Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, suututko jos mies haluaa ehdottomasti isyystestin?

Vierailija
04.05.2017 |

Otsikko

Kommentit (254)

Vierailija
121/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin, mutta haluaisin tietää syyt epäilyille. Epäilisin, että mies itse pettää, koska yleensä normaalissa suhteessa ei automaattisesti oleta lapsensa olevan jonkun muun. Toisaalta pitäisin miestä myös hulluna ja säälittävänä enkä ehkä enää haluaisi tuollaista heikko itsetuntoista tossua elämääni. Varsinkin, kun tytöt ovat olleet ulkonäöltään aivan kuin isänsä vauvana. Sen sijaan, jos mies kävisi salaa tekemässä testin, niin siitä vaan. Mä en haluais kuulla siitä. Tiedän itse 100% varmuudella lapseni isän.

Vierailija
122/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä suutu, muutun etäiseksi. Siinä vaiheessa kun suhteestamme puuttuu luottamus, alan pakkailemaan kamoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä olisi syytä epäillä (olisi ollut pettämistä aiemmin, miehelle tehty vasektomia tms) tai jos lapsi olisi saanut alkunsa parisuhteen ulkopuolella niin ymmärrän hyvin miksi testiä pyytää.

Jos sen sijaan tuo minun kumppanini pitkästä ja onnellisesta suhteesta alkaisi vaatia testiä niin kyllä suuttuisin. En kieltäytyisi mutta en tiedä pystyisinkö jatkamaan ihmisen kanssa joka ei luota minuun ja kuvittelee minun pystyvän sen tasoiseen petturuuteen.

Vierailija
124/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia suuttuisitte isyystestistä? Siinähän vaan nähdään että isä on oikea eikä mitään muuta. 

Koska ihmettelisin moista epäluottamusta, kun siihen ei ole syytä.

Juu, yksikään nainen ei ole koko maailmanhistorian aikana pettänyt, eikä yksikään mies vieraan miehen lasta omanaan pitänyt. Ikinä. Koskaan. Itse taas ottaisin eron ja kiistäisin isyyteni, jos nainen ei testiin suotuisi.

Minä en ole muut naiset. Hittojako mies on kanssani, jos uskoo MINUN olevan yleinen jakorasia? Testiin suostuisin, sen jälkeen keskustellaan elareista. Parisuhde ei enää jatkuisi.

Ei kyse ole mistään uskosta vaan siitä että asialle halutaan täysi varmuus. 

Kyllä kyllä. Siinä mies saa rauhassa varmistaa, että en ole häntä pettänyt. On helpompi sitten leikkiä täysin varmaa etäisää. Miten voisin olla parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, jonka mielestä pettämisen poissulkeminen on itsestäänselvää? Luottamus ja kunnioitus toista kohtaa katoaa. Jossain pitää olla vikaa, jos isyystestin tekemistä pidetään pitkässä parisuhteessa täysin itsestäänselvänä, kun syytä asian suhteen ei ole.

Niin, SINUN mielestäsi. Isällä ja miehellä ei ole mielestäsi mitään oikeuksia? Oletko feministi? -eri

Miten niin ei ole mitään oikeuksia? En tuossa vaiheessa ajatteli p*skapään oikeuksia, vaan tulevan lapsen oikeuksia isäänsä. Ja samalla isä saa oikeudet lapseensa. Minun kanssani yhteinen elämä ei tulisi jatkumaan muuten kuon tilinumeron ja lastenvalvojan kautta. En halua rakentaa yhteistä elämää sellaisen kanssa, joka ei koe minua luotettavaksi. Se on miehen häpeä, ei minun.

Aika harvaan ihmiseen pystyy luottamaan sataprosenttisesti. Ja kyse on vain yhdestä pienestä testistä mutta sinä käytät lasta aseena miestä vastaan

Aivan. Ja kun ei voi luottaa 100%, miehen on toimitettava parin kuukauden välein virkatodistus, koko suhteen ajan, josta nainen voi varmistaa, onko miehellä suhteen ulkopuolella lapsia, koska elatusmaksut vaikuttavat perheen talouteen ja äitinä hän valvoo lastensa etua ja miehen ulkopuoliset lapset tulevat saamaan aikanaan osan perinnöstä, joka on muilta lapsilta.

Ja tuo virkatodistus on vain pieni paperilappunen, ei se luulisi olevan keneltäkään pois.

Vierailija
125/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tekisi lasta naisen kanssa joka ei suostu isyystestiin. Jos nainen on niin lapsellinen ettei suostu yhteen pikku testiin niin ei varmaan ole tarpeeksi kypsä kasvattamaan lapsia ja pitämään perhettä. Miehellä on niin vähän oikeuksia lapsiasioissa 

Vierailija
126/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia suuttuisitte isyystestistä? Siinähän vaan nähdään että isä on oikea eikä mitään muuta. 

