ei ollut "kummoinen saalis".
Totta tuokin, ei tosiaan kiinnostaisi olla julkista riistaa ja jatkuvan arvostelun ja vittuilun kohteena jonkun tunnetun naisen mies. Kaikki yksityisasiat puidaan somessa ja tottakai se somekuningatar on siellä eniten äänessä fanilaumoineen ja nainen aina oikeassa, mies aina väärässä.