Juu, yksikään nainen ei ole koko maailmanhistorian aikana pettänyt, eikä yksikään mies vieraan miehen lasta omanaan pitänyt. Ikinä. Koskaan. Itse taas ottaisin eron ja kiistäisin isyyteni, jos nainen ei testiin suotuisi.

Minä en ole muut naiset. Hittojako mies on kanssani, jos uskoo MINUN olevan yleinen jakorasia? Testiin suostuisin, sen jälkeen keskustellaan elareista. Parisuhde ei enää jatkuisi.

Kyllä kyllä. Siinä mies saa rauhassa varmistaa, että en ole häntä pettänyt. On helpompi sitten leikkiä täysin varmaa etäisää. Miten voisin olla parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, jonka mielestä pettämisen poissulkeminen on itsestäänselvää? Luottamus ja kunnioitus toista kohtaa katoaa. Jossain pitää olla vikaa, jos isyystestin tekemistä pidetään pitkässä parisuhteessa täysin itsestäänselvänä, kun syytä asian suhteen ei ole.

Niin, SINUN mielestäsi. Isällä ja miehellä ei ole mielestäsi mitään oikeuksia? Oletko feministi? -eri

Miten niin ei ole mitään oikeuksia? En tuossa vaiheessa ajatteli p*skapään oikeuksia, vaan tulevan lapsen oikeuksia isäänsä. Ja samalla isä saa oikeudet lapseensa. Minun kanssani yhteinen elämä ei tulisi jatkumaan muuten kuon tilinumeron ja lastenvalvojan kautta. En halua rakentaa yhteistä elämää sellaisen kanssa, joka ei koe minua luotettavaksi. Se on miehen häpeä, ei minun.

Aika harvaan ihmiseen pystyy luottamaan sataprosenttisesti. Ja kyse on vain yhdestä pienestä testistä mutta sinä käytät lasta aseena miestä vastaan

Aivan. Ja kun ei voi luottaa 100%, miehen on toimitettava parin kuukauden välein virkatodistus, koko suhteen ajan, josta nainen voi varmistaa, onko miehellä suhteen ulkopuolella lapsia, koska elatusmaksut vaikuttavat perheen talouteen ja äitinä hän valvoo lastensa etua ja miehen ulkopuoliset lapset tulevat saamaan aikanaan osan perinnöstä, joka on muilta lapsilta.

Ja tuo virkatodistus on vain pieni paperilappunen, ei se luulisi olevan keneltäkään pois.

you go girl!! tyttövoimaa!! näytetään yhdessä miehilel (=sioille) mistä meidät on tehty!!! 

Vierailija
127/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kehtasi pyytää isyystestiä, kun olin yllätysraskaana monen vuoden jälkeen. Olin ollut paljon iltaisin poissa, nimittäin luennoilla avoimessa yliopistossa. Räjähdin, että tehdään vaan, mutta testin jälkeen sä kadut katkerasti että kehtasit edes kysyä. Mies pisti turpansa tukkoon ja pyysi myöhemmin anteeksi. Olin pitkään vihainen. Se oli erittäin loukkaavaa.

Ettäs kehtasikin päästää moista suustaan. Suuttuisitko itse, jos aitoa rehellisyyttäsi epäiltäisiin? Jos sua väitettäisiin luihuksi, ja vaadittaisiin osoittamaan, että et ole? Siis sellaista epäilystä esittää ihminen, jonka kanssa jaat elämäsi ja jonka pitäisi tuntea sut kaikista parhaiten? Juu suutuin ja loukkaannuin.

Vierailija
128/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tekisi lasta naisen kanssa joka ei suostu isyystestiin. Jos nainen on niin lapsellinen ettei suostu yhteen pikku testiin niin ei varmaan ole tarpeeksi kypsä kasvattamaan lapsia ja pitämään perhettä. Miehellä on niin vähän oikeuksia lapsiasioissa 

Sinä tietenkin kerrot periaatteesi naiselle jo tapailun alkuvaiheessa, jolloin toista ei tunne kunnolla etkä möläytä asiaa loppuraskauden aikana, vai?

Vierailija
129/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

you go girl!! tyttövoimaa!! näytetään yhdessä miehilel (=sioille) mistä meidät on tehty!!! 

Että minua ärsyttää nämä miehet, jotka tekevät näitä muka-naisen viestejä. Ei toimi, näkyy niin selvästi läpi, kuka siellä kirjoittaa.

Vierailija
130/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologisena lapsettomana en ymmärrä mitä isyystesti ratkaisee, sillä lapsi on paljon suurempaa kuin pelkkä elättäminen, vaan se tuo elämään niin paljon iloa ja rakkautta ja on samantekevää, onko lapsi biologinen vai ei.

Mun miehelläni on kaksi lasta ja toinen sai alkunsa kun hän oli eroamassa eks-puolisostaan, mutta hän on ollut lapselle isä syntymästään asti. Muutama vuosi lapsen syntymästä joku mies oli tullut vaatimaan isyyttään, mutta mieheni oli pyytänyt miestä pysymään kaukana ja kertonut olevansa lapsensa isä ja hänelle on samantekevää, onko biologinen vai ei, mutta hän on ainut isä, joka on ollut lapsen elämässä syntymästään asti ja se on antanut hänelle paljon iloa ja rikkautta elämään ja lapselle hän on ainut isä, jonka hän tuntee.

Eikö olisi parempi jättää lapset tekemättä, jos vanhemmuus on ehdollista, jota isyystestien tekeminen osoittaa.

Vierailija
131/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen oikeusturvan mukaan pitäisi aina testata onko vanhemmat hänen vanhempiaan.

Kauhea tilanne kun aikuisena huomaa, ettei olekaan sama veriryhmä ym.

Näitä vauvan vaihtumisiakin on ollut.

Lapsilla on oikeus tietää hänen oikeat vanhempansa-myös homoperheissä.

Miten Suomessa on mahdollista että vauvat vaihtuu?

132/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän tilanteessa loukkaantuisin. Jossain toisessa voisin ymmärtää halun testiin.

Vierailija
133/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiaa tarkastellaan lapsen näkökulmasta, niin isyystestit pitäisi näkyä perustiedoissa kun lapsi on aikuinen.

Jolloin lapsella olisi oikeus puntaroida omaa isä-lapsi suhdettaan, kun vanhemmuus on kyseenalaistettu aikaisemmin.

Nykyinen järjestelmä suosii vain aikuisten oikeuksia, ei lapsen.

Vierailija
134/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se jopa 25% Suomen lapsilla eri isä kun äiti antaa ymmärtää.. minä en suuttuisi, koska tiedän ettei ole toista vaihtoehtoa. Isyystesti pitäisi ottaa automaattisesti kaiykilta!

Vierailija
135/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan se jopa 25% Suomen lapsilla eri isä kun äiti antaa ymmärtää.. minä en suuttuisi, koska tiedän ettei ole toista vaihtoehtoa. Isyystesti pitäisi ottaa automaattisesti kaiykilta!

Viitsitkö pistää ne lähteet väittämillesi koska muuten puhut vain p*skaa.

Vierailija
136/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Jos eläisin jossain on-off suhteessa tai vapaana liihotellen niin hyvin ymmärrettävää.

Mutta jos tuo siippani, jonka kanssa on 10 vuotta yhdessä kuljettu, ja kaksi lasta jo yhdessä pukattu, alkaisi isyystestejä vaatimaan niin loukkaantuisin kyllä. Lähtökohtaisesti parisuhteessa pitäisi olla luottamus toiseen, ei siinä muuten järkeä ole.

Juu, naisethan ovatkin aina niin luottamuksen arvoisia. Mitä väliä jos elättelee käenpoikasta 18 vuotta omanaan. Tämän palstan naisten juttujen ansiosta ei yhdenkään suomalaisen miehen tulisi IKINÄ luottaa suomalaiseen naiseen.

Nämä viestit on aina parhaita. Pelkästään tämän ketjun juttujen ansiosta ihan jokikisen naisen pitäisi kiertää miehet todella kaukaa koska nämä suorastaan vihaavat ja halveksivat naisia plus keksivät näistä päässään sairaita väittämiä.

Ei se mitään, täällä kuitenkin tiedetään ettei nämä "miehet" ole terveitä ja naiset osaavat pysyä kaukana ja löytävät itselleen normaalin miehen.

Vierailija
137/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä tietenkin annat saman oikeuden myös naiselle eli määräajoin todistat, ettei sinulla ole suhteen ulkopuolella muita lapsia. Tämähän on miehelle paljon helpompaa ja halvempaa, kuin isyystestit, joka kustannukset tietenkin nainen joutuisi maksamaan.

Vierailija
138/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde kiitos!

Tai miten se löytyy Googlaamalla?

Vierailija
139/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen oikeusturvan mukaan pitäisi aina testata onko vanhemmat hänen vanhempiaan.

Kauhea tilanne kun aikuisena huomaa, ettei olekaan sama veriryhmä ym.

Näitä vauvan vaihtumisiakin on ollut.

Lapsilla on oikeus tietää hänen oikeat vanhempansa-myös homoperheissä.

Miten Suomessa on mahdollista että vauvat vaihtuu?

Tätä minäkin mietin kun joku heitto jotain vastaavaa jossain samanlaisessa keskustelussa. Minulla oli molemmat lapset sairaalassa suihkussakin vierellä. Käykö joku salaa siirtämässä vauvojen sänkyjä kun äidit nukkuu tai vaihtaa niiden tunnisterannekkeita?

Vierailija
140/254 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Nuo sun luvut on taas arvatenkin siitä väärin luetusta tutkimuksesta, jossa ei suinkaan tutkittu kuin sellaiset joissa on oli epäilys väärästä isästä. Valtaosa niistäkin lapsista sattui olemaan ihan isänsä omia.